Har I tatovering(er)?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2009

ekzunz

Puh ha den er stor

Personligt ville jeg aldrig selv have en tatovering. Jeg synes ikke jeg kan forbinde mig selv med tatoveringer, og desuden vil jeg heller ikke have noget permanent på min krop som jeg måske kommer til at fortryde når jeg er et andet sted i mit liv.

Men jeg kan sagtens se på en solbrun lækker krop og synes at en tatovering er flot.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Helt sikkert der Jeg har flere. Min største og første håndstukket er denne:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. januar 2009

Becks

Tina2 skriver:

Jeg var inde at blive tatoveret igår... Har taget mig næsten 2 år at finde den helt rigtige:-)

Jeg har en på overarmen som er næsten 13 år gammel, og den jeg fik lavet igår er på ryggen:-)

Vi snakkede en del om derinde at man ofte som kvinde bliver "dømt" på man har en tattoo....
Synes faktisk aldrig jeg har oplevet det helt vilde, andet end folk har spurgt om der er lidt truckertøs i mig (med glimt i øjet);-)

Ellers har jeg KUN fået positive kommentarer for den på armen:-)

Har I tatoveringer? Hvor og hvor mange? Har I mødt negative kommentarer?

Sætter lige et billede ind af min fra igår:-) Er simpelthen så glad for den:-) De to blå stjerner symboliserer min mand og min søn og den røde stjern
e symboliserer min datter:-) Og der er plads til flere, hvis det er

Knus Tina

hvor er den fed...
Jeg har 4... En på venstre underarm, en på venstre skulderblad, en på højre bryst og min nye på lænden...
Jeg har ikke noget billede af den på skulderbladet og håndledet

Knus

Anmeld

30. januar 2009

HeY

Tina2 skriver:

Jeg var inde at blive tatoveret igår... Har taget mig næsten 2 år at finde den helt rigtige:-)

Jeg har en på overarmen som er næsten 13 år gammel, og den jeg fik lavet igår er på ryggen:-)

Vi snakkede en del om derinde at man ofte som kvinde bliver "dømt" på man har en tattoo....
Synes faktisk aldrig jeg har oplevet det helt vilde, andet end folk har spurgt om der er lidt truckertøs i mig (med glimt i øjet);-)

Sætter lige et billede ind af min fra igår:-) Er simpelthen så glad for den:-) De to blå stjerner symboliserer min mand og min søn og den røde stjern

Knus Tina

Hey ..

Jeg har ikke hørt noget negativ om mine tattovering.
Jeg har en på anklen og en på lænden ...

Anmeld

30. januar 2009

majhan11

Tina2 skriver:

Knus Tina

jeg har to indtil videre, min første på min lænd og den seneste på min mave...jeg har kun fået positiv respons på mine.... jeg er rigtig glad for dem begge men vil gerne ha udvidet den på min lænd.... den på mave sker jo automatisk jo længere i graviditeten jeg kommer

Anmeld

30. januar 2009

82Miraklet

Jeg har denne.. siddende lige i nakken....

https://www.baby.dk/uploads/albums/57/c8dca4d3-6ba7-45f7-b7ce-d0963bc67e9d.jpg

Står for Familie !!!

Anmeld

30. januar 2009

Lise

Chritinap skriver:

Hehe, hvad er det for én?

Jeg skulle måske også have tænkt mig bedre om før jeg fik den spontane og ugennemtænkte idé.
Men man kan altid være bagklog

Det er bare sådan en lille én...et eller andet form for tegn - tror ikke helt det betyder noget. Synes den var suuuper fed de første fem år jeg havde den, men så drev det over... Den er heldigvis ikke stor - måske 7x3 cm, så den er på ingen måde dominerende..

Anmeld

30. januar 2009

EliasNoah

Tina2 skriver:

Knus Tina

Super fin.. minder den ikke meget om Rihannas bare større og med farver?

Jeg har selv 3. Meget feminine, tynde streger og intet voldsomt. En på lænden, en lille sommerfugl på maven og en lille sød en på indersiden af håndleddet.

Anmeld

30. januar 2009

Tina2

Mener Rhiannas går fra nakken og lige ned over rygsøjlen og hendes stjerner er meget mindre, men den er også bare super flot:-)

Tina

Anmeld

30. januar 2009

Mamman

Profilbillede for Mamman
Har 2. En tribal ting på lænden og mit stjernetegn med fødselsdato på håndleddet.
Går og overvejer at få lavet en med min datters navn på ribbenene/siden af maven. (hvis i forstår hvad jeg mener). Men jeg tror at jeg venter med den, det kan jo være at jeg bliver gravid igen, også bliver den måske grim

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.