Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lunae skriver: Jeg er super fan af rubens barn dukkerne og Camille elsker dem også
Jeg er super fan af rubens barn dukkerne og Camille elsker dem også
dem har jeg også skrevet på De er så søde.. og hun er lige begyndt med det at putte sine bamser...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Malini skriver: Malou er halvandet år nu og jeg er helt sikker på at hun hverken har tiden eller resourcerne til at lave perler... lige meget hvilken slags det er..
Malou er halvandet år nu og jeg er helt sikker på at hun hverken har tiden eller resourcerne til at lave perler... lige meget hvilken slags det er..
Jeg tror heller ikke, Anton har ro i måsen længe nok til det
K&S skriver: Jeg tror heller ikke, Anton har ro i måsen længe nok til det
Malou kan ikke engang læse en bog... vi læser første og sidste side
Malini skriver: Malou kan ikke engang læse en bog... vi læser første og sidste side
Hehe, her læser vi kun forside og bagside
tanja. skriver: En balance cykel måske, gavekort, dukker, hoppehest, ting til at lege med udenfor.. øhm ja det var vidst hvad mine evner rækkede til..
En balance cykel måske, gavekort, dukker, hoppehest, ting til at lege med udenfor.. øhm ja det var vidst hvad mine evner rækkede til..
har tilføjet rubens barn - dukkerne.
Malini skriver: har tilføjet rubens barn - dukkerne.
tanja. skriver:De er os SÅ kære, ønsker mit yngel sig os af julemanden
hvad med penge til børneopsparingen og så små gaver som bøger (de er i høj kurs herhjemme), tilbehør til dukke/dukkevognen?
Jeg ville ønske vi havde gjort det det første par år for både til fødselsdag og jul fik Noah så mange gaver at han slet ikke kunne overskue det og efter jul og fødselsdag var vi nød til at sortere ud for at få plads til det nye. Hans første jul var han 4mdr og jeg tror han fik 22-24gaver det var helt galt!
Malini skriver: Ja og ny little pony - dem æææææææælsker Malou
Ja og ny little pony - dem æææææææælsker Malou
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128