Hjælp til spisebord...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2011

Mamalou

Highlander skriver:

Højglans sort kunnne være lækkert til plastisk stole i forskellige farver

Nej det ville ikke være helt dumt! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2011

Nadia&Daniel

rikkeregnbue skriver:

Jeg tror at hvis det var mig der skulle have det bord ville jeg male det hvidt

Anmeld

5. oktober 2011

Filuca

Jeg ville helt sikkert male det sort - med en maling med høj glans! Og så Eames DSR-stole til i forskellige farver (evt. en kopimodel, hvis budgettet ikke lige er til designermøbler )

Anmeld

5. oktober 2011

Mamalou

Filuca skriver:

Jeg ville helt sikkert male det sort - med en maling med høj glans! Og så Eames DSR-stole til i forskellige farver (evt. en kopimodel, hvis budgettet ikke lige er til designermøbler )

Har også luret på dem i kopi... Til 50 pund stykket... De er SÅ fede 

Anmeld

5. oktober 2011

Filuca

Mamalou skriver:

Har også luret på dem i kopi... Til 50 pund stykket... De er SÅ fede 

Ved ikke hvor meget 50 pund er Men kan finde kopier til 999 kr. på nettet

Anmeld

5. oktober 2011

Mamalou

Filuca skriver:

Ved ikke hvor meget 50 pund er Men kan finde kopier til 999 kr. på nettet

Omkring 430 kr - så kommer der selvfølgelig også porto oveni, men alligevel... Til den pris kunne man godt tage en af gyngestolene fra Charles E

Har fundet dem på www.lakeland-furniture.co.uk - kender en der har bestilt på siden og fået dem ret hurtigt...

Fristende 

Anmeld

5. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Jeg ville male det hvidt. Tapesere overfladen men noget fedt tapet og give et lak ovenpå tapeten.

Anmeld

5. oktober 2011

Filuca

Mamalou skriver:

Omkring 430 kr - så kommer der selvfølgelig også porto oveni, men alligevel... Til den pris kunne man godt tage en af gyngestolene fra Charles E

Har fundet dem på www.lakeland-furniture.co.uk - kender en der har bestilt på siden og fået dem ret hurtigt...

Fristende 

Det var godt nok billigt! Er altid lidt skeptisk med hensyn til at bestille ting på nettet, og især fra udenlandske sider, men hvis du kender en der har gode erfaringer med den side, er det da bare med at slå til

Anmeld

5. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Frk-Lotusblomst skriver:

Jeg ville male det hvidt. Tapesere overfladen men noget fedt tapet og give et lak ovenpå tapeten.

Eller sort, men staidg med tapet på bordoverfladen. Og så kunne du sagtens sætte de gennemsigtige eller farverige stole til .

Anmeld

5. oktober 2011

Mamalou

Frk-Lotusblomst skriver:

Eller sort, men staidg med tapet på bordoverfladen. Og så kunne du sagtens sætte de gennemsigtige eller farverige stole til .

Det var også en fed løsning. Ved du noget om hvor avanceret det er?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.