Hjælp til spisebord...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2011

Mamalou

AnneP skriver:

Hvide ben+understel og så pladen i en eller anden kontrast farve (sort, sølv, blå, gul, rød, grøn) -er personligt mest til den sorte eller Sølv!  eller sorte ben+understel og sølv-bordplade

Det havde jeg faktisk ikke tænkt på... Altså at bruge to kontrastfarver. 

Det kunne blive fedt!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Mamalou skriver:

Hej de damer!

Da min søns far og jeg er gået fra hinanden, flytter jeg med vores søn, og mangler derfor flere møbler - og 1000 andre ting jeg kan bruge penge på Men nok om det...

Jeg mangler blandt andet et spisebord og er faldet over dette. Jeg tænker at det skal slibes og males i en farve - og det er her I kommer ind... HVILKEN FARVE skal den males?

Tænker at jeg vil sætte nogle moderne stole til - evt. plastik for at skabe et moderne look, der passer til min stil  

- Eller er jeg helt galt på den? 

Takker på forhånd 

DiamanteJeg ville male det lyseblå og så med de her stole

Anmeld

5. oktober 2011

Albert/Alberthe1

Mamalou skriver:

Hej de damer!

Da min søns far og jeg er gået fra hinanden, flytter jeg med vores søn, og mangler derfor flere møbler - og 1000 andre ting jeg kan bruge penge på Men nok om det...

Jeg mangler blandt andet et spisebord og er faldet over dette. Jeg tænker at det skal slibes og males i en farve - og det er her I kommer ind... HVILKEN FARVE skal den males?

Tænker at jeg vil sætte nogle moderne stole til - evt. plastik for at skabe et moderne look, der passer til min stil  

- Eller er jeg helt galt på den? 

Takker på forhånd 

Jeg ville vælge at male det hele hvid, men så ville jeg tilføje nogle fede linier i de farver som stolene er i!! Hvis det kun er en farve stole du vil have, så vælge nogle tilsvarende farver, der passer til stolenes nuance!!

Anmeld

5. oktober 2011

Filuca

Mamalou skriver:

Jeg er helt enig med dig. Som situationen er nu, er jeg nok fristet til at købe kopi... 

Ja da - elsker farver! Ku' blive rigtig godt 

Takker for tippet! 

Var da så lidt Vis os endelig resultatet herinde

Anmeld

5. oktober 2011

StineW79

Profilbillede for StineW79
Ville male det gul! Rigtig flot bord. Vh Stine

Anmeld

6. oktober 2011

Ranarupta

Det kommer lidt an på stolene, synes jeg.
Hvis stolene skal være i plastic, men hver har sin farve, så skal bordet være hvidt.

Hvis stolene er gennemsigtige, så ville jeg tage turkis, solgul el. sådan en pastel-turkis...

Anmeld

6. oktober 2011

Regitze&Anders

Selv ville jeg male det hvidt Og så sætte nogle favrige blomster i en pæn vase og så købe sorte design/bar stole.  Fungere rigtig godt nemlig (har det selv) (-: .. Men hvis det skal males, ville jeg enten male det i en støvede gul eller en rosa farve så det bliver mere romantisk

..

Anmeld

6. oktober 2011

SHERO

Min veninde har et bord der ligener fuldstændigt, hun har malet det blåt, ser SÅ fedt ud... Men en god idé hvis du gerne vil have det højglans er er lakerer efterfølgende. Hun fik den blankeste træmalling, og den er hvis gået ud af produktion, men det er stadig ikke vildt blankt...

Anmeld

6. oktober 2011

Mamalou

Filuca skriver:

Var da så lidt Vis os endelig resultatet herinde

Det gør jeg - når jeg kommer så langt 

Anmeld

6. oktober 2011

Mamalou

StineW79 skriver:

Ville male det gul! Rigtig flot bord. Vh Stine

Takker! Synes også at det er ret flot. Skal give 250 kr for det inkl to tillægsplader, så kan blive op til 2 meter langt. Det må siges at være en billig - og forhåbentlig fed - løsning

Tak for tippet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.