Camillos skriver:
Okay, den lyder godt nok hård for mig synes jeg
?, Jeg ville blive vanvittig hvis jeg ikke kunne få bare lidt af min daglige frugt. Så er der da ikke megen nydelse tilbage i tilværelsen eller hva? Ved godt at det er projekt baby, men hva så under graviditeten skal man så stadigvæk følge den kost og kan man det?
Ja så vidt som muligt

Altså cola zero må du drikke så meget af du vil ( det var optur for mig) du må godt spise frugt, men bare ikke spise alt alt for meget. Æbler og pærer er meget bedre.
Jeg spiste fx et stk rugbrød med kylling og ost + et frugt.
Ellers lavede jeg en ommelet med ost og skinke. ( lavede en om aftenen, havde ikke tid om morgenen)
Så havde jeg fx en pose gulerødder, peberfrugt agurk og nødder med, som jeg kunne gå og nippe lidt til, eller lidt vanilie yoghurt

Frokkost et stk rugbrød med en pk hamberryg, en halv avocado, lidt revet gulerod MUMS.
Aften godt med magert kød, lidt ris/pasta/kartofler og masser af grønt. ( ligesom en alt slankekur næsten)
Men foreskellen på den "almindelig" slankekur hvor det gælder om at få så lidt kacl, så er det slet slet ikke det man går op i her.
Du må fx spise æg og bacon til morgenmad, og hvad for en anden slankekur må man det i

Det er den bedste kostplan hvis man altså skal følge en kostplan

Faxa kondi sagde min læge var det væreste, pga af sukker og drue sukker. Light sodavand er heller ikke okay, kun zero.