OMG jeg er foraget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.716 visninger
39 svar
0 synes godt om
4. oktober 2011

1012lmp

Eller måske det bare er mig

Har lige afleveret Tobias i børnehave, da jeg så skal til at parkere bilen kommer der en mor susende med sit barn også læsser hun han fandeme bare af så han kan gå ind selv... Drengen er måske 4 år ikke ældre i hvert fald..!

Drengen går så ind i børnehaven og han når kun til døren og bryder så grædende sammen og vender sig om og råber efter sin mor men hun er kørt. Der står en taxachauffør lige ved indgangen som tager drengen og spørger hvad der er i vejen og han kan slet ikke få fremstammet hvad han skal...

Men han bliver så fulgt ind til en pædagog og han bare græder og græder og fortæller hans mor kørte og han ikke havde fået morgenmad..!  Det gjorde så ondt i mit moderhjerte..

Er det kun mig som kan blive foraget over at man kan finde på at sætte sit 4 årig barn af i en børnehave, bede ham selv rende ind og tage tøj af og bede om noget morgenmad

Altså jeg er lige de sidste par uger gået igang med at lade Sebastian selv gå ind men han går altså også i skole... og synes stadig det er svært for er jo liiidt bange for at han ikke kan huske det han nu skal osv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2011

Stumpen

Jeg kunne aldrig drømme om at lade mit bbarn gå selv ind i børnehaven... Heldigvis er dette heller ikke muligt, da der sidder et håndtag meget højt oppe, som også skal trykkes ned..

Jeg håber virkelig at en af goggerne tager hånd om denne sag, sådan aflevere man ikke et barn..

Jeg vil sige som dig der er forskel på at være børnehavebarn og skolebarn... Børnehavebørn har brug for den der tryghed, hvor skolebørnene prøver at løsrive sig lidt fra den og vil selv..

Anmeld

4. oktober 2011

MorDk

Jeg får helt kuldegys!!!! Det kunne jeg aldrig finde på!!! ALDRIG! Hun er da godt nok en #¤%&/%&?=!"!!  Ja undskyld... men det mener jeg!

Anmeld

4. oktober 2011

musse1

1012lmp skriver:

Eller måske det bare er mig

Har lige afleveret Tobias i børnehave, da jeg så skal til at parkere bilen kommer der en mor susende med sit barn også læsser hun han fandeme bare af så han kan gå ind selv... Drengen er måske 4 år ikke ældre i hvert fald..!

Drengen går så ind i børnehaven og han når kun til døren og bryder så grædende sammen og vender sig om og råber efter sin mor men hun er kørt. Der står en taxachauffør lige ved indgangen som tager drengen og spørger hvad der er i vejen og han kan slet ikke få fremstammet hvad han skal...

Men han bliver så fulgt ind til en pædagog og han bare græder og græder og fortæller hans mor kørte og han ikke havde fået morgenmad..!  Det gjorde så ondt i mit moderhjerte..

Er det kun mig som kan blive foraget over at man kan finde på at sætte sit 4 årig barn af i en børnehave, bede ham selv rende ind og tage tøj af og bede om noget morgenmad

Altså jeg er lige de sidste par uger gået igang med at lade Sebastian selv gå ind men han går altså også i skole... og synes stadig det er svært for er jo liiidt bange for at han ikke kan huske det han nu skal osv.

ej det lyder jo helt vildt, forstår slet ikke, hun har kunne få sig selv til, hun burde da lige hurtig ha fulgt ham ind..

men jeg mener så heller ikke de er gamle nok, i den aldre til at gøre det selv, og kan godt lide og lige aflevere stille og roligt

vil sige min søn som går i 1 klasse er begyndt selv at cykle til og fra skole og følges med nogle andre, men uhh det skulle jeg godt nok også lige vende mig til, selv om vi ik har ret langt.

men de to som går i bhv. går jeg hen med, selv om de går to forskellige steder. syns det er rart lige at følge dem ind, og ved de er parat til dagen 

stakkels barn at han har været så ked af det, håber da hans humør hurtig bliver godt, og pædagogerne tager en snak med moren, når hun henter.. 

Anmeld

4. oktober 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det gør man bare ikke!! Vores dreng fylder 4 år lige om lidt og jeg kunne aldrig finde på, at aflevere ham på den måde. Han har da brug for, at man går med ind og aflevere på en god måde og får sagt god dag og vi ses senere

Anmeld

4. oktober 2011

1012lmp

Ej forstår godt at man kan komme sent ud af sengen osv... Men det der bare ikke nogen undskyldning det er jo ikke barnets skyld man er kommet sent ud af sengen!

