Hjælp til spisebord...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2011

Mamalou

Filuca skriver:

Det var godt nok billigt! Er altid lidt skeptisk med hensyn til at bestille ting på nettet, og især fra udenlandske sider, men hvis du kender en der har gode erfaringer med den side, er det da bare med at slå til

Ja det er ret billigt - de giver procenter alt efter hvor mange stole man køber... Men jeg ved ikke om man vil få den samme glæde af kopi? Men det må jeg gøre op med mig selv jo  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Mamalou skriver:

Det var også en fed løsning. Ved du noget om hvor avanceret det er?

Altså bordet skal jo slibes, men det skal det jo ligemeget hvad. og så male det, derefter tapesere. Det er der ingen ben i. Det svære består jo i at klippe til og få mønsteren til at passe da der jo skal bruges 2 baner tror jeg. Kan ikke helt vurdere om der skal bruges 2 eller 3. Og så lade det tørre helt og så lak over. Måske et et lag ikke nok.

har ærligt ikke prøvet det før med et bord, men tror ikke det er mere advanceret end hvad man gør det til. Men du kan helt sikker få gode råd der hvor du køber tapetet.  

Anmeld

5. oktober 2011

Filuca

Mamalou skriver:

Ja det er ret billigt - de giver procenter alt efter hvor mange stole man køber... Men jeg ved ikke om man vil få den samme glæde af kopi? Men det må jeg gøre op med mig selv jo  

Altså, er helt enig i, at det er federe at have originalen, men hvis det er selve designet, man godt kan lide, og ikke nødvendigvis navnet, så er det jo lækkert, at man kan spare nogle penge ved at "nøjes" med en kopi...

Har lige været inde at tjekke hjemmesiden, hvis jeg var dig, så havde jeg malet bordet sort, og så snuppet 4 stole i gul, orange, grøn og blå - det kunne se SÅ fedt ud!

Anmeld

5. oktober 2011

Mamalou

Frk-Lotusblomst skriver:

Altså bordet skal jo slibes, men det skal det jo ligemeget hvad. og så male det, derefter tapesere. Det er der ingen ben i. Det svære består jo i at klippe til og få mønsteren til at passe da der jo skal bruges 2 baner tror jeg. Kan ikke helt vurdere om der skal bruges 2 eller 3. Og så lade det tørre helt og så lak over. Måske et et lag ikke nok.

har ærligt ikke prøvet det før med et bord, men tror ikke det er mere advanceret end hvad man gør det til. Men du kan helt sikker få gode råd der hvor du køber tapetet.  

Takker for tippet 

Anmeld

5. oktober 2011

Mamalou

Filuca skriver:

Altså, er helt enig i, at det er federe at have originalen, men hvis det er selve designet, man godt kan lide, og ikke nødvendigvis navnet, så er det jo lækkert, at man kan spare nogle penge ved at "nøjes" med en kopi...

Har lige været inde at tjekke hjemmesiden, hvis jeg var dig, så havde jeg malet bordet sort, og så snuppet 4 stole i gul, orange, grøn og blå - det kunne se SÅ fedt ud!

Jeg er helt enig med dig. Som situationen er nu, er jeg nok fristet til at købe kopi... 

Ja da - elsker farver! Ku' blive rigtig godt 

Takker for tippet! 

Anmeld

5. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Mamalou skriver:

Takker for tippet 

Velbekomme. Jeg glæder mig til på et tidspunkt at se hvad du har gjort ved bordet og hvilke stole du har fået købt dig.

Anmeld

5. oktober 2011

Mamalou

Frk-Lotusblomst skriver:

Velbekomme. Jeg glæder mig til på et tidspunkt at se hvad du har gjort ved bordet og hvilke stole du har fået købt dig.

Skal nok komme med lidt billeder... Der er desværre lidt udsigter, da lejligheden lige skal findes først.. Det er nemmere sagt end gjort

Men billederne kommer, når jeg når så langt

Anmeld

5. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Mamalou skriver:

Skal nok komme med lidt billeder... Der er desværre lidt udsigter, da lejligheden lige skal findes først.. Det er nemmere sagt end gjort

Men billederne kommer, når jeg når så langt

Jeg skal nok være her når du opdatere. HAHA.

Og jah, boliger hænger ikke på træerne. Håber alt godt fremover til dig og din dreng.

Anmeld

5. oktober 2011

Mamalou

Frk-Lotusblomst skriver:

Jeg skal nok være her når du opdatere. HAHA.

Og jah, boliger hænger ikke på træerne. Håber alt godt fremover til dig og din dreng.

Takker

Anmeld

5. oktober 2011

AnneP

Mamalou skriver:

Hej de damer!

Da min søns far og jeg er gået fra hinanden, flytter jeg med vores søn, og mangler derfor flere møbler - og 1000 andre ting jeg kan bruge penge på Men nok om det...

Jeg mangler blandt andet et spisebord og er faldet over dette. Jeg tænker at det skal slibes og males i en farve - og det er her I kommer ind... HVILKEN FARVE skal den males?

Tænker at jeg vil sætte nogle moderne stole til - evt. plastik for at skabe et moderne look, der passer til min stil  

- Eller er jeg helt galt på den? 

Takker på forhånd 

Hvide ben+understel og så pladen i en eller anden kontrast farve (sort, sølv, blå, gul, rød, grøn) -er personligt mest til den sorte eller Sølv!  eller sorte ben+understel og sølv-bordplade

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.