Nogen hvis mænd har forstand på biler og priser??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.723 visninger
48 svar
0 synes godt om
30. januar 2009

Honningblomst

eller måske nogen kvinder har.

Sagen er den at min x og jeg har en bil sammen og den skal helt ud af verden nu.
Han vil sælge den til mig, men jeg synes han vil have alt for meget...det er en volvo st. 15 år gammel og har kørt knap 300000km og den mener han at jeg skal give 20.000 for...??
Hvad siger I....hvad skal sådan en stå I...tror I den kan sælges for fyrre??
Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2009

Diana...

Det dyrt. en bil der har omk de 300000 er ved at være død, det vil sige du kan købe den meget billigt men vil komme til at bruge mange penge på velligeholdelse (staves) Det alt alt for meget at give for den.

Anmeld

30. januar 2009

Mikkelmusen

Eva hvilken model er det præcist?
For på trods af km-tal er der nogen af volvos der er mere værd end andre.

Anmeld

30. januar 2009

Honningblomst

Mikkelmusen skriver:

Eva hvilken model er det præcist?
For på trods af km-tal er der nogen af volvos der er mere værd end andre.

Det er en 940 et kæmpe skrummel og så er den lige blevet lavet for en masse penge nede i motoren, så den skulle kunne køre en masse endnu.

Anmeld

30. januar 2009

Diana...

Eva skriver:

Det er en 940 et kæmpe skrummel og så er den lige blevet lavet for en masse penge nede i motoren, så den skulle kunne køre en masse endnu.

Det stadig dyrt og store volvo biler uanset model er så tunge og kan derfor ikke klare det samme som hvis du køber en lille volvo.

Uanset hvad så det mange penge for en bil der har kørt så meget og er så gammel.

Anmeld

30. januar 2009

Mikkelmusen

Min kæreste siger at hvis den er pæn, ikke rusten, slidt osv så ville han give max 30-35.000. Jeg har også kigget lidt på biltorvet og der står de fra 24.000 og op, men der er også forskellige størrelse motor og nogle med turbo. Det er ikke turbo vel? Er det en 2,3 ? Og hvilken årgang er det mere præcist?

Anmeld

30. januar 2009

snefnug

Prøv at gå ind på bilpriser.dk der kan du lave en salgsvurdering, det vil give dig et fingerpeg om prisen er rimelig

Anmeld

30. januar 2009

1977

Profilbillede for 1977
Hvis du går ind på www.bilbasen.dk kan du finde modellen og hvad den ca ligger i

Anmeld

30. januar 2009

Lykkelig Mor til 2

Hej..

Gå ind på på den blå avis, der liger nesten alle typer biler til salg, der kan du sikkert se en ca pris!!.. Min mand er riktig god til å finne ud priser på biler, men han er ud å sejle nå desværre..

Anmeld

30. januar 2009

Loggidut

Eva skriver:

eller måske nogen kvinder har.

Sagen er den at min x og jeg har en bil sammen og den skal helt ud af verden nu.
Han vil sælge den til mig, men jeg synes han vil have alt for meget...det er en volvo st. 15 år gammel og har kørt knap 300000km og den mener han at jeg skal give 20.000 for...??
Hvad siger I....hvad skal sådan en stå I...tror I den kan sælges for fyrre??
Knus..

hvis du skal give 20.000 for den, mener han så den er 40.000 værd?

hmmm, så meget forstand har jeg ikke, men jeg ville nok vælge at sætte bilen til salg, lade andre købe den, og dele pengene i mellem jer.

og så måske finde sig en billigere bil for de penge.

bare hvordan jeg ville have gjort det.

er der ikke noget med en hjemmeside man kan få bilen vurderet på...altså bare ved at indtaste oplysningerne om den?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.