1012lmp skriver:
Jeg ved det ikke... ville føle det var at blande mig i noget der egentlig ikke rager mig... Og pædagogerne har jo tavshedspligt og må ikke udtale sig så ved ikke lige hvad der er rigtigt at gøre..!
!00% ærligt så SKAL du blande dig!!! som en anden også skriver så er det omsorgssvigt... i høj grad endda hvis du spørger mig!! men som borger i DK har man så vidt jeg ved også oplysningspligt, hvis man kender til den slags... Så jo, jeg syntes absolut du skal høre personalet i BH om de har indberetet det da du ellers har i sinde at gøre det!! 
For den slags er et barn IKKE tjent med.... uanset hvad grunden/årsagen kan være til det!! Der er i min verden slet intet der kan retfærdiggøre den "aflevering"!! Havde det været mig havde jeg nok allerede påtalt det over for personalet samme morgen!! om det så betød at jeg måtte ringe til arbejdsgiver og fortælle at jeg blev forsinket!! 
uhh, kan godt mærke at jeg sidder og bliver meget arrig selvom det er noget tid siden trtåden er oprettet... håber seriøst den familie/mor er blevet indberetet til kommunen så de/barnet kan få noget hjælp!!!
mvh Diana
Anmeld