Pcos, udstødelse af 4 fostre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2011

LISBETH:-)

DU ER IKKE ALENE!

Den korte version er at jeg har aborteret 5 gange er lige pt. igang med at abortere for 6. gang. Jeg har været igennem 11 x iui-h forsøg med dertilhørende homonbehandling og har så også fået 2 børn. ( i 2007 og i 2010)

Jeg har kæmpet mange kampe for at bliver hørt. Senest for at komme til udredning for gentagende aborter, hvor jeg flere gange er blevet afvist, men med en masse banken i bordet lykkedes det så til sidst. Desværre gav det ingen konkrete svar! og lægerne ønsker ikke og sende mig videre da jeg åbenbart ikke har aborteret nok gange til at man vil bruge ressourcer på mig (ja det var svaret jeg fik)

Jeg har ikke PCO og selv om jeg har en hel del af symptomerne så har jeg ikke kunne trænge igennem nogen steder! Så lige pt. står jeg der hvor jeg ingen svar kan få og nok heller aldrig får det!

Det er MEGA hårdt men min historie viser også at det kan lykkedes hvis man formår og rejse sig og kæmpe videre!!!

Rigtig meget held og lykke!

Du er velkommen til at skrive privat til mig hvis du skulle få lyst!

Lisbeth

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2011

Camillos

Mka skriver:

Det er hårdt at tabe sig. Men hvis du spiser efter den kost der hedder kiss-kosten og Spis dig gravid .
Jeg havde også syster ( var faktisk på det 2 slemmeste stadie) Havde sjælden mens og derfor ingen æggeløsning. Jeg er en slank pige, men derfor kunne man stadig spise efter den kost.

Okay, så den går ud på ingen sukker ?  

Jeg går lidt efter vægtkonsulenterne , med grøntsager kød og ikke så meget fedt og inden sukker ( Kun fra frugt). Fik du hormon behandling også ? 

Anmeld

13. oktober 2011

Camillos

lisbeth2910 skriver:

DU ER IKKE ALENE!

Den korte version er at jeg har aborteret 5 gange er lige pt. igang med at abortere for 6. gang. Jeg har været igennem 11 x iui-h forsøg med dertilhørende homonbehandling og har så også fået 2 børn. ( i 2007 og i 2010)

Jeg har kæmpet mange kampe for at bliver hørt. Senest for at komme til udredning for gentagende aborter, hvor jeg flere gange er blevet afvist, men med en masse banken i bordet lykkedes det så til sidst. Desværre gav det ingen konkrete svar! og lægerne ønsker ikke og sende mig videre da jeg åbenbart ikke har aborteret nok gange til at man vil bruge ressourcer på mig (ja det var svaret jeg fik)

Jeg har ikke PCO og selv om jeg har en hel del af symptomerne så har jeg ikke kunne trænge igennem nogen steder! Så lige pt. står jeg der hvor jeg ingen svar kan få og nok heller aldrig får det!

Det er MEGA hårdt men min historie viser også at det kan lykkedes hvis man formår og rejse sig og kæmpe videre!!!

Rigtig meget held og lykke!

Du er velkommen til at skrive privat til mig hvis du skulle få lyst!

Lisbeth

Jeg vil meget gerne skrive privat til dig Men jeg kan ikke finde ud af at sende et brev? 

Det ville være rart hvis du sender et til mig så kan jeg svare tilbage. 

Anmeld

13. oktober 2011

Mka

Camillos skriver:

Okay, så den går ud på ingen sukker ?  

Jeg går lidt efter vægtkonsulenterne , med grøntsager kød og ikke så meget fedt og inden sukker ( Kun fra frugt). Fik du hormon behandling også ? 

Nej jeg kom aldrig til hormonbehandling. 5 mdr med ny kost.
Ingen sukker, masser af protein, og grønt.

Men min store fejl var at jeg troede at alt frugt var godt og sundt, det er det bestemt ikke, vindruer, annanas, merlon alle de frugter fra de varme lande indeholder rigtig meget sukker.

Anmeld

13. oktober 2011

Camillos

Mka skriver:

Nej jeg kom aldrig til hormonbehandling. 5 mdr med ny kost.
Ingen sukker, masser af protein, og grønt.

Men min store fejl var at jeg troede at alt frugt var godt og sundt, det er det bestemt ikke, vindruer, annanas, merlon alle de frugter fra de varme lande indeholder rigtig meget sukker.

Okay, den lyder godt nok hård for mig synes jeg  ?, Jeg ville blive vanvittig hvis jeg ikke kunne få bare lidt af min daglige frugt. Så er der da ikke megen nydelse tilbage i tilværelsen eller hva? Ved godt at det er projekt baby, men hva så under graviditeten skal man så stadigvæk følge den kost og kan man det?

Anmeld

13. oktober 2011

Mka

Camillos skriver:

Okay, den lyder godt nok hård for mig synes jeg  ?, Jeg ville blive vanvittig hvis jeg ikke kunne få bare lidt af min daglige frugt. Så er der da ikke megen nydelse tilbage i tilværelsen eller hva? Ved godt at det er projekt baby, men hva så under graviditeten skal man så stadigvæk følge den kost og kan man det?

Ja så vidt som muligt

Altså cola zero må du drikke så meget af du vil ( det var optur for mig) du må godt spise frugt, men bare ikke spise alt alt for meget. Æbler og pærer er meget bedre.

Jeg spiste fx et stk rugbrød med kylling og ost + et frugt.
Ellers lavede jeg en ommelet med ost og skinke. ( lavede en om aftenen, havde ikke tid om morgenen)
Så havde jeg fx en pose gulerødder, peberfrugt agurk og nødder med, som jeg kunne gå og nippe lidt til, eller lidt vanilie yoghurt
Frokkost et stk rugbrød med en pk hamberryg, en halv avocado, lidt revet gulerod MUMS.

Aften godt med magert kød, lidt ris/pasta/kartofler og masser af grønt. ( ligesom en alt slankekur næsten)
Men foreskellen på den "almindelig" slankekur hvor det gælder om at få så lidt kacl, så er det slet slet ikke det man går op i her.

Du må fx spise æg og bacon til morgenmad, og hvad for en anden slankekur må man det i Det er den bedste kostplan hvis man altså skal følge en kostplan

Faxa kondi sagde min læge var det væreste, pga af sukker og drue sukker. Light sodavand er heller ikke okay, kun zero.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.