OMG jeg er foraget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2011

Karo

Det gør man bare ikke.

Jeg kan ikke lade være med at tænke hvad hun så ellers kan finde på, når hun kan aflevere sit barn på den måde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2011

hekran

1012lmp skriver:

Eller måske det bare er mig

Har lige afleveret Tobias i børnehave, da jeg så skal til at parkere bilen kommer der en mor susende med sit barn også læsser hun han fandeme bare af så han kan gå ind selv... Drengen er måske 4 år ikke ældre i hvert fald..!

Drengen går så ind i børnehaven og han når kun til døren og bryder så grædende sammen og vender sig om og råber efter sin mor men hun er kørt. Der står en taxachauffør lige ved indgangen som tager drengen og spørger hvad der er i vejen og han kan slet ikke få fremstammet hvad han skal...

Men han bliver så fulgt ind til en pædagog og han bare græder og græder og fortæller hans mor kørte og han ikke havde fået morgenmad..!  Det gjorde så ondt i mit moderhjerte..

Er det kun mig som kan blive foraget over at man kan finde på at sætte sit 4 årig barn af i en børnehave, bede ham selv rende ind og tage tøj af og bede om noget morgenmad

Altså jeg er lige de sidste par uger gået igang med at lade Sebastian selv gå ind men han går altså også i skole... og synes stadig det er svært for er jo liiidt bange for at han ikke kan huske det han nu skal osv.

gys! Må man overhovedet det? Dumme dumme mor! Det er jo ren omsorgssvigt!

Jeg får også helt ondt i hjertet og vil bare give den lille ven en krammer og hans mor en skideballe!!!!

Anmeld

4. oktober 2011

1012lmp

Ja jeg ved snart heller ikke nu er jeg da heldigvis faldet ned igen.. men stakkels barn altså...!

Er bare glad for det ikke er mig der er snerpet og andre også synes det er ligeså forkasteligt som jeg gør..

Anmeld

4. oktober 2011

Zilke's Mor <3

Ej der vil jeg nok lige sætte en streg i sandet og sige at det gør man sku ikke !

man kan da aldrig have for travlt til at aflevere sit barn !

Anmeld

4. oktober 2011

Muffin_girl

1012lmp skriver:

Har lige afleveret Tobias i børnehave, da jeg så skal til at parkere bilen kommer der en mor susende med sit barn også læsser hun han fandeme bare af så han kan gå ind selv... Drengen er måske 4 år ikke ældre i hvert fald..!

Drengen går så ind i børnehaven og han når kun til døren og bryder så grædende sammen og vender sig om og råber efter sin mor men hun er kørt. Der står en taxachauffør lige ved indgangen som tager drengen og spørger hvad der er i vejen og han kan slet ikke få fremstammet hvad han skal...

Men han bliver så fulgt ind til en pædagog og han bare græder og græder og fortæller hans mor kørte og han ikke havde fået morgenmad..!  Det gjorde så ondt i mit moderhjerte..

Er det kun mig som kan blive foraget over at man kan finde på at sætte sit 4 årig barn af i en børnehave, bede ham selv rende ind og tage tøj af og bede om noget morgenmad

Altså jeg er lige de sidste par uger gået igang med at lade Sebastian selv gå ind men han går altså også i skole... og synes stadig det er svært for er jo liiidt bange for at han ikke kan huske det han nu skal osv.

Ej hvor forfærdeligt !!!! Stakkels dreng

Anmeld

4. oktober 2011

Vial

1012lmp skriver:

Hvor er det trist at læse. Det skal INDBERETTES til kommunen. Det håber jeg, at pædagogerne gør. Føj for pokker en ussel mor!!

Anmeld

4. oktober 2011

BinaMor

følger du op op det? jeg mener nævner du det for pædagogerne?

Anmeld

4. oktober 2011

anja89

1012lmp skriver:

Stakkels lille fyr

Jeg kunne aldrig finde på at lade min datter på snart 4 år gå ind alene i børnehaven, syntes det er meget forkert gjord af den pågældene mor..
Tænker hun ikke på hvad der kunne være sket hendes dreng når hun "aflevere" på den måde

Håber virkelig pædagogerne tager fat i hende og siger dette ikke er iorden

Anmeld

4. oktober 2011

1012lmp

BinaMor skriver:

følger du op op det? jeg mener nævner du det for pædagogerne?

Jeg ved det ikke... ville føle det var at blande mig i noget der egentlig ikke rager mig... Og pædagogerne har jo tavshedspligt og må ikke udtale sig så ved ikke lige hvad der er rigtigt at gøre..!

Anmeld

4. oktober 2011

bullerbassen

1012lmp skriver:

Jeg ved det ikke... ville føle det var at blande mig i noget der egentlig ikke rager mig... Og pædagogerne har jo tavshedspligt og må ikke udtale sig så ved ikke lige hvad der er rigtigt at gøre..!

Jeg ville helt sikkert nævne det , det er ikke at at blandet sig . Stakkelse barn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.