Eva skriver:
Har lige kikket....og de står til omkring 40000kr, spørgsmålet er om de overhoved kan sælges som tiden er nu...den vil med alt stå mig i 800kr om md, og så kommer der benzin udover.
Mit problem er bare at jeg har det svært ved at skulle køre i noget mindre og knap så sikkert.....men synes det er for meget han vil have...han har fået den lavet for 16000kr så det skal han have oveni...så alt i alt mener han jeg skal give 32.000kr, er det ikke lidt voldsomt nok??
problemet er, at du nok ikke kan sælge den under nogen omstændigheder, som det er nu.
Og mht sikkerheden, så er det falsk tryghed i en volvo. De er så 'sikre' er det laver mere skade, når man kører galt idem, end biler der er bygget til at køre galt. Også er der jo brændstoft økonomien, der er en del værre end mindre biler... Men men men... en 40.000's bil regner man bare med at køre i flere år, end til næste syn ik? Så syntes det er ret så meget for sådan en faktisk...
MEN - mulighederne er nok ikke så store for andet og jo, hvis den lige er blevet lavet, så er det jo selvfølgelig også at tage med. Men volvo'er skal jo holdes vedlige og det er heller ikke en helt vildt billig bil at holde vedlige...
Anmeld