1012lmp skriver:
Eller måske det bare er mig 
Har lige afleveret Tobias i børnehave, da jeg så skal til at parkere bilen kommer der en mor susende med sit barn også læsser hun han fandeme bare af så han kan gå ind selv... Drengen er måske 4 år ikke ældre i hvert fald..!
Drengen går så ind i børnehaven og han når kun til døren og bryder så grædende sammen og vender sig om og råber efter sin mor men hun er kørt. Der står en taxachauffør lige ved indgangen som tager drengen og spørger hvad der er i vejen og han kan slet ikke få fremstammet hvad han skal...
Men han bliver så fulgt ind til en pædagog og han bare græder og græder og fortæller hans mor kørte og han ikke havde fået morgenmad..!
Det gjorde så ondt i mit moderhjerte..
Er det kun mig som kan blive foraget over at man kan finde på at sætte sit 4 årig barn af i en børnehave, bede ham selv rende ind og tage tøj af og bede om noget morgenmad 
Altså jeg er lige de sidste par uger gået igang med at lade Sebastian selv gå ind men han går altså også i skole... og synes stadig det er svært for er jo liiidt bange for at han ikke kan huske det han nu skal osv.
ej det lyder jo helt vildt, forstår slet ikke, hun har kunne få sig selv til, hun burde da lige hurtig ha fulgt ham ind..
men jeg mener så heller ikke de er gamle nok, i den aldre til at gøre det selv, og kan godt lide og lige aflevere stille og roligt
vil sige min søn som går i 1 klasse er begyndt selv at cykle til og fra skole og følges med nogle andre, men uhh det skulle jeg godt nok også lige vende mig til, selv om vi ik har ret langt.
men de to som går i bhv. går jeg hen med, selv om de går to forskellige steder. syns det er rart lige at følge dem ind, og ved de er parat til dagen
stakkels barn at han har været så ked af det, håber da hans humør hurtig bliver godt, og pædagogerne tager en snak med moren, når hun henter..