Hvilken baby ville I helst have?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.633 visninger
38 svar
0 synes godt om
30. januar 2009

Miamaja

Har I derude nogensinde taenkt paa om I helst ville have en blond blaaojet baby eller en baby med en anden hudfarve end jer selv, hvis I stod til at ville adoptere? Og hvad er begrundelsen for jeres valg?
er det for at barnet skal kunne ligne jer selv mere, at du bare synes bedre om en hudfarve end en anden, fordi du er bange for barnet skal blive mobbet? at det er lige meget? Ja, der er jo mange begrundelser for dit personlige valg Saa kom med din mening. Knuser
Image Preview

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2009

Honningblomst

En blegfed baby....klart...har en veninde der har fået barn med en mørk mand og jeg har tit tænkt på at jeg ville have det meget mærkeligt med et barn der var så langt fra mig i det ydre og som andre ville tro var adopteret.
Skulle jeg adoptere så ville jeg vælge et barn så der ingen tvivl var om at det var adopteret....et smukt colombiansk barn tror jeg.
Men mine egne børn er for mig et par lys og rødhåede unger, men kunne heller ikke forestille mig andre børn end dem jeg har fået...
Knus..

Anmeld

30. januar 2009

Miamaja

Eva skriver:

En blegfed baby....klart...har en veninde der har fået barn med en mørk mand og jeg har tit tænkt på at jeg ville have det meget mærkeligt med et barn der var så langt fra mig i det ydre og som andre ville tro var adopteret.
Skulle jeg adoptere så ville jeg vælge et barn så der ingen tvivl var om at det var adopteret....et smukt colombiansk barn tror jeg.
Men mine egne børn er for mig et par lys og rødhåede unger, men kunne heller ikke forestille mig andre børn end dem jeg har fået...
Knus..

Jaaa.. det kan jeg ogsaa godt folge dig i

Anmeld

30. januar 2009

Miamaja

Naar man staar overfor adoption af baby, bliver man netop spurgt om hvilken en baby du vil have: en brun ojet med rodt haar f.eks, en lille smuk blond blaojet en, en mulat, en lyse brun, en helt sort lille baby. Ja, hvad skal man vaelge

jeg vil saa lige tilfoeje.. ala evas indlaeg, at jeg klart havde forestillet mig min guldklump ville fremstaa som adopteret barn naar vi var ude. det har ikke varet tilfaeldet. folk tror min mand enten er sort eller jeg har haft en affare mange har ligefrem sagt , i har jo de samme smukke store ojne

Anmeld

30. januar 2009

Janep

Jeg vil faktisk meget gerne adoptere et barn.. kæresten er bare ikke helt med på iden

Og så vil jeg rigtig gerne ha en lille sort en lisom dig.. sys simbelthen de er såååh zmukke
Men self er jeg glad hvis bar jeg får lov til at adoptere. Ikke fordi jeg ikke selv kan få børn

Anmeld

30. januar 2009

Janep

Miamaja skriver:

Naar man staar overfor adoption af baby, bliver man netop spurgt om hvilken en baby du vil have: en brun ojet med rodt haar f.eks, en lille smuk blond blaojet en, en mulat, en lyse brun, en helt sort lille baby. Ja, hvad skal man vaelge

er det ikk meget mærkeligt at blive spurt om det??
Jeg tror jeg ville føle det ville være som at købe en ting og ikk et menneske

Anmeld

30. januar 2009

Honningblomst

Miamaja skriver:

Der hvor det går stærkest....det ville jeg nok tænke på.

Anmeld

30. januar 2009

Miamaja

Eva skriver:

Der hvor det går stærkest....det ville jeg nok tænke på.

jep det var det vi gjorde, saa vi var stillet til alle typer babyer. og guldklumpen kom forst

Anmeld

30. januar 2009

Miamaja

Janep skriver:

er det ikk meget mærkeligt at blive spurt om det??
Jeg tror jeg ville føle det ville være som at købe en ting og ikk et menneske

netop. det var det.men reelt mange par foretraekker en bestemt baby fordi de vil helst have en der ligner dem selv. dvs der er mere 'rift' om de smukke blaaojede babyer end de smukke brune

Anmeld

30. januar 2009

Honningblomst

Miamaja skriver:

jep det var det vi gjorde, saa vi var stillet til alle typer babyer. og guldklumpen kom forst

kan jeg godt forstå I gjorde...så får man også lige præcis den rigtige tror jeg...
KNus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.