Uvidenheden tynger mig!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.116 visninger
42 svar
0 synes godt om
4. oktober 2011

Ann Christina

Jeg gik glædeligt rundt i troen om at være gravid indtil for to dage siden... Jeg begyndte søndag at pletbløde lidt, og havde besluttet mig for at tage til læge mandag. Det gjorde jeg. Jeg blev undersøgt og hun konstaterede at det umiddelbart så normalt ud, men at hun gerne lige ville have mig scannet på Skejby, så jeg ikke skulle gå og være utryg omkring det hele.

Halvanden time efter lægebesøget befandt jeg mig så på Skejby til scanning. Jeg var nervøs, men tænkte også ved mig selv, at nu skulle jeg bare lige ind og se det hjerteblink, og så kunne jeg sikkert få bekymringerne lidt på afstand...

MEN HVOR TOG JEG FEJL! Lægen kunne KUN se en blommesæk - intet foster, så enten har jeg aborteret  eller også er det endnu for tidligt i graviditeten (han havde lige udregnet mig til 7+0, men mente så, da han så scanningen, at jeg måske var tidligere endnu)... Jeg fik en tid til en ny scanning på mandag, for at afgøre om det er det ene eller det andet tilfælde...

Det er SÅ forfærdeligt at gå her og ikke vide om den lille spire har det godt eller måske ikke har været der siden søndag... Jeg er så ulykkelig, for bare tanken om at miste denne lille, fantastiske skabning i min mave, som er lavet med kærlighed, er uudholdelig!! Jeg aner ikke hvordan jeg skal komme frem til mandag, og alt andet lige, hvordan jeg skal tackle det, hvis jeg får noget slemt at vide...

Er der overhovedet noget håb for min lille bebs i maven?!

(skulle bare af med det hele - håber I forstår...)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2011

Putomanen

Jeg ville ikke læse dit indlæg uden at give dig en kæmpe  Det må være hårdt at gå rundt i uvishenden.

Anmeld

4. oktober 2011

frk-stoltze

Du får lige en ordenlig krammer

Anmeld

4. oktober 2011

Ann Christina

Putomanen skriver:

Jeg ville ikke læse dit indlæg uden at give dig en kæmpe  Det må være hårdt at gå rundt i uvishenden.

Tak, og ja, jeg har aldrig prøvet noget værre... Men tak for krammeren - den varmer

Anmeld

4. oktober 2011

Ann Christina

frk-stoltze skriver:

Du får lige en ordenlig krammer

Tak for krammeren - det er rart at der er nogen der forstår

Anmeld

5. oktober 2011

Tona

Ann Christina skriver:

Jeg gik glædeligt rundt i troen om at være gravid indtil for to dage siden... Jeg begyndte søndag at pletbløde lidt, og havde besluttet mig for at tage til læge mandag. Det gjorde jeg. Jeg blev undersøgt og hun konstaterede at det umiddelbart så normalt ud, men at hun gerne lige ville have mig scannet på Skejby, så jeg ikke skulle gå og være utryg omkring det hele.

Halvanden time efter lægebesøget befandt jeg mig så på Skejby til scanning. Jeg var nervøs, men tænkte også ved mig selv, at nu skulle jeg bare lige ind og se det hjerteblink, og så kunne jeg sikkert få bekymringerne lidt på afstand...

MEN HVOR TOG JEG FEJL! Lægen kunne KUN se en blommesæk - intet foster, så enten har jeg aborteret  eller også er det endnu for tidligt i graviditeten (han havde lige udregnet mig til 7+0, men mente så, da han så scanningen, at jeg måske var tidligere endnu)... Jeg fik en tid til en ny scanning på mandag, for at afgøre om det er det ene eller det andet tilfælde...

Det er SÅ forfærdeligt at gå her og ikke vide om den lille spire har det godt eller måske ikke har været der siden søndag... Jeg er så ulykkelig, for bare tanken om at miste denne lille, fantastiske skabning i min mave, som er lavet med kærlighed, er uudholdelig!! Jeg aner ikke hvordan jeg skal komme frem til mandag, og alt andet lige, hvordan jeg skal tackle det, hvis jeg får noget slemt at vide...

En kæmpe krammer fra mig til dig Jeg håber på alt det bedste for dig og dit barn

Anmeld

6. oktober 2011

Nessie

til dig, det er bestemt ikke sjovt at gå rundt i uvished.

Håber det bedste for dig

Anmeld

6. oktober 2011

Witt

Ann Christina skriver:

Ejj hvor må det være en ubehageligt fornemmelse ! :/ . Ked af at det ikke lige gik som du havde "forventet" ..

Men en kæmpe  får du da . Ville ikke "gå" forbi uden ..

Anmeld

6. oktober 2011

Ann Christina

Witt skriver:

Ejj hvor må det være en ubehageligt fornemmelse ! :/ . Ked af at det ikke lige gik som du havde "forventet" ..

Men en kæmpe  får du da . Ville ikke "gå" forbi uden ..

Tusind tak - hvor er I alle herinde bare søde og forstående!

Anmeld

6. oktober 2011

Dinsen

Hvor må det være forfærtelig at gå rundt i uvisheden helt indtil mandag... Du får li et stort  med på vejen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.