OMG jeg er foraget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2011

Laura.

MorDk skriver:

Jeg får helt kuldegys!!!! Det kunne jeg aldrig finde på!!! ALDRIG! Hun er da godt nok en #¤%&/%&?=!"!!  Ja undskyld... men det mener jeg!

Jep, tænker det samme !!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2011

wamse

Nej det er bestemt ikke optimalt, meeen der kan jo være 100.000 forskellige grunde til at denne morgen er sådan her.  Jeg kan da godt komme i tanke om forskellige scenarier, som kunne være et årsag til denne form for aflevering. Men en super ærgelig start på dagen for barnet 

Anmeld

4. oktober 2011

mortilrasmus

Uanset hvad.,.. NEJ SÅ MÅ DETTE IKKE SKE......... BASTA BUM... Hvis jeg var dig ville jeg gå til lederen og fortælle oplevelsen og så kan Han/hun notere og så kan han/hun hive fat i den pågældende og så har pædagogerne forhåbentlig også noteret deres ned...

Anmeld

18. oktober 2011

dpb

1012lmp skriver:

Jeg ved det ikke... ville føle det var at blande mig i noget der egentlig ikke rager mig... Og pædagogerne har jo tavshedspligt og må ikke udtale sig så ved ikke lige hvad der er rigtigt at gøre..!

!00% ærligt så SKAL du blande dig!!!  som en anden også skriver så er det omsorgssvigt... i høj grad endda hvis du spørger mig!! men som borger i DK har man så vidt jeg ved også oplysningspligt, hvis man kender til den slags... Så jo, jeg syntes absolut du skal høre personalet i BH om de har indberetet det da du ellers har i sinde at gøre det!!

For den slags er et barn IKKE tjent med.... uanset hvad grunden/årsagen kan være til det!! Der er i min verden slet intet der kan retfærdiggøre den "aflevering"!!  Havde det været mig havde jeg nok allerede påtalt det over for personalet samme morgen!! om det så betød at jeg måtte ringe til arbejdsgiver og fortælle at jeg blev forsinket!!

uhh, kan godt mærke at jeg sidder og bliver meget arrig selvom det er noget tid siden trtåden er oprettet... håber seriøst den familie/mor er blevet indberetet til kommunen så de/barnet kan få noget hjælp!!!

mvh Diana

Anmeld

18. oktober 2011

1012lmp

dpb skriver:

!00% ærligt så SKAL du blande dig!!!  som en anden også skriver så er det omsorgssvigt... i høj grad endda hvis du spørger mig!! men som borger i DK har man så vidt jeg ved også oplysningspligt, hvis man kender til den slags... Så jo, jeg syntes absolut du skal høre personalet i BH om de har indberetet det da du ellers har i sinde at gøre det!!

For den slags er et barn IKKE tjent med.... uanset hvad grunden/årsagen kan være til det!! Der er i min verden slet intet der kan retfærdiggøre den "aflevering"!!  Havde det været mig havde jeg nok allerede påtalt det over for personalet samme morgen!! om det så betød at jeg måtte ringe til arbejdsgiver og fortælle at jeg blev forsinket!!

uhh, kan godt mærke at jeg sidder og bliver meget arrig selvom det er noget tid siden trtåden er oprettet... håber seriøst den familie/mor er blevet indberetet til kommunen så de/barnet kan få noget hjælp!!!

mvh Diana

Havde jeg vidst at det var sådan hun behandlede barnet til dagligt så havde jeg også meldt det... Men jeg kender hverken mor eller barn! Og ja... Kan ikke forklare det men vi jo alle dårlige dage og folk takler det forskelligt... Ja ved det ikke..

Burde gøre det men det tror jeg ikek at jeg kan... Ikke uden at have snakket med moderen selv først. Går ud fra at personalet i børnehaven har styr på det.

Anmeld

18. oktober 2011

M&F&C

Stakkels dreng - håber godt nok der er nogen der giver moderen en opsang af en kaliber, der får hende til at stå MINIMUM en halv time tidligere op om morgenen.

Sikke en måde at starte dagen på, for sådan en størrelse

Og hvis hun var så hurtig til at smutte, hvordan kunne hun så være sikker på, at han ikke bare ville gå et andet sted hen?! - jeg mener, det er jo ikke sikkert der lige var nogen der havde set det, og hvad ville hun så have gjort... altså!

Anmeld

18. oktober 2011

Stjernestoev

Jeg synes sagtens du kan fortælle pædagogerne om det.
Det er absolut ikke at blande sig, men at hjælpe.
Der kan jo være 1000 grunde, og det kan være moren desværre ikke ved det ikke er okay, og hvis hun får det af vide, så kan det være hun ikke gør det igen! Se det istedet som en hjælp

Anmeld

18. oktober 2011

sandorff

1012lmp skriver:

Eller måske det bare er mig

Har lige afleveret Tobias i børnehave, da jeg så skal til at parkere bilen kommer der en mor susende med sit barn også læsser hun han fandeme bare af så han kan gå ind selv... Drengen er måske 4 år ikke ældre i hvert fald..!

Drengen går så ind i børnehaven og han når kun til døren og bryder så grædende sammen og vender sig om og råber efter sin mor men hun er kørt. Der står en taxachauffør lige ved indgangen som tager drengen og spørger hvad der er i vejen og han kan slet ikke få fremstammet hvad han skal...

Men han bliver så fulgt ind til en pædagog og han bare græder og græder og fortæller hans mor kørte og han ikke havde fået morgenmad..!  Det gjorde så ondt i mit moderhjerte..

Er det kun mig som kan blive foraget over at man kan finde på at sætte sit 4 årig barn af i en børnehave, bede ham selv rende ind og tage tøj af og bede om noget morgenmad

Altså jeg er lige de sidste par uger gået igang med at lade Sebastian selv gå ind men han går altså også i skole... og synes stadig det er svært for er jo liiidt bange for at han ikke kan huske det han nu skal osv.

hun skulle jo aldrig have haft børn!!!!

Anmeld

18. oktober 2011

dpb

1012lmp skriver:

Havde jeg vidst at det var sådan hun behandlede barnet til dagligt så havde jeg også meldt det... Men jeg kender hverken mor eller barn! Og ja... Kan ikke forklare det men vi jo alle dårlige dage og folk takler det forskelligt... Ja ved det ikke..

Burde gøre det men det tror jeg ikek at jeg kan... Ikke uden at have snakket med moderen selv først. Går ud fra at personalet i børnehaven har styr på det.

Kan det ske én gang kan det også ske flere gange! Især hvis der ikke bliver gjort opmærksom på det og moren får afvide at det ikke er iorden at aflevere sit barn på den måde... Derfor skal der en underretning afsted til kommunen!! At kommunen bliver underrettet er jo ikke ensbetydende med at barnet bliver fjernet med det samme. Det betyder blot at der forhåbentlig bliver tilbudt noget familierådgivning til at starte med Og det mener jeg der må være behov for, når man så meget som bare én enkelt gang kan finde på at gøre sådan... for hvis ikke den taxachauffør havde været der eller dig for den sags skyld, og ingen dermed havde set barnet så kunne der være sket langt værre ting!! I det mindste var der en der tog sig af det pågældende barn, men tænk nu hvis ik....

Håber bestemt personalet har styr på det så de kan få noget hjælp

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.