Har I tatovering(er)?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2009

Miamaja

Eva skriver:

Nej, det har jeg ikke og får det aldrig.
Og skal nok undlade at skrive hvad jeg mener om tatoveringer....
Knus Eva...som synes man skal gøre som man vil og huske på at der altid er nogen der synes det man gør er forkert..-smiler

haha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2009

sabi1979

ja jeg har en med min datters navn :-) på venstre skulder.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. januar 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Jeg har en på lænden jeg fik lavet da jeg var 18, og vil meget gerne have en på underarmen snart... skal bare lige være 100% sikker på hvad det skal være

Anmeld

31. januar 2009

Anja

Eva skriver:

Nej, det har jeg ikke og får det aldrig.
Og skal nok undlade at skrive hvad jeg mener om tatoveringer....
Knus Eva...som synes man skal gøre som man vil og huske på at der altid er nogen der synes det man gør er forkert..-smiler

Dette er en af de gange, hvor vi er helt enige, Eva

Anmeld

31. januar 2009

Pia.

WAUUU hvor er den bare super flot er helt vild med de stjerner...

Ja jeg har også ... jeg har tre styks og lige så snart jeg har fundet ud af hvad jeg skal have så bestiller jeg tid til nummer fire - det er noget ala den du har fået imellem skulderbladende jeg gerne vil have lavet - men har ikke helt fundet den rigtige endnu...

Her er de to af dem - en lille rose som jeg har haft siden jeg var 17 år og "Carpe Diem" som jeg fik lavet i sommers

Det er mit stjernetegn (Tvillingen) som symbol

Knus Pia - som er rigtig glade for sine tusser

Anmeld

31. januar 2009

engel©

Super fede stjerner - det ser rigtig godt ud ...

Jeg har selv en del ... Synlige og mindre synlige ... Har aldrig modtaget negative kommentarer for mine tusser - men er da bestemt blevet dømt pga dem ... Og ved med sikkerhed at der er feks arbejdsgivere som har valgt mig fra, pga dem ...

Tattoveringer kan være flotte - men jeg syntes det er vigtigt at man gør op med sig selv om man er parat til at leve med konsekvenserne ...

Anmeld

31. januar 2009

MorCamilla

Super fede stjerner du har fået lavet, det er rigtig flot synes jeg...

Jeg har ingen tatoveringer, mest fordi jeg ikke tør.. Camilla pylrerøv.. he he...

Jeg har motivet, og har haft det i nogle år efterhånden og ved også godt hvor den skal være, men det er bare lige det der med at få sig taget sammen til at få den lavet Det kan godt tage nogle år endnu he he...

Anmeld

31. januar 2009

malou

Din nye tus er super fed... JEG ELSKER TUSSER!!! kan slet ikke få nok....både Dennis og jeg har og vi er ikke færdige nogen af os. Men ja jeg har tit mødt fordomme... men som alt andet er jeg bedøvende ligeglad med hvad fok synes om mig... rockertøs eller ej smiler. Jeg har en tegn i nakken, en lutos på lænden, mit navn på håndledet og en sol om navlen. Næste projekt er Victors navn og hans svenske cpr.nr ned af rygsøjlen og et Dollar tegn på min venstre underarm.

knus malou...

Anmeld

31. januar 2009

Balderson

Hold op hvor er den flot.. Synes det ser for fedt ud med at stjernerne går hele vejen ned af ryggen...

Har selv en på armen og den er jeg stolt af, for er den eneste der har den i hele verden...

Den blev nemlig tegnet specielt til mig...

Den næste skal være med min søns navn, men har endnu ikke helt besluttet hvordan den skal se ud og hvor den skal sidde...

Anmeld

1. februar 2009

Tina2

Tak for det:-) Er også superglad for den:-)

Fedt at se billeder af alle I andres, de er rigtig fede:-) Jeg synes tatoveringer er en flot måde at udsmykke kroppen på så længe det ikke bliver overdrevet:-)

Tina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.