Vi har fået en del nyt, brugt og hjemmelavet som gave af familje, venner og bekendte. Har ikke bedt eller krævet noget, men er særdeles takknemlige for hvat vi har fået, fra glade givere.
Mine forældre ville gerne betale udgifterne for dåben, hvilket de så også gjorde som en slags dåbsgave. Hvorimod mine svigerforældre stod for madlavningen. Fik en rigtig pæn men brugt puslekommode fra min kærestes papbror. En tremmeseng fra min kærestes moster. Fik en fin startopsparing fra min mormor. Min mor købte en brugt god barnevogn og en ny skråstol, og så har jeg også haft glæde af en kombivogn, som blev er blevet brugt af min meget yngre søster. En del nyt og brugt - men godt - tøj har vi også fået hist og pist fra mine forældre og svigerforældre, svigerinde, besteforældre og anden nær familje. Hvor vi også har fået en del strikkede, syede og andre slags hjemmelavede sager, som jeg godt kan li da det er unikt. Fik også forleden en pæn pengesumfra svigerforældrene som vi tænkte at bruge til fotograf, nu til jul.
Eeej.. var faktiskt ik helt klar over at det var så meget før nu, jeg sidder og skriver alt ned !!

- blir helt forlegen
- men som sagt, det har været glade givere, og overhovedet ik noget som vi har bedt om. Og vi har også fået budt nogle ting, som vi enten ik kunne lide eller bedre kunne lide at købe/skaffe selv.
Anmeld