Uvidenheden tynger mig!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2011

Mor til Frederic og Freya

Ann Christina skriver:

Jeg gik glædeligt rundt i troen om at være gravid indtil for to dage siden... Jeg begyndte søndag at pletbløde lidt, og havde besluttet mig for at tage til læge mandag. Det gjorde jeg. Jeg blev undersøgt og hun konstaterede at det umiddelbart så normalt ud, men at hun gerne lige ville have mig scannet på Skejby, så jeg ikke skulle gå og være utryg omkring det hele.

Halvanden time efter lægebesøget befandt jeg mig så på Skejby til scanning. Jeg var nervøs, men tænkte også ved mig selv, at nu skulle jeg bare lige ind og se det hjerteblink, og så kunne jeg sikkert få bekymringerne lidt på afstand...

MEN HVOR TOG JEG FEJL! Lægen kunne KUN se en blommesæk - intet foster, så enten har jeg aborteret  eller også er det endnu for tidligt i graviditeten (han havde lige udregnet mig til 7+0, men mente så, da han så scanningen, at jeg måske var tidligere endnu)... Jeg fik en tid til en ny scanning på mandag, for at afgøre om det er det ene eller det andet tilfælde...

Det er SÅ forfærdeligt at gå her og ikke vide om den lille spire har det godt eller måske ikke har været der siden søndag... Jeg er så ulykkelig, for bare tanken om at miste denne lille, fantastiske skabning i min mave, som er lavet med kærlighed, er uudholdelig!! Jeg aner ikke hvordan jeg skal komme frem til mandag, og alt andet lige, hvordan jeg skal tackle det, hvis jeg får noget slemt at vide...

Er der overhovedet noget håb for min lille bebs i maven?!

(skulle bare af med det hele - håber I forstår...)

Kender det alt for godt...

Her vil de dog intet gøre, hverken vagtlæge eller egen læge og blev bedt om at vente til nf scanning...

Begyndte at bløde i uge 8+?, både gammel og nyt blod osv. Ringed til vl og han ville ikke se mig, men bad mig ringe til egen læge. Som heller ikke ville se mig.

Er nu i uge 12 og aner stadig intet, før end på tirsdag hvor den står på nf scanning... Det er hårdt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2011

Kay

vil lige give dig et kæmpe

jeg håber det bedste for dig...

Anmeld

9. oktober 2011

AnneAlbertsen

Mor til Frederic skriver:

Kender det alt for godt...

Her vil de dog intet gøre, hverken vagtlæge eller egen læge og blev bedt om at vente til nf scanning...

Begyndte at bløde i uge 8+?, både gammel og nyt blod osv. Ringed til vl og han ville ikke se mig, men bad mig ringe til egen læge. Som heller ikke ville se mig.

Er nu i uge 12 og aner stadig intet, før end på tirsdag hvor den står på nf scanning... Det er hårdt...

WTF!

Det er da fuldstændig uhørt!

Nu må de fandme se at tage de gravide kvinder seriøst!!!!

Er du ok? Det er jo forfærdelig lang tid. 

Hvis du har brug for en opbakning af nogen som helst art, så sig endelig til...

(....Har selv været igennem for spontan abort....)

Kærligst

Anne

Anmeld

9. oktober 2011

bobbles

Ann Christina skriver:

Jeg gik glædeligt rundt i troen om at være gravid indtil for to dage siden... Jeg begyndte søndag at pletbløde lidt, og havde besluttet mig for at tage til læge mandag. Det gjorde jeg. Jeg blev undersøgt og hun konstaterede at det umiddelbart så normalt ud, men at hun gerne lige ville have mig scannet på Skejby, så jeg ikke skulle gå og være utryg omkring det hele.

Halvanden time efter lægebesøget befandt jeg mig så på Skejby til scanning. Jeg var nervøs, men tænkte også ved mig selv, at nu skulle jeg bare lige ind og se det hjerteblink, og så kunne jeg sikkert få bekymringerne lidt på afstand...

