OMG jeg er foraget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2011

LISBETH:-)

Nej det er ikke i orden overhovedet!!!! Jeg er selv pædagog på en skole og der er reglen af hvis man går i 0 klasse så er det heller ikke i orden - en voksen skal følge og hente HVER DAG! Det er først i 1. klasse at det vil være ok at gå ind selv

Så i børnehaven. NEJ never ever.

Små børn har brug for vokse der viser omsorg for dem, og voksne der viser dem at de gidder dem og det viser man altså ikke ved bare og læse sit barn af ved lågen.

Vi har alle brug for en god start på dagen, det gælder også (og især) små børn!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2011

1012lmp

lisbeth2910 skriver:

Nej det er ikke i orden overhovedet!!!! Jeg er selv pædagog på en skole og der er reglen af hvis man går i 0 klasse så er det heller ikke i orden - en voksen skal følge og hente HVER DAG! Det er først i 1. klasse at det vil være ok at gå ind selv

Så i børnehaven. NEJ never ever.

Små børn har brug for vokse der viser omsorg for dem, og voksne der viser dem at de gidder dem og det viser man altså ikke ved bare og læse sit barn af ved lågen.

Vi har alle brug for en god start på dagen, det gælder også (og især) små børn!!!!!!!!!!!!!!

Jamen jeg forstår det slet ikke... I Sebastians skole må de gerne gå selv både derop og hjem... Men kunne ikke finde på at lade ham gå hele vejen selv selvom vi kun har 300m til skolen

Men ja forstår ikke den mors tankegang... at man kan finde på det... den lille dreng blev jo så forvirret og ked af det.. han vidste jo slet ikke hvad han skulle stille op.

Anmeld

4. oktober 2011

Isabella_mor

1012lmp skriver:

Eller måske det bare er mig

Har lige afleveret Tobias i børnehave, da jeg så skal til at parkere bilen kommer der en mor susende med sit barn også læsser hun han fandeme bare af så han kan gå ind selv... Drengen er måske 4 år ikke ældre i hvert fald..!

Drengen går så ind i børnehaven og han når kun til døren og bryder så grædende sammen og vender sig om og råber efter sin mor men hun er kørt. Der står en taxachauffør lige ved indgangen som tager drengen og spørger hvad der er i vejen og han kan slet ikke få fremstammet hvad han skal...

Men han bliver så fulgt ind til en pædagog og han bare græder og græder og fortæller hans mor kørte og han ikke havde fået morgenmad..!  Det gjorde så ondt i mit moderhjerte..

Er det kun mig som kan blive foraget over at man kan finde på at sætte sit 4 årig barn af i en børnehave, bede ham selv rende ind og tage tøj af og bede om noget morgenmad

Altså jeg er lige de sidste par uger gået igang med at lade Sebastian selv gå ind men han går altså også i skole... og synes stadig det er svært for er jo liiidt bange for at han ikke kan huske det han nu skal osv.

stakkels lille dreng.. sådan en tarvelig mor altså...  

Anmeld

4. oktober 2011

1012lmp skriver:

Jamen jeg forstår det slet ikke... I Sebastians skole må de gerne gå selv både derop og hjem... Men kunne ikke finde på at lade ham gå hele vejen selv selvom vi kun har 300m til skolen

Men ja forstår ikke den mors tankegang... at man kan finde på det... den lille dreng blev jo så forvirret og ked af det.. han vidste jo slet ikke hvad han skulle stille op.

Man kan da håbe at pædagogerne påtaler det overfor moderen!!!!!

Jeg forstår ikke mennesker der får børn, men ikke vil invistere den tid i dem som de fortjener!! Og come on en aflevering af et barn er jo ikke et 4 timers projekt

Anmeld

4. oktober 2011

Brams

Bliver da fuldstændig lige så forarget som dig, hvad f..... er det for en opførsel. Stakkels barn, håber virkelig at den mor får ren besked af pædagogerne

Anmeld

4. oktober 2011

1012lmp

lisbeth2910 skriver:

Man kan da håbe at pædagogerne påtaler det overfor moderen!!!!!

Jeg forstår ikke mennesker der får børn, men ikke vil invistere den tid i dem som de fortjener!! Og come on en aflevering af et barn er jo ikke et 4 timers projekt

Ej men kan godt forstå man kan have travlt en dag... og være kommet for sent op... men derfor er det i min verden bare ikke acceptabelt.. og hvis man virkelig ikke kunne finde de 2 min til at aflevere sit barn kunne man i det mindste lige ringe og forklare pædagogen hvad der forgik og få en pædagog til at stå klar og tage imod ham når han kom..!

Anmeld

4. oktober 2011

Camulla

Jeg er rystet! Har faktisk ikke ord for det... Det er bare IKKE i orden! Hvor skulle hun skamme sig, der er ingen undskyldning for det, ikke engang dødsfald eller lign. i familien... Lille stakkel...

Anmeld

4. oktober 2011

bullerbassen

EJJJJJJJJJ det gør man ikke , og kunne bestemt heller ikke forestille mig man må. Det må man ski ikke der jeg arbejder, der skal man sige GODMORGEN & FARVEL til en voksen.

Er rystet at man kan finde på den slags , der er INGEN undskyldning for sådan en aflevering , Håber godt nok de ansatte tar hånd om den sag

Anmeld

4. oktober 2011

B&J

jeg kan slet ikke få noget ud af munden det gør man bare ikke åhhh stakkels den lille dreng

Anmeld

4. oktober 2011

1012lmp skriver:

Ej men kan godt forstå man kan have travlt en dag... og være kommet for sent op... men derfor er det i min verden bare ikke acceptabelt.. og hvis man virkelig ikke kunne finde de 2 min til at aflevere sit barn kunne man i det mindste lige ringe og forklare pædagogen hvad der forgik og få en pædagog til at stå klar og tage imod ham når han kom..!

Uanset hvor travlt jeg har og uanset hvor sent vi er kommet op, så kunne jeg ALDRIG finde på at min børn selv skulle gå ind. Det skal ikke gå ud over dem, at deres mor ikke har fået morgenen til at fungere optimalt. Så er det mig der kommer for sent, og de bliver afleveret som normalt.

Jeg forstår godt du bliver forarget!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.