Nogen hvis mænd har forstand på biler og priser??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2009

monstar99

Lol hvor dyrt.

Har lige solgt vores Golf 2 disel fra 89 til 5000kr. fordi det var til en ven.
Kunne godt have fået 10000kr. for den måske mere fordi der er 1år til syn.

Prøv at gå på bilbasen og dba og kig på biler fra samme årgang og med samme tid til syn og se hvad de står i.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2009

pumbadk

Hej

ja volvoen er helt klart for dyr, jeg har lige solgt en ven en engrosbil som deer næsten ikke skulle laves noget på ca max 5000 kr i dele bilen blev solgt for 25000 kr og det var en xsara fra 2002.

Hvis jeg var dig ville jeg vælge en vw eller en skoda da de er billige i dele. Vi har selv en ny octavia og en 2002 fabia men det kommer jo an på hvad du evt vil bruge på en bil.

Anmeld

31. januar 2009

Balderson

Eva skriver:

eller måske nogen kvinder har.

Sagen er den at min x og jeg har en bil sammen og den skal helt ud af verden nu.
Han vil sælge den til mig, men jeg synes han vil have alt for meget...det er en volvo st. 15 år gammel og har kørt knap 300000km og den mener han at jeg skal give 20.000 for...??
Hvad siger I....hvad skal sådan en stå I...tror I den kan sælges for fyrre??
Knus..

Hej Eva

Jeg kan faltisk komme med et eksempel..

Min svoger har lige købt en Volvo st. og der er nysynet og den gamle ejer havde inden syn brugt 20.000 kr på at sætte den i stand... Den har endnu ikke kørt 200.000 km og den gav han 9.000 kr. for..

Så kan det godt være at det var et røverkøb, men det var mere så du havde noget at samligne med...

Jeg ville aldrig give så mange penge som din x vil have for den volvo når den har kørt så meget....

Anmeld

31. januar 2009

Balderson

Eva skriver:

Tusind tak for dit svar....jeg kender en forhandler som ville give mig et godt tilbud så måske jeg bare skal købe en billig der,....selvom min x nu punker mig for ikke at ville mine børns sikkerhed...

Det er alså lidt sjovt, at nu hvor han måske er ved at finde ud af at du undersøger sagerne, så bruger han børnenes sikkerhed...

Og synes det er helt urimeligt at du skal betale for det den er blevet lavet for... Undskyld mig, men 32000 kr er den alså ikke værd...

Anmeld

31. januar 2009

Honningblomst

Tak for svar alle I søde piger...
Har tjekket på brugte biler og en volvo i samme slags som vores stå faktisk til de der 35.000-50.0000kr men der skal jeg heller ikke give penge for det der er lavet på den....så jeg mister lidt men lukker den her har jeg besluttet og min ven bilforhandleren har skrevet at han har nogle gode biler til mig-smile
Så nu skal jeg ud og købe bil i næste uge...
Knus og tak for hjælpen...

Anmeld

31. januar 2009

Plysbjørnen

Eva skriver:

Tak for svar alle I søde piger...
Har tjekket på brugte biler og en volvo i samme slags som vores stå faktisk til de der 35.000-50.0000kr men der skal jeg heller ikke give penge for det der er lavet på den....så jeg mister lidt men lukker den her har jeg besluttet og min ven bilforhandleren har skrevet at han har nogle gode biler til mig-smile
Så nu skal jeg ud og købe bil i næste uge...
Knus og tak for hjælpen...

Hejsa Eva!
Har lige spurgt min kæreste han siger at du max skal give 15.000 for den...

Betina

Anmeld

31. januar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
monstar99 skriver:

Lol hvor dyrt.

Har lige solgt vores Golf 2 disel fra 89 til 5000kr. fordi det var til en ven.
Kunne godt have fået 10000kr. for den måske mere fordi der er 1år til syn.

Prøv at gå på bilbasen og dba og kig på biler fra samme årgang og med samme tid til syn og se hvad de står i.

GolfII diesel er også den bedste bil der nogensinde er lavet. De er trofaste og holder prisen godt.

I LUVE MIN gamle golf, som desværre blev knaldet ind i den anden dag, så muligvis bliver det dens endeligt... :/ den er for rampuneret til at lave på. (har været GODT brugt som arbejdsbil i de 8 år jeg har haft den)

Men skøn med skøn på er den!! Den bedste og billigste bil jeg nogensinde har haft og vil få... Gid de lavede dem så enkle stadig!!

Anmeld

31. januar 2009

jolu

Hej Eva

Min mand er abolut ekspert i biler, er vognmand og har kørt i 20 år, ved ALT om biler...... og han siger 20.000 er en absolut god pris.

Volvo er en uopslidelig bil, og næsten uanset årgang,vil en Volvo altid holde en vis mindstepris.

Havde det været en 850'er så havde prisen dog været en noget andet...... Men du forkøber dig absolut ikke.

Anmeld

1. februar 2009

Honningblomst

jolu skriver:

Hej Eva

Min mand er abolut ekspert i biler, er vognmand og har kørt i 20 år, ved ALT om biler...... og han siger 20.000 er en absolut god pris.

Volvo er en uopslidelig bil, og næsten uanset årgang,vil en Volvo altid holde en vis mindstepris.

Havde det været en 850'er så havde prisen dog været en noget andet...... Men du forkøber dig absolut ikke.

Tusind tak....men jeg ejer faktisk halvdelen så jeg giver ialt 40.000kr, plus jeg skal betale for en halv mekaniker regning oveni...dvs næsten 30.000kr og igen har jeg betalt halvdelen....ville måske godt uden mekaniker regning....
Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.