Økonomi...bil og forbrug??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2009

Diana...

Eva skriver:

Eller måske jeg får penge tilbage---griner

Uha ja det ville være endnu bedre men så skal de røde støvler nok på os griner

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2009

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Sanne skriver:

hos danske bank skulle vi til to voksne have 7500 til rådighed og 2000 pr barn det var i maj månede 2008 ved ikke om det er blevet lavet om nu med krisen osv

Jo, det er steget væsentligt siden. De priser du nævner, var de samme, som da vi købte hus for 3 år siden.

Ved ikke hvad DB kræver i dag, men kunne ikke forestille mig, at det ligger væsentligt under Nordea. Det er Finansrådet (eller -tilsynet???), der har anbefalet de nye satser. Desuden har jeg hørt gennem flere DB-kunder, at DB nærmest har smækket udlånskassen i for alle - om de så småt løsner op igen ved jeg ikke.

Men ALLE banker har strammet kravene siden finanskrisen startede desværre.

Anmeld

30. januar 2009

Honningblomst

Diana/Claus skriver:

Uha ja det ville være endnu bedre men så skal de røde støvler nok på os griner

Dem havde jeg faktisk på i byen i lørdags sammen med mine højtaljede bukser....var så fint...smiler-

Anmeld

30. januar 2009

Matsør

Profilbillede for Matsør
Eva skriver:

Det er hos GF, så jeg regner da med at alle kan få et godt tilbud-smiler.
Ja, med børnepengene medregnet så er jeg over faktisk, så mon ikke der er råd til en bil også....kunne jo også spare lidt-smiler

Det skal da undersøges. Er det et tilbud, du har via telefon, hjemmeside eller skrift? Hvis det holder, er vi nemlig også et skridt nærmere vores bildrøm

Har du alle andre forsikringer der også?

Anmeld

30. januar 2009

SaNiNa

cmks2007 skriver:

Jo, det er steget væsentligt siden. De priser du nævner, var de samme, som da vi købte hus for 3 år siden.

Ved ikke hvad DB kræver i dag, men kunne ikke forestille mig, at det ligger væsentligt under Nordea. Det er Finansrådet (eller -tilsynet???), der har anbefalet de nye satser. Desuden har jeg hørt gennem flere DB-kunder, at DB nærmest har smækket udlånskassen i for alle - om de så småt løsner op igen ved jeg ikke.

Men ALLE banker har strammet kravene siden finanskrisen startede desværre.

vi har lige fået et brev fra banken om at vi kan låne ditten og datten men vi skal ski ikke låne lige nu med de priser og slet ikke til den rente...

Anmeld

30. januar 2009

Diana...

Eva skriver:

Dem havde jeg faktisk på i byen i lørdags sammen med mine højtaljede bukser....var så fint...smiler-

Ja det kunne jeg godt forstille mig... Det da bare det du skal gør så du sikret en bil.

Nåå nu kalder min seng synes godt nok nætterne er hårde nu her hvor man er på størrelse med en hvalros og har ond...

Sov dejligt når du når der til.

Knus

Anmeld

30. januar 2009

Matsør

Profilbillede for Matsør
Sanne skriver:

vi har lige fået et brev fra banken om at vi kan låne ditten og datten men vi skal ski ikke låne lige nu med de priser og slet ikke til den rente...

Vi har også modtaget et lån-til-dine-drømme brev. Men vi skal stadig kreditgodkendes for at kunne gøre det - og med de krav de stiller, er det ikke muligt for os. Vi ønsker det nu heller ikke, så for os er det hip som hap.

Anmeld

30. januar 2009

SaNiNa

cmks2007 skriver:

Vi har også modtaget et lån-til-dine-drømme brev. Men vi skal stadig kreditgodkendes for at kunne gøre det - og med de krav de stiller, er det ikke muligt for os. Vi ønsker det nu heller ikke, så for os er det hip som hap.

Ja vi har heller ikke brug for det...
Vi er rigtig glad for vi ikke købte hus i maj hvor det var rigtig tæt på nu venter vi lige og se tiden an boligpriserne falder jo... men nok ikke helt så meget vi gerne ville her på fyn...

Anmeld

30. januar 2009

Matsør

Profilbillede for Matsør
Sanne skriver:

Ja vi har heller ikke brug for det...
Vi er rigtig glad for vi ikke købte hus i maj hvor det var rigtig tæt på nu venter vi lige og se tiden an boligpriserne falder jo... men nok ikke helt så meget vi gerne ville her på fyn...

Vi købte for 3 år siden - heldigvis. Huset nåede at stige en del, men er så også faldet igen. Lige præcis dét tager jeg ikke så tungt, da vi ikke har planer om at flytte, og huspiserne nok skal nå at både stige og falde igen flere gange, hvis vi bliver her til alderdommen
Det er værre for dem, som har købt bolig med henblik på en kort beboelsesperiode.

Håber I finder drømmehuset - og til den helt rigtige pris

Anmeld

30. januar 2009

Honningblomst

cmks2007 skriver:

Det skal da undersøges. Er det et tilbud, du har via telefon, hjemmeside eller skrift? Hvis det holder, er vi nemlig også et skridt nærmere vores bildrøm

Har du alle andre forsikringer der også?

Vi ringede bare og har alle forsikringer der....
Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.