Hvad skal vi have med på rejse til en på 1 1/2 år? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.111 visninger
31 svar
0 synes godt om
10. oktober 2011

Mette.

Piger hjælp, vi skal afsted på ferie på torsdag - men jeg er sådan i tvivl hvad vi skal have med til Emilie i flyveren. 

Vi skal helt til USA, midt i landet, så alt i alt har vi næsten et døgns transport foran os. Indtil videre har jeg fundet hendes drikkedunk frem, alt hendes yndlingslegetøj, plus købt nye bøger, også selvfølgelig bleer og skiftetøj. Men hvad med mad? Hvad er jeres erfaringer?

Og er der andre gode tips til flyveturen? Jeg er ved at være lidt nervøs for hvordan hun tager den, for hun har virkelig krudt bagi, så det bliver en laaang tur, men det hele værd forhåbentligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2011

Mette.

Ingen?

Anmeld

10. oktober 2011

Witt

Mette. skriver:

Piger hjælp, vi skal afsted på ferie på torsdag - men jeg er sådan i tvivl hvad vi skal have med til Emilie i flyveren. 

Vi skal helt til USA, midt i landet, så alt i alt har vi næsten et døgns transport foran os. Indtil videre har jeg fundet hendes drikkedunk frem, alt hendes yndlingslegetøj, plus købt nye bøger, også selvfølgelig bleer og skiftetøj. Men hvad med mad? Hvad er jeres erfaringer?

Og er der andre gode tips til flyveturen? Jeg er ved at være lidt nervøs for hvordan hun tager den, for hun har virkelig krudt bagi, så det bliver en laaang tur, men det hele værd forhåbentligt.

Har ikke selv prøvet det.. Men flyver ret tit, da min fam. bor på Færøerne, så flyvere frem og tilbage tit. MEN hver gang jeg er i flyvere og der er små børn med, så har forældrene altid yogurt med, altså frugt yogurt ..

Det er bare hvad jeg har set.. Men håber du finder ud af noget ! ..

Anmeld

10. oktober 2011

Mette.

Witt skriver:

Har ikke selv prøvet det.. Men flyver ret tit, da min fam. bor på Færøerne, så flyvere frem og tilbage tit. MEN hver gang jeg er i flyvere og der er små børn med, så har forældrene altid yogurt med, altså frugt yogurt ..

Det er bare hvad jeg har set.. Men håber du finder ud af noget ! ..

Hm, det er måske en god ide. Men fordi vi skal være afsted så lang tid, inden vi når mål, kan det nok kun gå i starten, for det skal jo holdes køligt.

Men tak for tippet, det vil jeg tage med til starten.

Anmeld

10. oktober 2011

Carl-Emil's mor

Mette. skriver:

Du skriver ynglings drikkedunk - vil blot minde dig om der ikke må være mere end 100 ml i hvis I har tænkt jer at komme noget i den

Dernæst så er der på de der lange ruter RIGTIG mange tegnefilm man kan vælge i sin lille skærm, er ikke sikkert det har fasineret hende endnu men nu ved I det  

Anmeld

10. oktober 2011

norenberg

når vi flyver har vi altid pølsehorn...mini pizza og el små frikadeler og  frugt med til ungerne

Anmeld

10. oktober 2011

Lise

Jeg flyver ofte med mine unger (den ene på 1½ ), men det er kun korte ture, så derfor har jeg kun snacks med. Men jeg kan finde på at tage frugt med; banan, æbler/pærer i skiver - og ja, hvad hun kan lide. Yoghurt er en fin ide, men ja - den skal vel spises indenfor relativt kort tid. Ellers boller, riskiks, kiks..

I får vel også mad på flyet.

Anmeld

10. oktober 2011

Mette.

Höör skriver:

Du skriver ynglings drikkedunk - vil blot minde dig om der ikke må være mere end 100 ml i hvis I har tænkt jer at komme noget i den

Dernæst så er der på de der lange ruter RIGTIG mange tegnefilm man kan vælge i sin lille skærm, er ikke sikkert det har fasineret hende endnu men nu ved I det  

Jo, jeg er klar over det med væske, det var mest for at vi kunne fylde over i den, hvis hun nu hellere vil drikke af den under start og landing. Men tak.

Hun har alt for meget krudt bagi til tegnefilm, det har aldrig sagt hende noget, men jeg håber hun kan fange lidt interesse for det,nu hvor hun tvunget skal sidde mere eller mindre stille så mange timer. Vi har været afsted mange gange før, men første gang med hende, så jeg er godt nok spændt.  TAk for svar. 

Anmeld

10. oktober 2011

Mette.

Lise skriver:

Jeg flyver ofte med mine unger (den ene på 1&frac12, men det er kun korte ture, så derfor har jeg kun snacks med. Men jeg kan finde på at tage frugt med; banan, æbler/pærer i skiver - og ja, hvad hun kan lide. Yoghurt er en fin ide, men ja - den skal vel spises indenfor relativt kort tid. Ellers boller, riskiks, kiks..

I får vel også mad på flyet.

Jo, det gør vi. Jeg synes bare ikke altid det er det bedste mad, og jeg tænkte hvis hun ikke vil have det, er det godt at have noget at supplere op med.

Jeg har købt små rosiner, frugtstænger, smarties i små pakker, riskiks og den slags, men det mætter jo ikke det vilde, så frugt og boller er nok en god ide. Hvordan tager dine unger det ellers? Jeg tænker meget på om hun bliver bange når vi letter og om hun bliver helt hys når hun skal sidde fastspændt ved os, indtil vi i hvertfald er højt nok i luften til vi kan spænde os fri. Tak for svar. 

Anmeld

10. oktober 2011

Mette.

norenberg skriver:

når vi flyver har vi altid pølsehorn...mini pizza og el små frikadeler og  frugt med til ungerne

Tusind tak for ideer, jeg vil fluks bage lidt inden vi tager afsted. Hun eelsker pølser, så det må være lige noget for hende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.