Har I tatovering(er)?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2009

Heidi.

Tina2 skriver:

Jeg var inde at blive tatoveret igår... Har taget mig næsten 2 år at finde den helt rigtige:-)

Jeg har en på overarmen som er næsten 13 år gammel, og den jeg fik lavet igår er på ryggen:-)

Vi snakkede en del om derinde at man ofte som kvinde bliver "dømt" på man har en tattoo....
Synes faktisk aldrig jeg har oplevet det helt vilde, andet end folk har spurgt om der er lidt truckertøs i mig (med glimt i øjet);-)

Ellers har jeg KUN fået positive kommentarer for den på armen:-)

Har I tatoveringer? Hvor og hvor mange? Har I mødt negative kommentarer?

Sætter lige et billede ind af min fra igår:-) Er simpelthen så glad for den:-) De to blå stjerner symboliserer min mand og min søn og den røde stjern
e symboliserer min datter:-) Og der er plads til flere, hvis det er

Knus Tina

KÆFT den er bare SÅ fed.. Tillykke med den....

Ja jeg har 4 ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2009

Pia.

malou skriver:

Tusinde tak søde hvad er det nu lige "carpe diem" betyder?? Har altid syntes det er et fedt ord...

"Grib dagen" - også forstået som "lev i nuet"...

Anmeld

2. februar 2009

Nadi

PiaR skriver:

WAUUU hvor er den bare super flot er helt vild med de stjerner...

Ja jeg har også ... jeg har tre styks og lige så snart jeg har fundet ud af hvad jeg skal have så bestiller jeg tid til nummer fire - det er noget ala den du har fået imellem skulderbladende jeg gerne vil have lavet - men har ikke helt fundet den rigtige endnu...

Her er de to af dem - en lille rose som jeg har haft siden jeg var 17 år og "Carpe Diem" som jeg fik lavet i sommers

Det er mit stjernetegn (Tvillingen) som symbol

Knus Pia - som er rigtig glade for sine tusser

Ej hvor er den flot Tvillingen!! (kan ikke så godt se de ander, men de er sikkert også rigtig fine )

På hvilket sprog/tegn er det tvillingen??

Anmeld

2. februar 2009

Pia.

Her kan du bedre se den (hvis du klikker på billedet).... og den anden er bare en lille rose...

Jeg søgte på mit stjerne tegn vist som symbol og det var hvad jeg fandt...

Tak for dine søde ord....
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. februar 2009

DK

Nej, det har jeg ikke og får det aldrig.
Og skal nok undlade at skrive hvad jeg mener om tatoveringer....
Knus Eva...som synes man skal gøre som man vil og huske på at der altid er nogen der synes det man gør er forkert..-smiler

Enig. Jeg er ikke så meget til tatoveringer. Det tog mig mange mange år at tage mig sammen til at få huller i ørene, (fik det som 21 årig). Fortrød faktisk lidt bagefter, men er glad for det nu. Men jeg er altså også en rigtig tøs...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.