Hvilken baby ville I helst have?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2009

Miamaja

Zafir skriver:

Der er ikke ret mange, der kan få en hel nyfødt. Mange af dem der bliver bortadopteret, har haft nogen svære år, de første leveår... Og det er mega synd for dem, men desværre er der dumme mennesker, der beholder dem på div børnehjem og sådan, selvom der er folk der rigtig gerne vil have dem...

enig. jeg synes det er heeelt forkert at born bliver holdt paa bornehjem i saa lang tid naar der er familier der venter paa dem med det samme. der er vist lige noget i adoptions processen i danmark og mange andre lande der er heeeelt forkert

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Miamaja skriver:

enig. jeg synes det er heeelt forkert at born bliver holdt paa bornehjem i saa lang tid naar der er familier der venter paa dem med det samme. der er vist lige noget i adoptions processen i danmark og mange andre lande der er heeeelt forkert

Mine venner skulle have deres yngste datter fra Indien (hun har 2 store drenge fra tidligere ægteskab). Og de vidste at de skulle have HENDE og vidste det faktisk i over et halvt år, hvor de bare vidste at hun var der og de var her, men de fik ikke lov til at hente hende, for de indiske myndigheder. Lige efter de fik hende hjem, lukkede indien for ALT udadobtion og andre, af dem de havde været i adoptionsgruppe med, fik ikke de børn de havde gået og ventet på i mange mange måneder
Så kunne børnene bare sidde og rodne op dernede, mens der var forældre der var helt klar til dem herhjemme.. SÅ FRYGTELIGT!!!

Mine venners datter nåede at blive 1½ år før hun kom hjem. Hun er skøn, men også en strid banan. De er rigtig gode forældre, men hun har krævet meget mere end et barn man får 'fra starten'... Så det er flot klaret af dem

Anmeld

6. februar 2009

Miamaja

Zafir skriver:

Mine venner skulle have deres yngste datter fra Indien (hun har 2 store drenge fra tidligere ægteskab). Og de vidste at de skulle have HENDE og vidste det faktisk i over et halvt år, hvor de bare vidste at hun var der og de var her, men de fik ikke lov til at hente hende, for de indiske myndigheder. Lige efter de fik hende hjem, lukkede indien for ALT udadobtion og andre, af dem de havde været i adoptionsgruppe med, fik ikke de børn de havde gået og ventet på i mange mange måneder
Så kunne børnene bare sidde og rodne op dernede, mens der var forældre der var helt klar til dem herhjemme.. SÅ FRYGTELIGT!!!

Mine venners datter nåede at blive 1½ år før hun kom hjem. Hun er skøn, men også en strid banan. De er rigtig gode forældre, men hun har krævet meget mere end et barn man får 'fra starten'... Så det er flot klaret af dem

Ja, jeg synes det er umenneskelige betingelser de stiller til godkendte foraeldre der allerede har vaeret alt igennem med kurser, okonomi, lageerklaeringer, og resten af den helvedes lange godkendelses procedure, bare for at sige det mildt

jeg ved ikke om jeg kunne klare det psykisk at vide mit barn er fodt og jeg kan forst komme og hente det 1 aar senere. 1 aar er laaaang tid for et lille bitte barn og det er en tid hvor de jo aendre sig gevaldigt, og det burde myndigheder rundt om i verdenen snart begynde at faa ojnene op for.

jeg var i en lang bedre situation ved at jeg havde mulighed for at adoptere fra usa og i usa. sa jeg fik det som jeg ville. jeg ville nemlig have det hele med. en baby helt fra fodslen af.

jeg gaar ud fra man kun kan klare den venteposition paa 1,5 aar ved at gore det for barnets skyld. at man ikke vil svigte dem mere.

stride bananer findes i alle variationer, baade adoptiv og biologiske.

Anmeld

6. februar 2009

Lullaby

Hmm en lille kinababy eller en sort baby Men hvis jeg stod i situationen ville jeg nok være ligeglad da ønsket om barnet nok ville overskygge hudfarve osv

Anmeld

6. februar 2009

Mutti2

Jeg vil selvfølgelig aller helst have den smukke prinsesse jeg har

Men hvis jeg stod til at adoptere (hvilket jeg bestemt aldrig ville udelukke) Ville jeg sætte kryds i alle rubrikkerne For det er vel som når man er gravid, der får man jo heller ikke lov til at vælge (siger den brunøjede enlig mor med brunt hår, som har en blonde datter med blå øjne )
Og så ville jeg tage hvad der kommer til mig

alle børn der er under de usle forhold verdenen nu byder dem, og har brug for at blive adopteret af en sød familie, fortjener at få en chance. Jeg ser bestemt ikke at børn er "dårligere" (dårligt ordvalg, kunne bare ikke lige finde andet ord), fordi de kommer fra Indien, Kina eller andre steder.

Jeg vil være hammer stolt hvis jeg adopterede et barn og man kunne se at det var adopteret. Ikke fordi det var adopteret. Men helt klart fordi det ville være mit barn lige så vel som min bio-datter.

Knus Pernille

Anmeld

6. februar 2009

Miamaja

Milla-Victoria's mor skriver:

Jeg vil selvfølgelig aller helst have den smukke prinsesse jeg har

Men hvis jeg stod til at adoptere (hvilket jeg bestemt aldrig ville udelukke) Ville jeg sætte kryds i alle rubrikkerne For det er vel som når man er gravid, der får man jo heller ikke lov til at vælge (siger den brunøjede enlig mor med brunt hår, som har en blonde datter med blå øjne )
Og så ville jeg tage hvad der kommer til mig

alle børn der er under de usle forhold verdenen nu byder dem, og har brug for at blive adopteret af en sød familie, fortjener at få en chance. Jeg ser bestemt ikke at børn er "dårligere" (dårligt ordvalg, kunne bare ikke lige finde andet ord), fordi de kommer fra Indien, Kina eller andre steder.

Jeg vil være hammer stolt hvis jeg adopterede et barn og man kunne se at det var adopteret. Ikke fordi det var adopteret. Men helt klart fordi det ville være mit barn lige så vel som min bio-datter.

Knus Pernille

jeg kunne ikke have sagt det bedre selv.
synes heller ikke at det skal gemmes af vejen at barnet er adopteret. det skal vare en selvfolgelighed og bliver det ogsaa hos os. for her er vi de heldige, ikke ham, kun hvis han senere selv synes det

Anmeld

6. februar 2009

linemus

Kan ikke lade være, så jeg håber I har samme humor som mig, men jeg fik denne forleden dag

Anmeld

6. februar 2009

Miamaja

linemus skriver:

Kan ikke lade være, så jeg håber I har samme humor som mig, men jeg fik denne forleden dag

haha.. ja den er sod

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.