FLASH dit barn's værelse ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2011

bullerbassen

dorthemus skriver:

Heller ikke mig

hi hi og så siger de kloge de er på vej ud  ikke hos mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2011

bullerbassen

An&Jo skriver:

De bolde og hans røde scooter er uden tvivl det bedste legetøj han har.. og så kommer køkkenet lige derefter.. for det meste holder boldene sig inde på værelset, og kun meget få kommer ud i stuen, men alt det andet ligger over hele lejligheden..

men ja, men rydder jo gerne op efter de små når man ved de har hygget sig imens det rodede det hele til..

Ok så er det nogenlunde til at styre. Vil også tro Silas ville elske det..

Men det ville han aldrig få lov til af hans far ( han er så træt af at rydde op efter ham )

Anmeld

10. oktober 2011

An&Jo

bullerbassen skriver:

Ok så er det nogenlunde til at styre. Vil også tro Silas ville elske det..

Men det ville han aldrig få lov til af hans far ( han er så træt af at rydde op efter ham )

haha..

her er jeg jo alene, så der er kun mig til at rydde op efter ham.. nogengange hader jeg det mere end andre.. haha

Anmeld

10. oktober 2011

bullerbassen

An&Jo skriver:

haha..

her er jeg jo alene, så der er kun mig til at rydde op efter ham.. nogengange hader jeg det mere end andre.. haha

Silas har nogle kurve i stuen med hans legetøj ( det som ikke er på værelset )

Og dem hælder han konstant på hovedet, rykker alle vores dvd ( hans film ) ud på gulvet.

Ind på værelset og hælde det hele ud.

Og manden skælder ud over han har for meget legetøj Og mor køber lidt mere

Anmeld

10. oktober 2011

An&Jo

bullerbassen skriver:

Silas har nogle kurve i stuen med hans legetøj ( det som ikke er på værelset )

Og dem hælder han konstant på hovedet, rykker alle vores dvd ( hans film ) ud på gulvet.

Ind på værelset og hælde det hele ud.

Og manden skælder ud over han har for meget legetøj Og mor køber lidt mere

haha, det er sådan det skal være..

Johannes er faktisk overraskende dygtig til at lege på værelset, men det ligger os lige ind til stuen..

Anmeld

10. oktober 2011

bullerbassen

An&Jo skriver:

haha, det er sådan det skal være..

Johannes er faktisk overraskende dygtig til at lege på værelset, men det ligger os lige ind til stuen..

Silas leger også på hans men mest i stuen. Hans værelse ligger i den modsatte ende af huset ( stuen ) . Så han har et par kasser i stuen med det han leger mest med.

Anmeld

10. oktober 2011

An&Jo

bullerbassen skriver:

Silas leger også på hans men mest i stuen. Hans værelse ligger i den modsatte ende af huset ( stuen ) . Så han har et par kasser i stuen med det han leger mest med.

ja det er jo lige det med hvor værelserne ligger placeret i forhold til de rum hvor mor og far opholder sig mest i.. men nu har vi kun 52kvm så uanset hvor vi er kan man altid høre eller se hinanden..

Anmeld

10. oktober 2011

dorthemus

bullerbassen skriver:

Ok fedt det vil jeg ski prøve , hvor kan man købe de kasser til fornuftige penge

Sætterkassen er fra Søstrene Grene og kasserne er fra Trævarenes Indkøbscentral

Anmeld

10. oktober 2011

bullerbassen

dorthemus skriver:

Sætterkassen er fra Søstrene Grene og kasserne er fra Trævarenes Indkøbscentral

Ok tak - det ligger hvis ikke lige i nærheden af mig men de må kunne købes andre steder..

Det vil jeg ski prøve

Anmeld

10. oktober 2011

bullerbassen

An&Jo skriver:

ja det er jo lige det med hvor værelserne ligger placeret i forhold til de rum hvor mor og far opholder sig mest i.. men nu har vi kun 52kvm så uanset hvor vi er kan man altid høre eller se hinanden..

Ja det jo lige det. Vores stue ligger i den ene ende ( vinkelhus på 200 kvm ) og ungernes værelse i den anden ende.

Så han er mest i stuen. Og lidt på værelset

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.