Fik i økonomisk hjælp af forældre til køb af udstyr?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2011

lille83

intet, betalte selv for det hele.. selvfølgelig har vi fået barselsgaver efter babyen var født. men det fik vi jo af mange og det var ikke store ting.

synes heller ikke man skal forvente at få tilskud og lign, da det jo ikke er ens forældre som har valgt at sætte en baby til verden..

blot være lykkelig over der er så mange gavmilde forældre derude..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2011

SpunkenJo

Fik
Oddervogn med hele gøjemøjet af farmor og farfar
Klapvogn, babyjogger model cityelite fra mormor og morfar
Killi seng af Oldemor

Og så en masse tøj og andre lækre ting.

Vi har været meget heldige, pg gladeligt taget imod. Og vi glæder os til at genbruge det hele til det lille myr jeg bærer på nu. - heldigt det hele er i neutrale farver

Anmeld

7. oktober 2011

Mama11

Vi betaler os alt selv , men min mor har så sagt at hun vil gi tremmesengen i barselsgave og min far laver en børneoparing til hende  

Anmeld

7. oktober 2011

2babygirls

Den kommende far skriver:

Vi er i fuld gang med at købe udstyr til dutten Vores forældre har sagt at de VIL købe nogle af tingene. Vi har godt allerede købt mange ting selv men de skal selvfølgelig være meget velkomne. 

Hvad fik i af jeres forældre?

Vi vil bestemt ikke forlange noget af vores forældre men kunne være lidt sjovt at høre hvad man kan forvente

MVH

Den kommende far

http://babydutten.blogspot.com/

Nej gjorde vi ikke.
De ville meget gerne, begge hold, men vi sagde pænt nej da vi ikke ville købe noget billigt for ikke at ribbe deres pengepung.
Dog pik baby en masse penge og tøj da hun var født og undervejs, så lidt snød de sig til..

Anmeld

7. oktober 2011

MelikkazMoar

Den kommende far skriver:

Vi er i fuld gang med at købe udstyr til dutten Vores forældre har sagt at de VIL købe nogle af tingene. Vi har godt allerede købt mange ting selv men de skal selvfølgelig være meget velkomne. 

Hvad fik i af jeres forældre?

Vi vil bestemt ikke forlange noget af vores forældre men kunne være lidt sjovt at høre hvad man kan forvente

MVH

Den kommende far

http://babydutten.blogspot.com/

mine forældre har ikke rigtig købt andet end tøj til hende .. men tilgændgæld meget a det

og så har du kørt mig rundt for as hente alle de ting jeg har købt..

og så har de købt en barnevogn de kan have stående ved dem selv

Anmeld

7. oktober 2011

mortilnoahogmelina

HMm , - min mor har købt første autostol , seng + madres tøj ting til puslebord som cream osv vugge med alt til (købt brugt) sengetøj til seng og vugge .. baby og junior dyne og pude ..
Og en masse andre små ting .. hun var rigtig flittig ..

Min far gav et tilskud til barnevognen ..

Kærestens mor gav barndåben ..

Og det var vidst det ..
Vi er dem yderst taknemlig , forventet absolut intet men er sååå glade for tingen ..

Anmeld

7. oktober 2011

Silja&Noam

Vi har betalt alt selv undtagen barnevogn. De fik vi af kærestens forældre, for de havde os givet hans søster en så vi sku os ha en.

Anmeld

7. oktober 2011

Wimmie

132319 skriver:

Nej, jeg forventede heller ikke noget da jeg vidste hvor meget de var imod mit valg.

Det skal sige at det er min far og hans meget dominerende kone der er tale om og hende og jeg har ikke et ret godt forhold som bestemt ikke blev bedre af at hun fortalte mig hvor frygtelig en barndom mit barn ville få. - But I prooved her wrong 

Jeg er sikker på at min mor ville have været ellevild uanset omstændighederne og havde hjulpet mig, men hende har jeg desværre ikke længere 

Jeg klarede den, det skulle jeg jo og vi har aldrig manglet noget, jeg fik heldigvis støtte af så mange andre fantastiske mennesker 

Åh, sådan noget far-under-tøflen/dominerende "stedmor" noget.... Sådan nogle har jeg også haft 

Heldigvis er de ikke i mit liv mere 

Anmeld

7. oktober 2011

Zilke's Mor <3

vi fik hendes tremmeseng i gave

Anmeld

7. oktober 2011

LillanG

Vi har fået en del nyt, brugt og hjemmelavet som gave af familje, venner og bekendte. Har ikke bedt eller krævet noget, men er særdeles takknemlige for hvat vi har fået, fra glade givere.

Mine forældre ville gerne betale udgifterne for dåben, hvilket de så også gjorde som en slags dåbsgave. Hvorimod mine svigerforældre stod for madlavningen. Fik en rigtig pæn men brugt puslekommode fra min kærestes papbror. En tremmeseng fra min kærestes moster. Fik en fin startopsparing fra min mormor. Min mor købte en brugt god barnevogn og en ny skråstol, og så har jeg også haft glæde af en kombivogn, som blev er blevet brugt af min meget yngre søster. En del nyt og brugt - men godt - tøj har vi også fået hist og pist fra mine forældre og svigerforældre, svigerinde, besteforældre og anden nær familje.  Hvor vi også har fået en del strikkede, syede og andre slags hjemmelavede sager, som jeg godt kan li da det er unikt. Fik også forleden en pæn pengesumfra svigerforældrene som vi tænkte at bruge til fotograf, nu til jul.

Eeej.. var faktiskt ik helt klar over at det var så meget før nu, jeg sidder og skriver alt ned !! - blir helt forlegen

- men som sagt, det har været glade givere, og overhovedet ik noget som vi har bedt om. Og vi har også fået budt nogle ting, som vi enten ik kunne lide eller bedre kunne lide at købe/skaffe selv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.