FLASH dit barn's værelse ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2011

Isabella_mor

her er Villads værelse

der står nogle kasser som skal ned i kælderen, det er bare lige at få det gjort. og den anden side af rummet er vores tøjskabe fordi at vi jo bor i en toværelses og villads syntes vi skulle have sit eget værelse.. så vi sover i stuen og har vores dobbeltseng inde i stuen (og det er jeg træt af, jeg vil have en sovesofa eller en større lejlighed)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2011

bullerbassen

isabellamor skriver:

her er Villads værelse

der står nogle kasser som skal ned i kælderen, det er bare lige at få det gjort. og den anden side af rummet er vores tøjskabe fordi at vi jo bor i en toværelses og villads syntes vi skulle have sit eget værelse.. så vi sover i stuen og har vores dobbeltseng inde i stuen (og det er jeg træt af, jeg vil have en sovesofa eller en større lejlighed)

Ej så fint det er .... hvor er den ugle wall stickers sød. Et rigtig hyggelig hjørne..

Kan godt forstå du gerne vil have en sofa sofa / mere plads.

Har lidt kvm tilsalg  

Anmeld

10. oktober 2011

forår

Wulffi89 skriver:

Sikken et sødt billede hvor har i det fra ??

hvilken et?

Hvis det er det i de røde farver med de 3 ansigter på, så er det lavet på bestilling på et værested for udviklingshæmmede

Anmeld

10. oktober 2011

Hailiesmom11

forår skriver:

hvilken et?

Hvis det er det i de røde farver med de 3 ansigter på, så er det lavet på bestilling på et værested for udviklingshæmmede

nej det med navnet og bamsen

Anmeld

10. oktober 2011

Isabella_mor

bullerbassen skriver:

Ej så fint det er .... hvor er den ugle wall stickers sød. Et rigtig hyggelig hjørne..

Kan godt forstå du gerne vil have en sofa sofa / mere plads.

Har lidt kvm tilsalg  

og det er endda en wallsticker fra Søstrene grene til en flad 20'er  

Jaaaah.. årrh jeg er træt af den manglende plads, og jeg mangler at kunne SIDDE i en god sofa og ikke ligge ned hele tiden.. som vi jo næsten gør i vores seng når vi ser tv--

Anmeld

10. oktober 2011

bullerbassen

isabellamor skriver:

og det er endda en wallsticker fra Søstrene grene til en flad 20'er  

Jaaaah.. årrh jeg er træt af den manglende plads, og jeg mangler at kunne SIDDE i en god sofa og ikke ligge ned hele tiden.. som vi jo næsten gør i vores seng når vi ser tv--

Ej er det længe siden du har købt dem ???

Ja det kan jeg ski godt forstå - I må have en sove sofa . Det kunne da hjælpe lidt på det

Anmeld

10. oktober 2011

Isabella_mor

bullerbassen skriver:

Ej er det længe siden du har købt dem ???

Ja det kan jeg ski godt forstå - I må have en sove sofa . Det kunne da hjælpe lidt på det

ja det er nogle måneder siden... men man kan jo være heldig at finde den stadig der er jo gået helt ugleamok i ALLE butikker efterhånden. 

Anmeld

10. oktober 2011

bullerbassen

isabellamor skriver:

ja det er nogle måneder siden... men man kan jo være heldig at finde den stadig der er jo gået helt ugleamok i ALLE butikker efterhånden. 

Måske jeg er heldig må se om jeg kan komme i SG

Anmeld

10. oktober 2011

Isabella_mor

bullerbassen skriver:

Måske jeg er heldig må se om jeg kan komme i SG

Anmeld

11. oktober 2011

Camulla

Her er min drengs værelse  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.