FLASH dit barn's værelse ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2011

bullerbassen

dorthemus skriver:

Ja jeg er også helt vild med den. Det er faktisk en puslehynde købt på www.amio.dk

ok den er godt nok fin - tjaa jeg får  jo aldrig nok af ugler

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2011

eliasogmor

dorthemus skriver:

DEn der madras hvor er den fra?

det er en madras fra babysam.. og svigermor har syet nyt betræk....

Anmeld

10. oktober 2011

bullerbassen

An&Jo skriver:

her er Johannes værelse..

der mangler dog lidt, og her når der kommer børnepenge, kommer der et tæppe ind på gulvet, en lampe i loftet, et bord med stole osv.. så det er kun småting der mangler..

Rom blev ikke bygget på en dag  Er startet på Silas værelse og indtil nu er det fint , men der skal nok også fyldes op med lidt hygge.

Det er nu ellers et fint værelse , er der bolde i teltet ?

Anmeld

10. oktober 2011

An&Jo

bullerbassen skriver:

Rom blev ikke bygget på en dag  Er startet på Silas værelse og indtil nu er det fint , men der skal nok også fyldes op med lidt hygge.

Det er nu ellers et fint værelse , er der bolde i teltet ?

det er rigtigt, og der kommer da også flere og flere småting hen af vejen..

jeps, der gemmer sig små 350 bolde inde i teltet, og min søn ELSKER dem.. moderen hader dem hver gang der skal ryddes op..

Anmeld

10. oktober 2011

dorthemus

bullerbassen skriver:

Ej du er ski da kreativ  så fine ... Er det tapet der er på dem ??

Har du selv malet kasserne ?

Ja det er tapet og så har jeg malet og lakeret dem bagefter så de kan tåle en våd klud har lavet en sættekasse og tre bogkasser.

Anmeld

10. oktober 2011

dorthemus

eliasogmor skriver:

det er en madras fra babysam.. og svigermor har syet nyt betræk....

Smart

Anmeld

10. oktober 2011

bullerbassen

An&Jo skriver:

det er rigtigt, og der kommer da også flere og flere småting hen af vejen..

jeps, der gemmer sig små 350 bolde inde i teltet, og min søn ELSKER dem.. moderen hader dem hver gang der skal ryddes op..

haha det var sjovt nok også min tanke , kan levende forestille mig hvor fedt det er at rydde 350 bolde op i hele huset

Syntes Silas kan rodde bare med biler, tør slet ikke tænke på hvis han havde sådan et telt.

Men kan sagtens forestille mig de ELSKER det

Anmeld

10. oktober 2011

dorthemus

bullerbassen skriver:

ok den er godt nok fin - tjaa jeg får  jo aldrig nok af ugler

Heller ikke mig

Anmeld

10. oktober 2011

bullerbassen

dorthemus skriver:

Ja det er tapet og så har jeg malet og lakeret dem bagefter så de kan tåle en våd klud har lavet en sættekasse og tre bogkasser.

Ok fedt det vil jeg ski prøve , hvor kan man købe de kasser til fornuftige penge

Anmeld

10. oktober 2011

An&Jo

bullerbassen skriver:

haha det var sjovt nok også min tanke , kan levende forestille mig hvor fedt det er at rydde 350 bolde op i hele huset

Syntes Silas kan rodde bare med biler, tør slet ikke tænke på hvis han havde sådan et telt.

Men kan sagtens forestille mig de ELSKER det

De bolde og hans røde scooter er uden tvivl det bedste legetøj han har.. og så kommer køkkenet lige derefter.. for det meste holder boldene sig inde på værelset, og kun meget få kommer ud i stuen, men alt det andet ligger over hele lejligheden..

men ja, men rydder jo gerne op efter de små når man ved de har hygget sig imens det rodede det hele til..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.