FLASH dit barn's værelse ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2011

DitteFisk

Gigl skriver:

Damn, jeg kan ikke indsætte links o_O

http://tinypic.com/r/34glv8o/7

http://tinypic/r/13rles/7

http://tinypic/r/j98sio/7

-_-

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2011

cnmigo

Moster Lagkage skriver:

er en tatoo det samme som en wallsticker, eller klistermærke, eller er det noget andet?

Forskellen på sticker og tattoo er at stickers ofte mister deres lim hen af tiden hvor imod tattoos klæber bedre og længere.

De er en smule mere omstændige at sætte på (skal gnubbes på cirka som børnetattoveringer) men så sidder de også det længere.

En sticker er et klistermærke.

Anmeld

13. oktober 2011

Moster Lagkage

cnmigo skriver:

Forskellen på sticker og tattoo er at stickers ofte mister deres lim hen af tiden hvor imod tattoos klæber bedre og længere.

De er en smule mere omstændige at sætte på (skal gnubbes på cirka som børnetattoveringer) men så sidder de også det længere.

En sticker er et klistermærke.

kan en tattoo så eventuel også sidde på pudsede mure, eller gælder der de samme ting som ved stickers.. bor i hus med udelukket pudsede mure, så derfor min nysgerrighed.

Anmeld

13. oktober 2011

cnmigo

Moster Lagkage skriver:

kan en tattoo så eventuel også sidde på pudsede mure, eller gælder der de samme ting som ved stickers.. bor i hus med udelukket pudsede mure, så derfor min nysgerrighed.

Altså MIN erfaring er at tattoos klæber langt bedre - det er nærmest tyndt gummi, så jeg ville godt vove at købe en tattoo til en pudset væg, ja.

Jeg har en tattoo sidende med navn på min datters dør til værelset, det er en glat dør. Og har netop bestilt til min søns også.

Ellers har vi mure af elementer med savsmuldstapet og der sidder de også rigtig fint 

Anmeld

13. oktober 2011

Moster Lagkage

cnmigo skriver:

Altså MIN erfaring er at tattoos klæber langt bedre - det er nærmest tyndt gummi, så jeg ville godt vove at købe en tattoo til en pudset væg, ja.

Jeg har en tattoo sidende med navn på min datters dør til værelset, det er en glat dør. Og har netop bestilt til min søns også.

Ellers har vi mure af elementer med savsmuldstapet og der sidder de også rigtig fint 

lyder super godt. mange tak for hjælpen. (hov hvor købes de evt?)

Anmeld

13. oktober 2011

cnmigo

Moster Lagkage skriver:

lyder super godt. mange tak for hjælpen. (hov hvor købes de evt?)

Velbekomme

Jeg har en lille rest fra et større stykke som jeg evt. kan sende til dig  Så kunne du da prøve om det klistrer som du håber? Det er bare en stjerne som har været oppe så den klistrer ikke 100 % som helt nyt, men klæber stadig godt. 

Er gemt på et stykke madpapir 

Mine er købt via Ebay - den tyske.

Anmeld

13. oktober 2011

Moster Lagkage

cnmigo skriver:

Velbekomme

Jeg har en lille rest fra et større stykke som jeg evt. kan sende til dig  Så kunne du da prøve om det klistrer som du håber? Det er bare en stjerne som har været oppe så den klistrer ikke 100 % som helt nyt, men klæber stadig godt. 

Er gemt på et stykke madpapir 

Mine er købt via Ebay - den tyske.

jeg laver et par søgninger på ebay. mange tak for hjælpen.

Anmeld

13. oktober 2011

cecilie1984

først Frejas værelse

derefter Emilies værelse

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. oktober 2011

forår

Diana... skriver:

SUPER FEDT værelse lige min smag! Uret, tæppet og malerierne hvor er det købt henne?

Mange tak

Uret er køber i TIGER til 50kr

Tæppet er fra Bilka, men det er dog over et år siden, så tvivler på at de stadig har det.

De 6 små billeder er fra Ide Møbler

Det røde aflange, er fra et værested for udviklingshæmmede hvor de selv har malet det, dog i med hjælp fra en der har styr på det

Det med bamsen, fik min datter i dåbsgave, så det er lavet af en af mine veninders bekendte.

Dea

Anmeld

13. oktober 2011

132319

Her er mine ungers værelse.

Der skal snart laves lidt om, så der kan blive plads til en bObles hule, som de får i julegave og så skal der nok snart nogle flere tøseting derind + der skal lægges gulvtæppe når vi lige får tid til det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.