Jeg gik glædeligt rundt i troen om at være gravid indtil for to dage siden... Jeg begyndte søndag at pletbløde lidt, og havde besluttet mig for at tage til læge mandag. Det gjorde jeg. Jeg blev undersøgt og hun konstaterede at det umiddelbart så normalt ud, men at hun gerne lige ville have mig scannet på Skejby, så jeg ikke skulle gå og være utryg omkring det hele.
Halvanden time efter lægebesøget befandt jeg mig så på Skejby til scanning. Jeg var nervøs, men tænkte også ved mig selv, at nu skulle jeg bare lige ind og se det hjerteblink, og så kunne jeg sikkert få bekymringerne lidt på afstand...
MEN HVOR TOG JEG FEJL! Lægen kunne KUN se en blommesæk - intet foster, så enten har jeg aborteret
eller også er det endnu for tidligt i graviditeten (han havde lige udregnet mig til 7+0, men mente så, da han så scanningen, at jeg måske var tidligere endnu)... Jeg fik en tid til en ny scanning på mandag, for at afgøre om det er det ene eller det andet tilfælde...
Det er SÅ forfærdeligt at gå her og ikke vide om den lille spire har det godt eller måske ikke har været der siden søndag... Jeg er så ulykkelig, for bare tanken om at miste denne lille, fantastiske skabning i min mave, som er lavet med kærlighed, er uudholdelig!! Jeg aner ikke hvordan jeg skal komme frem til mandag, og alt andet lige, hvordan jeg skal tackle det, hvis jeg får noget slemt at vide...
Er der overhovedet noget håb for min lille bebs i maven?!
(skulle bare af med det hele - håber I forstår...)
Anmeld