Selvfølgelig skal det ske for os!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2011

Anonym trådstarter

AnjaB skriver:

Øv en situation at stå i - Du skal ihvertfald ikke give den søn erstatning når du nu kan amme, du skal bare ranke ryggen og sige at du gør det du mener er bedst for din søn. Her bliver alt også vasket i parfumefri sæbe, der er jo virkelig ingen grund til at udsætte de små og jer selv for alt det parfume når tøjer nu bliver ligeså rent. Jeg lider af voldsom parfume allergi i dag og min mor fortryder sådan hun ikke var mere opmærksom da jeg var barn. 

Men hensyn til dåben. Ville nok også sige holde den på jeres dato - ved godt man skal få det til at fungere men I må også stå fast for hvad bliver det næste svigermor vil diktere.. Det kan blive en hård dag men det er jeres dag sammen med jeres søn og jeg er sikker på du har en dejlig familie og venner der vil gøre det mideværdig for jer )

Anja

Jeg ville så gerne gøre det sådan, men jeg synes det er synd for min kæreste og barn at de skal undvære den side af familien. det  kan jeg ikke tillade mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2011

lilledittemor

Anonym skriver:

De har ikke ligefrem sendt invitationer, men de har sagt til folk at de holder det den dato og om folk vil med.

Alle der er blevet spurgt har sagt ja dvs at hvis vi vælger at holde dåben den dag alligevel så kommer vores søns oldemor som den eneste.

Det er fandme også dårlig stil - jeg synes i hvert fald at i skal tage en snak med dem uanset hvad.

Og kan selvfølgelig godt forstå at i så desværre er nød til at rykke datoen.. man vil jo heller ikke have at det skal gå ud over guldklumpens store dag

Anmeld

10. oktober 2011

lilledittemor

Anonym skriver:

min mand synes det er vildt provokerende, men han ønsker ikke problemer og splid i familien, han har dog sagt at det her er dråben, efter alt dette barnedåbs værk går de deres vej og vi går vores vej.

Nej, selvfølgelig ønsker man ikke splid i familien.. Men hvor er det trist at de har gjort sådan

Anmeld

10. oktober 2011

Brams

Jeg synes du skal prøve at forklare din svigermor, at du direkte var blevet spurgt til en dato og at de havde planer om at holde i januar. Og så eller lyv og sig at I er meget langt i planlægningen

Håber I finder ud af det, for du har ret i at selvfølgelig skal Jeres søn have sin fars familie med til hans dåb.

Anmeld

10. oktober 2011

Rockertand

Der sidder en lille djævel og hvisker: Hold jeres barnedåb weekenden før deres barnedåb, så har folk absolut intet at snakke om udover vejret.

Englen siger: Det skal nok gå det hele, I skal bare koncentrere jer om jeres barnedåb og få det bedste ud af det.

Hmmm.....dér kom  igen.......

Anmeld

10. oktober 2011

Zafir

Jeg syntes du gør det rigtige... (alt det med slik, amning osv...!!) hold fast i det.

I øvrigt, så skal hun ikke bestemme hvornår I skal holde dåb. Det er hendes tab, hvis hun ikke kommer!

HUGS

Anmeld

10. oktober 2011

Zafir

Rockertand skriver:

Der sidder en lille djævel og hvisker: Hold jeres barnedåb weekenden før deres barnedåb, så har folk absolut intet at snakke om udover vejret.

Englen siger: Det skal nok gå det hele, I skal bare koncentrere jer om jeres barnedåb og få det bedste ud af det.

Hmmm.....dér kom  igen.......

Hehe!!!!

Anmeld

10. oktober 2011

TaAsJu

Jeg sidder her som en mor der MEGET gerne ville amme og ikke kunne.. Så jeg forstår dig godt.. Det er det bedste for din søn og amme.. Min datter har allagi så derfor ingen parfume hos os heller.. jeg har det på når vi skal i byen osv. men ellers ikke.. Jeg farver så mit hår, en er udd. frisør så jeg er milijø skadet

Du gør alt det rigtig i forhold til jeres barn båede nu og mens du var gravid..

Hvorfor SKAL han proppes med sukker vand?? lidt vand er ganske fint.. Han er jo ikke så gammel endnu, han skal nok finde ud af hvad sukker er..

Af hensyn til dåben.. Jeg havde nok også valgt og være på tværs..  som en skriver hold det weekenden før så er der ikke mere og tale om end vejret...

Men håber i får den mest fantastiske dag for jeres søns skyld..

mange  fra en der kender det med og have på tværs svoger og svigerinde

Anmeld

10. oktober 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Hold k*ft (!!!!) hvor er det dog plat, at gøre sådan..

Jeg tror jeg havde holdt barnedåb uden dem og så var den bare ikke længere

herfra! Selvfølgelig skal du amme din dreng hvis du kan og vil!

Anmeld

10. oktober 2011

Tulle28

Ud til højre med den svigermor! Hvad med din egen familie? Er der ikke lidt mere opbakning at hente der? Du skal gøre det synes er bedst og synes ærlig talt hun lyder som om HUN ikke ved, hvad der er bedst for små børn! :-( Jeg går ud fra at det betyder meget for din kæreste at hans familie deltager i dåben, for ellers ville jeg sige hold den da når det passer JER bedst - I kommer jo til at skulle tage de hensyn resten af livet ift fødselsdage osv.Håber det løser sig:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.