Har I tatovering(er)?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18.694 visninger
44 svar
0 synes godt om
30. januar 2009

Tina2

Jeg var inde at blive tatoveret igår... Har taget mig næsten 2 år at finde den helt rigtige:-)

Jeg har en på overarmen som er næsten 13 år gammel, og den jeg fik lavet igår er på ryggen:-)

Vi snakkede en del om derinde at man ofte som kvinde bliver "dømt" på man har en tattoo....
Synes faktisk aldrig jeg har oplevet det helt vilde, andet end folk har spurgt om der er lidt truckertøs i mig (med glimt i øjet);-)

Ellers har jeg KUN fået positive kommentarer for den på armen:-)

Har I tatoveringer? Hvor og hvor mange? Har I mødt negative kommentarer?

Sætter lige et billede ind af min fra igår:-) Er simpelthen så glad for den:-) De to blå stjerner symboliserer min mand og min søn og den røde stjern
e symboliserer min datter:-) Og der er plads til flere, hvis det er

Knus Tina
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2009

Honningblomst

Nej, det har jeg ikke og får det aldrig.
Og skal nok undlade at skrive hvad jeg mener om tatoveringer....
Knus Eva...som synes man skal gøre som man vil og huske på at der altid er nogen der synes det man gør er forkert..-smiler

Anmeld

30. januar 2009

A.

Tina2 skriver:

Jeg var inde at blive tatoveret igår... Har taget mig næsten 2 år at finde den helt rigtige:-)

Jeg har en på overarmen som er næsten 13 år gammel, og den jeg fik lavet igår er på ryggen:-)

Vi snakkede en del om derinde at man ofte som kvinde bliver "dømt" på man har en tattoo....
Synes faktisk aldrig jeg har oplevet det helt vilde, andet end folk har spurgt om der er lidt truckertøs i mig (med glimt i øjet);-)

Ellers har jeg KUN fået positive kommentarer for den på armen:-)

Har I tatoveringer? Hvor og hvor mange? Har I mødt negative kommentarer?

Sætter lige et billede ind af min fra igår:-) Er simpelthen så glad for den:-) De to blå stjerner symboliserer min mand og min søn og den røde stjern
e symboliserer min datter:-) Og der er plads til flere, hvis det er

Knus Tina

hvor er den bare flot!!!!!!!
ja det har jeg også:på min brystpå min underarmog skulder

Anmeld

30. januar 2009

Kvindemin

Jeg har to super fine på min lænd og på min ene balde.
Er rigtig glad for den på lænden, og den skal snart udvides tror jeg
Ved ikke hvordan man oploader et billede til herinde?
Nogle der kan forklare.

Anmeld

30. januar 2009

Lise

Har en lille en på lænden... Er vokset lidt fra den, men den hænger desværre fast...

Anmeld

30. januar 2009

Kvindemin

Lise skriver:

Har en lille en på lænden... Er vokset lidt fra den, men den hænger desværre fast...

Hehe, hvad er det for én?

Jeg skulle måske også have tænkt mig bedre om før jeg fik den spontane og ugennemtænkte idé.
Men man kan altid være bagklog

Anmeld

30. januar 2009

Nadi

Jeg har en på indersiden af min ankel. Det astrologiske tegn for vægten, jeg er super glad for den og den tog mig 4 år at ta mig sammen til
Men nu hvor jeg har den er jeg super glad for den Jeg har en plan om at jeg skal have stjerne for hver af mine børn udfor min hofte ind mod skambenet (hvis du forstår?) Jeg skal have tatoveringer jeg kan skjule også selvom det er høj sommer.
Men ihvertfald tillykke med dig

-Nadia

Anmeld

30. januar 2009

charlottekri

jeg overvejder at få lavet en hvor min datters navn indgår... hvad gav trådstarter for sin tattoo?? og hvad kostede sommerfuglen andetsteds i tråden?? er ret nysgerrig, da jeg har fundet en der tager 600 i timer, men ved jo ikke hvor lang tid det vil tage...

Anmeld

30. januar 2009

1977

Profilbillede for 1977
Hvor er den flot Jeg har en fugl på det ene skulderblad (er sikker på den vil ligne en død måge når jeg bliver 80 ) og et J med cancertegnet som skygge på min ankel.

Jeg er ved at spare sammen til en mere

Anmeld

30. januar 2009

Tina2

Jeg gav 2200 kr for min med stjerner:-)

600 kr i timen er billigt:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.