Fik i økonomisk hjælp af forældre til køb af udstyr?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2011

Alína Hólm

Jeg fik ikke nogen hjælp, da jeg altid haft større økonomi end mine forældre..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2011

Nadia&Daniel

Tilgengæld har de købt nyt/brugt legetøj som er hjemme hos dem, så der er legetøj når Laura besøger dem.. De har også købt brugt barnevogn til Deres sommerhus. Og en brugt kravlegård hjem til dem..

Anmeld

7. oktober 2011

S.Maria

Mine svigerforældre ville gerne give os en barnevogn og det var vi rigtig glade for da det er en stor udgift. Mine forældre bidrag med en seng og kærestens mormor ville gerne have givet en vugge men vi synes ikke lige vi havde plads til den så vi spurgte om hun ikke havde lyst til at give os et puslebord istedet for da det var det eneste vi lige stod og manglede og det ville hun rigtig gerne.Vi havde slet ikke forventet nogle af tingene så vi blev da rigtig glade for det hele. Kærestens mormor har sagt vi bare skulle sige til hvis vi manglede noget, men jeg synes det er sådan lidt pinligt og komme og spørge om penge til noget :-)

Anmeld

7. oktober 2011

Bonita

Vi har fået en brugt barnevogn af min far, den er super fin og så har min svigermor syet noget baby senge tøj.....

Udover det har vi arvet en masse super ting, så som baby seng og tøj fra min kærestes søskende

Anmeld

7. oktober 2011

Kvist

Vi har heller ikke fået noget af vores forældre, af støtte til de store ting.. Er helt fint for mig, da det jo er os der har valgt at få et barn..

Min mor strikker dog flittigt, og jeg har en lang bestillingsliste hos hende, som hun prøver at følge med til  elsker hendes hjemmestrik til sønnike..

Og min svigermor kan ikke gå forbi noget babytøj uden at købe lidt, så der falder også lidt tøj af der..

Udover det har de begge købt legetøj som ligger hos dem til når Albert kommer på besøg..

Anmeld

7. oktober 2011

maria_wlt

INTET...

Anmeld

7. oktober 2011

cnmigo

Den kommende far skriver:

Vi er i fuld gang med at købe udstyr til dutten Vores forældre har sagt at de VIL købe nogle af tingene. Vi har godt allerede købt mange ting selv men de skal selvfølgelig være meget velkomne. 

Hvad fik i af jeres forældre?

Vi vil bestemt ikke forlange noget af vores forældre men kunne være lidt sjovt at høre hvad man kan forvente

MVH

Den kommende far

http://babydutten.blogspot.com/

Min mor har altid sagt at hun ville give barnevogn + tilbehør når hendes børn skulle have børn (har to tøser) og det gjorde hun 

Vi fik en Emmaljunge Big Star Supreme med madras, lift, sengetøj.

Min far og kæreste gav autostol og puslebord (y)

Og svigerforældrene gav cool cash som vi så har købt nærmest alt muligt andet for (y)

Og det var af egen fri vilje de gjorde det - men det var da SKØNT og er ikke i tvivl om at de også selv nød at give det.

Anmeld

7. oktober 2011

baby012

Den kommende far skriver:

Vi er i fuld gang med at købe udstyr til dutten Vores forældre har sagt at de VIL købe nogle af tingene. Vi har godt allerede købt mange ting selv men de skal selvfølgelig være meget velkomne. 

Hvad fik i af jeres forældre?

Vi vil bestemt ikke forlange noget af vores forældre men kunne være lidt sjovt at høre hvad man kan forvente

MVH

Den kommende far

http://babydutten.blogspot.com/

har købt alt selv.. syns bedst man viser at man kan ´klare sig selv på den måde.. 

så må de hellere give mig en lille gave når hun kommer  

Anmeld

7. oktober 2011

Sommersko

Vi har aldrig bedt om eller forventet at få noget. Men mine forældre gav os 6000 kr til køb af barnevogn + vi fik lov at købe mine svigerforældres passat st.  til en meget billig penge. Så det var jo bare helt vildt lækkert.

Anmeld

7. oktober 2011

FogL

Min mor har givet en del tøj, og en barnevogn :-) Tror ikke vi får mega meget mere på den front, men tror også vi får lidt på mine svigerforældres side, det har de i hvert fald sagt :p 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.