Pcos, udstødelse af 4 fostre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2011

Camillos

sweet skriver:

håber du kommer på det samme som min søster giver du ikke lige en opdate til mig på mandag så man lige kan følge dig om det ikke nok kommer til at gå den rigtige vej

Det skal jeg nok gøre vi forventer det posetive  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2011

sweet

Camillos skriver:

Det skal jeg nok gøre vi forventer det posetive  

ja det bedste er at tænke positivt

Anmeld

12. oktober 2011

Mka

Camillos skriver:

Tak for det ..  

Jeg kan se du har en datter nu ? var det fra dengang du blev gravid under din behandling ?  

Ja det er det, jeg var så heldig at jeg kunne holde på hende. Men frygtede de første mange mdr at miste, nu når lægen havde sagt det til mig.

Der hvor jeg var i behandling gik man meget op i kost, så vi skulle lave vores kost helt om. Jeg tror på i dag at det var pga kosten at jeg blev gravid. ( for sukker gør noget dårligt for hormonet, så man danner mere og mere mandligt hormon)

Anmeld

12. oktober 2011

norenberg

synd at du har været alt det igennem...har aldrig hørt om det, trods det at jeg selv lider af svær pcos, og har haft rigtig svært ved at blive gravid...har dog kun aborteret 1 gang...

Anmeld

12. oktober 2011

Camillos

norenberg skriver:

synd at du har været alt det igennem...har aldrig hørt om det, trods det at jeg selv lider af svær pcos, og har haft rigtig svært ved at blive gravid...har dog kun aborteret 1 gang...

Okay , nej havde heller aldrig selv hørt om det .. men det er vidst noget med jeg har alt for meget mandligt hormon som simpelthen skulle gøre at kroppen ikke "fungere" som en kvinde krop i den forstand at den ikke rigtig kan "være" gravid og vil holde på barnet, da den automatisk vil udstøde fostrene.. 

Anmeld

12. oktober 2011

norenberg

Camillos skriver:

Okay , nej havde heller aldrig selv hørt om det .. men det er vidst noget med jeg har alt for meget mandligt hormon som simpelthen skulle gøre at kroppen ikke "fungere" som en kvinde krop i den forstand at den ikke rigtig kan "være" gravid og vil holde på barnet, da den automatisk vil udstøde fostrene.. 

Ok...mit problem lå i at jeg havde alt for mange vand syster på æggelederne og manglende ægløsning...men efter et større vægttab har jeg fået 3 skønne unger...så håber også der er nogle skønne unger på vej til dig på et tidspunkt...

Anmeld

12. oktober 2011

Camillos

norenberg skriver:

Ok...mit problem lå i at jeg havde alt for mange vand syster på æggelederne og manglende ægløsning...men efter et større vægttab har jeg fået 3 skønne unger...så håber også der er nogle skønne unger på vej til dig på et tidspunkt...

Okay dejligt for dig , og flot med vægttab 

Jeg er lige akkurat begyndt idag med en kostomlægning, fordi jeg også er overvægtig og trænger gevaldigt til at tabe mig efterhånden ..

Men al ting tager tid, det bedste kommer til den der venter, er det ikke sådan man siger?  

Anmeld

12. oktober 2011

norenberg

Camillos skriver:

Jeg er lige akkurat begyndt idag med en kostomlægning, fordi jeg også er overvægtig og trænger gevaldigt til at tabe mig efterhånden ..

Men al ting tager tid, det bedste kommer til den der venter, er det ikke sådan man siger?  

Jo det er vidst det man siger...jeg er også selv i gang med omlægning af min kost endnu en gang så jeg kan komme af med de sidste kilo...held og lykke med projektet...

Anmeld

12. oktober 2011

Camillos

norenberg skriver:

Jo det er vidst det man siger...jeg er også selv i gang med omlægning af min kost endnu en gang så jeg kan komme af med de sidste kilo...held og lykke med projektet...

Tak skal du ha  

Og i lige måde da 

Anmeld

12. oktober 2011

Mka

Camillos skriver:

Det er hårdt at tabe sig. Men hvis du spiser efter den kost der hedder kiss-kosten og Spis dig gravid .
Jeg havde også syster ( var faktisk på det 2 slemmeste stadie) Havde sjælden mens og derfor ingen æggeløsning. Jeg er en slank pige, men derfor kunne man stadig spise efter den kost.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.