Selvfølgelig skal det ske for os!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2011

Anonym trådstarter

Tulle28 skriver:

Ud til højre med den svigermor! Hvad med din egen familie? Er der ikke lidt mere opbakning at hente der? Du skal gøre det synes er bedst og synes ærlig talt hun lyder som om HUN ikke ved, hvad der er bedst for små børn! :-( Jeg går ud fra at det betyder meget for din kæreste at hans familie deltager i dåben, for ellers ville jeg sige hold den da når det passer JER bedst - I kommer jo til at skulle tage de hensyn resten af livet ift fødselsdage osv.Håber det løser sig:-)

Det er for min kærestes og søns skyld at vi vl vælge at være de voksne og rykke datoen for dåben.

Hvis det stod til mig var det ud til højre med hele den familie lige nu især svigermor, svigerinden og svogeren.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

Jeg vil inderst inde også bare vælge at være på tværs, men jeg mener ikke at jeg kan tillade mig det for vores søns skyld.. jeg har ikke lyst til at han skal smittes med denne negative stemning, mellem dem og mig.

Din søn er jo ligeglad med festen, den betyder meget for jer, ikke ham

Men jeg kan godt se dilemmatet, håber I finder ud af det... Og at dit svigermonster bliver en svigermor 

Anmeld

10. oktober 2011

Kvist

Puha sikke en træls situation at stå i..

Kender godt lidt til det med at svigermor har en helt anden mening, til påske hvor min søn var 4 mdr. kom min svigermor med en hel påskehare som hun mente han godt kunne ligge og hygge med, og i starten når vi besøgte dem, kom vi sjældent ind af døren før hun havde stukket alverdens slik i munden på ham..

Men jeg stod fast ved min mening, og den er efterhånden feset ind på lystavlen hos hende..

Så tror også jeg ville holde barnedåben weekenden før dem, bare for at være træls..

Anmeld

10. oktober 2011

Malonde1985

Puha!!!! Ej jeg var også blevet tosset over det og hvad bilder din svigermor sig ind at blande sig i hvordan du/i vil opfostre jeres søn!! :-( Det er så strengt!!!! Men synes i skal gøre som din kæreste også siger - gå til deres dåb (få det overstået:-((((((((((((), og hold dåb for jeres skønne søn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.