For mig var ventetiden det værste!!! Ikke at vide om man var gravid eller ikke gravid.
Jeg havde testet positiv men omkring uge 7-8 begyndte jeg at føle at jeg ikke var gravid. Jeg tog et par teste og de blev mere og mere svage i 'stregen'. Så begyndte jeg at pletbløde minimalt.
Jeg håbede ALT hvad jeg kunne på at jeg stadig var gravid, men tvivlen nagede i mig. Jeg følte mig ikke gravid og mine test blev svagere og svagere.
Da jeg ENDELIG blev skannet, kunne de fortælle mig at jeg ikke var gravid. Jeg græd, jeg græd og græd og græd. Både af sorg OG af lettelse over endelig at have fået besked!!! Min indre fornemmelse af ikke at være gravid var så stærk at HVIS der havde været et foster, så ville jeg stadig ikke have været usikker. Jeg ville stadig have været meget urolig og ængstelig. Jeg nåede frem til at mit lille liv, som kun blev 7-8uger gammel, havde meget bedre af at have en kort men godt og trygt liv inden i mig, end hvis det var blevet født som et multihandicappet barn (det er jo ofte de 'dårlige' forster, naturen selv skiller sig af med). Der gik ca 1½ mdr og så stod jeg med en positiv test igen, og det er en skøn dreng på 5 år idag.
Håber det BEDSTE FOR DIG!!!!
Anmeld