Julegave ideer til pige på halvandet år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2011

LauraLW

K&S skriver:

Hvad er mosaik-pinde?

http://www.legeakademiet.dk/pi/Mosaik_pinde_3631_.aspx

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2011

K&S

ESV skriver:

lidt a la perler.. Svært at forklare..

Du har en plade med huller i og nogle pinde med hoved på og så putter du pindene ned i pladen og laver mønstre..

Emilie er 1 år og knap 11 md. er er helt pjattet med dem og har været det de sidste 4-5 måneder, min venindes store pige på 4 har dem og det er noget af det første min datter hiver fat i når vi kommer derhjem.

Prøv evt. at google det (jeg ved ikke hvordan jeg vedhæfter et link )

Aha, dem kiggede jeg på i går  det er dem her, ikke?

Totalt sendt tilbage til barndommen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. oktober 2011

K&S

LauraLW skriver:

Aha, ja dem kiggede jeg selv på i går - totalt barndoms minde

TAK

Anmeld

11. oktober 2011

ESV

K&S skriver:

Aha, dem kiggede jeg på i går  det er dem her, ikke?

Totalt sendt tilbage til barndommen

Det er nemlig lige præcis dem har allerede aftalt med min mor at hun køber nogle til emilie når hun bliver 2 i november for hun ELSKER dem bare..

Anmeld

11. oktober 2011

ESV

LauraLW skriver:

tak

Anmeld

11. oktober 2011

K&S

ESV skriver:

lidt a la perler.. Svært at forklare..

Du har en plade med huller i og nogle pinde med hoved på og så putter du pindene ned i pladen og laver mønstre..

Emilie er 1 år og knap 11 md. er er helt pjattet med dem og har været det de sidste 4-5 måneder, min venindes store pige på 4 har dem og det er noget af det første min datter hiver fat i når vi kommer derhjem.

Prøv evt. at google det (jeg ved ikke hvordan jeg vedhæfter et link )

Anton vil være 1 år og 5 måneder til jul - tror du det ville være for svært for ham?

Anmeld

11. oktober 2011

ESV

K&S skriver:

Anton vil være 1 år og 5 måneder til jul - tror du det ville være for svært for ham?

ja måske lidt men der går virkelig ikke ret lang tid før han vil finde dem spændende (tror emilie var 1,7 da hun prøvede første gang) og hun var fuldstændig fanget..  Jeg har nemlig savnet noget hun kan fordybe sig i (andet end bøger) og hun kan bruge laaaaaaaaaaaaaang tid på at sætte pinde i pladen.

Vores problem er også at hun stort set har ALT så vi har det med at ønske os ting hun kan bruge når hun bliver liiiidt større, vi gør det samme med tøj,hun har en hel garderobe (og lidt til ) i den str hun bruger nu men så ønsker vi os da bare den næste..

ellers så tænk måske på udendørs legetøj der kan bruges til sommer det kan være rigtig gode gaver men måske også en rigtig dyr udgift sådan midt i det hele.. Håber du forstår hvad jeg mener....

Anmeld

11. oktober 2011

smokin

K&S skriver:

Skønt, jeg er slet ikke til lyserødt all over, så lilla lyder godt  men se kontrasten i den blå farve  (siger moren, hvis søns værelse kun er blåt og grønt - andre farver passer jo SLET ikke ind)

Præcis det kan jo ikke være rigtigt at det ikke passer i farverne!... 

jeg har ledt længe efter en lyserød eller lilla rutchebane ... måske lidt for længe... haha

Anmeld

11. oktober 2011

Lunae

Malini skriver:

Jeg er HELT blank for at hvad min kære Malousen skal ønske sig til jul. Måske I har nogle gode ideer til hvad sådan en lille størrelse kan ønske sig. Hun har en hel del af de ting der bliver foreslået når man googler. (gyngehest, gåvogn, bil med musik i, dukkevogn, klaver, teletubbie, støvlehuset osv.) 

Hjælp mig! Det er jo lige ved og næsten... 

KH
Zette  

Jeg er super fan af rubens barn dukkerne og Camille elsker dem også

Anmeld

13. oktober 2011

smokin

K&S skriver:

Malou er halvandet år nu og jeg er helt sikker på at hun hverken har tiden eller resourcerne til at lave perler... lige meget hvilken slags det er..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.