Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Dinsen skriver: Hvor må det være forfærtelig at gå rundt i uvisheden helt indtil mandag... Du får li et stort med på vejen
Hvor må det være forfærtelig at gå rundt i uvisheden helt indtil mandag... Du får li et stort med på vejen
Mange tak - ja, jeg synes der er laaang tid til mandag!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ann Christina skriver: Tusind tak - hvor er I alle herinde bare søde og forstående!
Tusind tak - hvor er I alle herinde bare søde og forstående!
Det er det vi er her for . Hinanden nemlig
Jeg har desværre prøvet at gå op til 1,5 uge i uvished de to gange jeg nåede længere hen end lige 5. uge....
Og jeg føler virkeligt med dig dét er en forfærdelig situation!
Det eneste du kan gøre er at forsøge at tænke positivt men selvfølgelig også være realistisk...
for at du bare ikke er langt nok henne til at man kan se noget endnu
Masser af kram og tanker. Det er også min store frygt. at skulle igennem sådan noget!
@Undercover, DinNabo og Dansker i Holland: Jeg må desværre sige, at jeg er mere og mere overbevist om, at det ikke går denne gang Jeg har udover fysiske tegn (såsom klumpet udflåd (undskylder for detaljerne) og mavesmerter som stråler om i ryggen) også indre følelse af, at jeg ikke længere bærer på en levende lille spire inde i maven I går aftes fik jeg rigtig ondt i maven og om i ryggen, men jeg bløder dog ikke så meget, som jeg kan læse mig til at mange gør...?Jeg er bare så ked af det hele tiden, og det føles som om jeg ALDRIG kommer i godt humør igen... Men selvfølgelig gør jeg det - jeg skal bare lige have noget tid til at sørge over tabet....Men mange tak for jeg tanker og omsorg - det hjælper alt sammen en lille smule
Ann Christina skriver: @Undercover, DinNabo og Dansker i Holland: Jeg må desværre sige, at jeg er mere og mere overbevist om, at det ikke går denne gang Jeg har udover fysiske tegn (såsom klumpet udflåd (undskylder for detaljerne) og mavesmerter som stråler om i ryggen) også indre følelse af, at jeg ikke længere bærer på en levende lille spire inde i maven I går aftes fik jeg rigtig ondt i maven og om i ryggen, men jeg bløder dog ikke så meget, som jeg kan læse mig til at mange gør...?Jeg er bare så ked af det hele tiden, og det føles som om jeg ALDRIG kommer i godt humør igen... Men selvfølgelig gør jeg det - jeg skal bare lige have noget tid til at sørge over tabet....Men mange tak for jeg tanker og omsorg - det hjælper alt sammen en lille smule
*Ups!!! Dansker i ENGLAND
Kæmpe til dig.. Puha kan godt forstå at du er bekymret.. Prøv at tænk positiv og lave en masse i weekenden, så tiden kan gå hurtigt! Krydser fingre for at der er en lille bebse i maven på dig!
Rødhætte skriver: Kæmpe til dig.. Puha kan godt forstå at du er bekymret.. Prøv at tænk positiv og lave en masse i weekenden, så tiden kan gå hurtigt! Krydser fingre for at der er en lille bebse i maven på dig!
Tak, ja pt. er der jo ikke andet at gøre
Jeg krydser fingre
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128