Uvidenheden tynger mig!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2011

Ann Christina

Dinsen skriver:

Hvor må det være forfærtelig at gå rundt i uvisheden helt indtil mandag... Du får li et stort  med på vejen

Mange tak - ja, jeg synes der er laaang tid til mandag!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2011

Witt

Ann Christina skriver:

Tusind tak - hvor er I alle herinde bare søde og forstående!

Det er det vi er her for . Hinanden nemlig

Anmeld

6. oktober 2011

UnderCover37

Jeg har desværre prøvet at gå op til 1,5 uge i uvished de to gange jeg nåede længere hen end lige 5. uge....

Og jeg føler virkeligt med dig dét er en forfærdelig situation!

Det eneste du kan gøre er at forsøge at tænke positivt men selvfølgelig også være realistisk...

for at du bare ikke er langt nok henne til at man kan se noget endnu

Anmeld

6. oktober 2011

DinNabo

Masser af kram og tanker. Det er også min store frygt. at skulle igennem sådan noget!

Anmeld

6. oktober 2011

Dansker i England

Det kan ikke være sjovt ikke at vide, om man er købt eller solgt. Krydser fingre for, at alt er ok derinde, og du bare ikke er så langt henne som forventet. Knus

Anmeld

6. oktober 2011

Ann Christina

@Undercover, DinNabo og Dansker i Holland: Jeg må desværre sige, at jeg er mere og mere overbevist om, at det ikke går denne gang  Jeg har udover fysiske tegn (såsom klumpet udflåd (undskylder for detaljerne) og mavesmerter som stråler om i ryggen) også indre følelse af, at jeg ikke længere bærer på en levende lille spire inde i maven  I går aftes fik jeg rigtig ondt i maven og om i ryggen, men jeg bløder dog ikke så meget, som jeg kan læse mig til at mange gør...?

Jeg er bare så ked af det hele tiden, og det føles som om jeg ALDRIG kommer i godt humør igen... Men selvfølgelig gør jeg det - jeg skal bare lige have noget tid til at sørge over tabet....

Men mange tak for jeg tanker og omsorg - det hjælper alt sammen en lille smule

Anmeld

6. oktober 2011

Ann Christina

Ann Christina skriver:

@Undercover, DinNabo og Dansker i Holland: Jeg må desværre sige, at jeg er mere og mere overbevist om, at det ikke går denne gang  Jeg har udover fysiske tegn (såsom klumpet udflåd (undskylder for detaljerne) og mavesmerter som stråler om i ryggen) også indre følelse af, at jeg ikke længere bærer på en levende lille spire inde i maven  I går aftes fik jeg rigtig ondt i maven og om i ryggen, men jeg bløder dog ikke så meget, som jeg kan læse mig til at mange gør...?

Jeg er bare så ked af det hele tiden, og det føles som om jeg ALDRIG kommer i godt humør igen... Men selvfølgelig gør jeg det - jeg skal bare lige have noget tid til at sørge over tabet....

Men mange tak for jeg tanker og omsorg - det hjælper alt sammen en lille smule

*Ups!!! Dansker i ENGLAND

Anmeld

6. oktober 2011

Rødhætte

Kæmpe  til dig.. Puha kan godt forstå at du er bekymret.. Prøv at tænk positiv og lave en masse i weekenden, så tiden kan gå hurtigt! Krydser fingre for at der er en lille bebse i maven på dig!

Anmeld

6. oktober 2011

Ann Christina

Rødhætte skriver:

Kæmpe  til dig.. Puha kan godt forstå at du er bekymret.. Prøv at tænk positiv og lave en masse i weekenden, så tiden kan gå hurtigt! Krydser fingre for at der er en lille bebse i maven på dig!

Tak, ja pt. er der jo ikke andet at gøre

Anmeld

6. oktober 2011

Lisbeth1985

Jeg krydser fingre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.