MEN HVOR TOG JEG FEJL! Lægen kunne KUN se en blommesæk - intet foster, så enten har jeg aborteret  eller også er det endnu for tidligt i graviditeten (han havde lige udregnet mig til 7+0, men mente så, da han så scanningen, at jeg måske var tidligere endnu)... Jeg fik en tid til en ny scanning på mandag, for at afgøre om det er det ene eller det andet tilfælde...

Det er SÅ forfærdeligt at gå her og ikke vide om den lille spire har det godt eller måske ikke har været der siden søndag... Jeg er så ulykkelig, for bare tanken om at miste denne lille, fantastiske skabning i min mave, som er lavet med kærlighed, er uudholdelig!! Jeg aner ikke hvordan jeg skal komme frem til mandag, og alt andet lige, hvordan jeg skal tackle det, hvis jeg får noget slemt at vide...

Er der overhovedet noget håb for min lille bebs i maven?!

(skulle bare af med det hele - håber I forstår...)

har du blødt konstant siden i søndags eller er det kun noget plet blødning der derefter er holdt op? for da jeg fik en abort for 3 år siden blødte jeg klumper ud og jeg blødte meget.. hvorimod i denne graviditet plet blødte jeg os omkring 7 uge, men har nu den skønneste pige på 4 uger.. Så

Anmeld

9. oktober 2011

Mor til Frederic og Freya

AnneAlbertsen skriver:

WTF!

Det er da fuldstændig uhørt!

Nu må de fandme se at tage de gravide kvinder seriøst!!!!

Er du ok? Det er jo forfærdelig lang tid. 

Hvis du har brug for en opbakning af nogen som helst art, så sig endelig til...

(....Har selv været igennem for spontan abort....)

Kærligst

Anne

samme dag jeg begyndte at bløde fik jeg brev om nf scanning, jm og gennemscaning...

Ved godt at det er nr 2, men med nr 1 havde jeg ingen gener overhovedet...

Vl brgyndte at snakke om fostersæk osv... aner ikke hvordan sådan noget ser ud...

Har stadig en del graviditets symptomer, så satser da på der er noget... Men er ikke sikker..

Anmeld

9. oktober 2011

Ann Christina

Frøken Christiansen skriver:

har du blødt konstant siden i søndags eller er det kun noget plet blødning der derefter er holdt op? for da jeg fik en abort for 3 år siden blødte jeg klumper ud og jeg blødte meget.. hvorimod i denne graviditet plet blødte jeg os omkring 7 uge, men har nu den skønneste pige på 4 uger.. Så

Jeg startede med bare at pletbløde - det var det jeg reagerede på. Så blev jeg scannet og der var ikke noget hjerteblink... Nu bløder jeg rimeligt meget (omend ikke ligesom en egentlig menstruation), og blødet er MEGET mørkt...

Jeg håber da stadig  på uventede gode nyheder i morgen, men tvivler på om det er realistisk - men tak for indlægget - det kan jo være at det ikke er noget

Anmeld

9. oktober 2011

Ann Christina

Kay skriver:

vil lige give dig et kæmpe

jeg håber det bedste for dig...

Mange tak - I er så søde herinde

Anmeld

10. oktober 2011

Blirnokaldrigfru

Hej, hvordan gik det?

Anmeld

10. oktober 2011

Ann Christina

Sofiiie skriver:

Hej, hvordan gik det?

Desværre ikke så godt. Mine bange anelser blev til sandhed, og jeg skal nu igennem en medicinsk abort, for at få det resterende væv ud... Det er bare så hårdt, og føler lige nu at det eneste der ville hjælpe, var at blive gravid igen - men så vil jeg sikkert være nervøs hele tiden...

Anmeld

10. oktober 2011

Blirnokaldrigfru

Åh det er jeg ked af at høre har selv gennemgået det samme, for nu 3 uger siden, og det ønskede jeg ikke for nogen at de skulle opleve du er velkommen til at skrive en PB, hvis du har lyst til det..

Tag det stille og roligt, og tag den tid du har brug for til at komme ovenpå igen! vil dele et citat en sød veninde fortalte mig:

Du kan ikke hindre sorgens fugle i at flyve henover dit hoved,
men måske kan du forhindre dem i at bygge rede i dit hår.

Kinesisk ordsprog
..- måske hjælper den ikke lige nu, men senere.

kram og tanker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.