Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
En blegfed baby....klart...har en veninde der har fået barn med en mørk mand og jeg har tit tænkt på at jeg ville have det meget mærkeligt med et barn der var så langt fra mig i det ydre og som andre ville tro var adopteret.Skulle jeg adoptere så ville jeg vælge et barn så der ingen tvivl var om at det var adopteret....et smukt colombiansk barn tror jeg.Men mine egne børn er for mig et par lys og rødhåede unger, men kunne heller ikke forestille mig andre børn end dem jeg har fået...Knus..
Eva skriver: En blegfed baby....klart...har en veninde der har fået barn med en mørk mand og jeg har tit tænkt på at jeg ville have det meget mærkeligt med et barn der var så langt fra mig i det ydre og som andre ville tro var adopteret.Skulle jeg adoptere så ville jeg vælge et barn så der ingen tvivl var om at det var adopteret....et smukt colombiansk barn tror jeg.Men mine egne børn er for mig et par lys og rødhåede unger, men kunne heller ikke forestille mig andre børn end dem jeg har fået...Knus..
Miamaja skriver:Naar man staar overfor adoption af baby, bliver man netop spurgt om hvilken en baby du vil have: en brun ojet med rodt haar f.eks, en lille smuk blond blaojet en, en mulat, en lyse brun, en helt sort lille baby. Ja, hvad skal man vaelge
Eva skriver:Der hvor det går stærkest....det ville jeg nok tænke på.
Janep skriver:er det ikk meget mærkeligt at blive spurt om det??Jeg tror jeg ville føle det ville være som at købe en ting og ikk et menneske
Miamaja skriver:jep det var det vi gjorde, saa vi var stillet til alle typer babyer. og guldklumpen kom forst
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128