Det gjorde bare ondt i mit hjerte og kan slet ikke forstå man bare kan sætte sit barn af også kører, og at høre den lille dreng græde.. .det var jo ikke skab det var så hjerteskærende...

Lidt ligesom han lige havde oplevet det største svigt...

Håber virkelig også at nogen lige forklarer den dame der at det gør man bare ikke!

Og ja de skal jo løsrive sig og lærer at klare sig selv mere når de skal i skole... men JEG synes bare det er mega svært at lade ham gå selv  men han kan jo godt... bare moderen der synes det er mærkeligt at han er så stor nu han selv kan...

Anmeld

4. oktober 2011

mortilrasmus

Det må man da ikke og det gør man da ikke... Ej altså.. Han kan vel ikke selv åbne lågen ind til børnhaven,,.. Desuden skal der da være en voksen med og si godmorgen til pædagogerne og gi besked hvis der er nogen osv.. har da aldrig i de år jeg har arbejdet i børnehave hørt eller set noget lignende.. Hvis det var mig der havde oplevet det, så havde jeg ringet til den forældre med det samme og bedt hende forklare og så bedt hende om at komme med ind så vi ku snakke om det.. For det var da noget groft noget... Stakkel lille dreng... og sikke da en hård start på dagen......  

Anmeld

4. oktober 2011

1012lmp

musse1 skriver:

ej det lyder jo helt vildt, forstår slet ikke, hun har kunne få sig selv til, hun burde da lige hurtig ha fulgt ham ind..

men jeg mener så heller ikke de er gamle nok, i den aldre til at gøre det selv, og kan godt lide og lige aflevere stille og roligt

vil sige min søn som går i 1 klasse er begyndt selv at cykle til og fra skole og følges med nogle andre, men uhh det skulle jeg godt nok også lige vende mig til, selv om vi ik har ret langt.

men de to som går i bhv. går jeg hen med, selv om de går to forskellige steder. syns det er rart lige at følge dem ind, og ved de er parat til dagen 

stakkels barn at han har været så ked af det, håber da hans humør hurtig bliver godt, og pædagogerne tager en snak med moren, når hun henter.. 

Ja det håber jeg sandelig også de gør...

Synes slet slet ikke det er acceptabelt... OVERHOVEDET og der er ingen god undskyldning for det hun har gjort!

Jeg har det også svært med at han skal gå selv men han skal jo gøre det før eller siden... og han kan jo sagtens tror det er værre for moderen end for ham.. hehe

Anmeld

4. oktober 2011

1012lmp

mortilrasmus skriver:

Det må man da ikke og det gør man da ikke... Ej altså.. Han kan vel ikke selv åbne lågen ind til børnhaven,,.. Desuden skal der da være en voksen med og si godmorgen til pædagogerne og gi besked hvis der er nogen osv.. har da aldrig i de år jeg har arbejdet i børnehave hørt eller set noget lignende.. Hvis det var mig der havde oplevet det, så havde jeg ringet til den forældre med det samme og bedt hende forklare og så bedt hende om at komme med ind så vi ku snakke om det.. For det var da noget groft noget... Stakkel lille dreng... og sikke da en hård start på dagen......  

Ja præcis jeg har heller aldrig set noget lignende og hvis det endelig var man havde SÅ travlt kunne man da i det mindste lige ringe til børnehaven og forklare sig også kunne der stå en pædagog stå klar og tage imod ham når han kom!!!! -Ikke at det er ok men det er da bedre i hvert fald...

Man kan godt komme ind i børnehaven som barn da det er skydedøre der åbner de kan bare ikke komme ud!

Anmeld

4. oktober 2011

musse1

1012lmp skriver:

Ja det håber jeg sandelig også de gør...

Synes slet slet ikke det er acceptabelt... OVERHOVEDET og der er ingen god undskyldning for det hun har gjort!

Jeg har det også svært med at han skal gå selv men han skal jo gøre det før eller siden... og han kan jo sagtens tror det er værre for moderen end for ham.. hehe

kan kun give dig ret, men må jo lige tænke på sit barn, og stakkels dreng han så skulle være så ked af det

hehe det tror jeg bestemt du har ret i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.