Økonomi...bil og forbrug??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2009

Honningblomst

Sanne skriver:

Vi snakkede osse til at starte med om de 40.000-50.000 men da vi begynde at kigge bil bev vi hurtig enige om at vi skulle have noget nyere og så en større bil med kvalitet... + masser af ben plads... så måtte vi jo bare betale

Men tag og kig lidt rund der er stor forskel på prisen og bilen fra sted til sted...

Tak-smiler- det vil jeg gøre...har lige set en polo ude hos min beundrer-griner- så måske jeg kan smile lidt til ham og få den sat ned i paris-griner.
Knus,,,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2009

Honningblomst

Diana/Claus skriver:

Hvis du kan bevise du har haft bil så bliver det som elitebilist og så det ikke så dyrt.

Præcos-smiler- tror også det er derfor jeg kan få det så billigt, er jo en gammel kone efterhånden...
Knus..

Anmeld

30. januar 2009

Diana...

Eva skriver:

Tak-smiler- det vil jeg gøre...har lige set en polo ude hos min beundrer-griner- så måske jeg kan smile lidt til ham og få den sat ned i paris-griner.
Knus,,,

Bare ud og sving med de nye bryster så jeg sikker på du får et god tilbud

Anmeld

30. januar 2009

Honningblomst

Diana/Claus skriver:

Bare ud og sving med de nye bryster så jeg sikker på du får et god tilbud

-griner- ja, for pokker og min ny opstrammede numse...

Anmeld

30. januar 2009

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Eva skriver:

Det var en del banken kræver...men nej, skal ikke låne af dem, har bare ikke lyst til at sætte mig for hårdt i det for en dum bil....mon det beløb banken kræver er med børnepenge??
Jeg kan få forsikret med kasko for knap 4000kr så det er jo helt ok kan jeg høre...
Knus..og tak for svar...

Rådighedsbeløbet er alle indtægter fratrukket alle faste udgifter pånær mad, tøj, ferier, fornøjelser osv. Så jo, børnepengene går også som en indtægt.

Men ved at nogle banker har lidt lavere krav - hos Nordea var det 12.000 vi skulle have, og hos Nykreit siger de 10.800 for samme familiestørrelse (i hvert fald i følge ham jeg snakkede med forleden i telefonen).

Det lyder som en vanvittig billig forsikring - må jeg spørge hvor det er henne, og om det er noget "almindelige" kan komme i nærheden af?

Anmeld

30. januar 2009

Diana...

Eva skriver:

-griner- ja, for pokker og min ny opstrammede numse...

Ja hold da op det lige før du vil få den gratis så vent lige til var det juli du skulle ha ordnet mave? så er bilen gratis, det kan da ikke være bedre

Anmeld

30. januar 2009

SaNiNa

Eva skriver:

Knus,,,

Det da et forsøg vær

Anmeld

30. januar 2009

Honningblomst

Rådighedsbeløbet er alle indtægter fratrukket alle faste udgifter pånær mad, tøj, ferier, fornøjelser osv. Så jo, børnepengene går også som en indtægt.

Men ved at nogle banker har lidt lavere krav - hos Nordea var det 12.000 vi skulle have, og hos Nykreit siger de 10.800 for samme familiestørrelse (i hvert fald i følge ham jeg snakkede med forleden i telefonen).

Det lyder som en vanvittig billig forsikring - må jeg spørge hvor det er henne, og om det er noget "almindelige" kan komme i nærheden af?

Det er hos GF, så jeg regner da med at alle kan få et godt tilbud-smiler.
Ja, med børnepengene medregnet så er jeg over faktisk, så mon ikke der er råd til en bil også....kunne jo også spare lidt-smiler

Anmeld

30. januar 2009

SaNiNa

cmks2007 skriver:

hos danske bank skulle vi til to voksne have 7500 til rådighed og 2000 pr barn det var i maj månede 2008 ved ikke om det er blevet lavet om nu med krisen osv

Anmeld

30. januar 2009

Honningblomst

Diana/Claus skriver:

Ja hold da op det lige før du vil få den gratis så vent lige til var det juli du skulle ha ordnet mave? så er bilen gratis, det kan da ikke være bedre

Eller måske jeg får penge tilbage---griner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.