Hjælp til spisebord...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2011

<3

Klart zebrastribet i hvidt og sort med nogle pangfarver stole til eller stole med puder i pangfarver

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2011

Mamalou

Ranarupta skriver:

Det kommer lidt an på stolene, synes jeg.
Hvis stolene skal være i plastic, men hver har sin farve, så skal bordet være hvidt.

Hvis stolene er gennemsigtige, så ville jeg tage turkis, solgul el. sådan en pastel-turkis...

Jeg tror jeg ender med seks lyseblå/tyrkies stole fra Charles Eames, men er ikke helt sikker... 

Takker for tippet

Anmeld

6. oktober 2011

Mamalou

Regitze&Anders skriver:

Selv ville jeg male det hvidt Og så sætte nogle favrige blomster i en pæn vase og så købe sorte design/bar stole.  Fungere rigtig godt nemlig (har det selv) (-: .. Men hvis det skal males, ville jeg enten male det i en støvede gul eller en rosa farve så det bliver mere romantisk

..

Har du billeder af dit bord plus stole?

Anmeld

6. oktober 2011

Mamalou

Tullen85 skriver:

Min veninde har et bord der ligener fuldstændigt, hun har malet det blåt, ser SÅ fedt ud... Men en god idé hvis du gerne vil have det højglans er er lakerer efterfølgende. Hun fik den blankeste træmalling, og den er hvis gået ud af produktion, men det er stadig ikke vildt blankt...

Det lyder ret fedt... Hvilken blå har hun valgt?

Anmeld

6. oktober 2011

Mamalou

mrs X skriver:

Klart zebrastribet i hvidt og sort med nogle pangfarver stole til eller stole med puder i pangfarver

Er faldet over nogle "pang" blå stole fra Charles Eames... Men zebrastribet? Det lyder meget avanceret

Anmeld

6. oktober 2011

Mamalou

sommerbarn<3 skriver:

DiamanteJeg ville male det lyseblå og så med de her stole

Ved du hvad de stole koster? De er ret fede ...

Anmeld

6. oktober 2011

<3

Mamalou skriver:

Er faldet over nogle "pang" blå stole fra Charles Eames... Men zebrastribet? Det lyder meget avanceret

Nej mal i en farve, kom malertape på så det er passende striber og mal striberne. Bliver superflot så længe det dækker.

Eames er fede men også dyre...

Kh Kirsten

Anmeld

6. oktober 2011

Mamalou

mrs X skriver:

Nej mal i en farve, kom malertape på så det er passende striber og mal striberne. Bliver superflot så længe det dækker.

Eames er fede men også dyre...

Kh Kirsten

Åhh på den måde Tænkte på zebrastriber, der skulle males i hånden!

Ja, der er dyre. Overvejer at købe dem i kopi på en engelsk hjemmeside... 

Anmeld

6. oktober 2011

Lilje82

Jeg ville ludbehandle det, så bliver det næsten hvidt og så med nogle farverige stole til, måske lime grønne og sorte skalkstole (eller hvad de hedder

Anmeld

6. oktober 2011

L.J.L

Mamalou skriver:

Hej de damer!

Da min søns far og jeg er gået fra hinanden, flytter jeg med vores søn, og mangler derfor flere møbler - og 1000 andre ting jeg kan bruge penge på Men nok om det...

Jeg mangler blandt andet et spisebord og er faldet over dette. Jeg tænker at det skal slibes og males i en farve - og det er her I kommer ind... HVILKEN FARVE skal den males?

Tænker at jeg vil sætte nogle moderne stole til - evt. plastik for at skabe et moderne look, der passer til min stil  

- Eller er jeg helt galt på den? 

Takker på forhånd 

Jeg ville male det sort, og så ville jeg købe de billige spisebodsstole de har i Bilka, i forskellige farver og sætte til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.