Hvornår begyndte jeres at kravle?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2011

Nadia&Daniel

Nikita Victoria skriver:

Min lille Sylvia er nu 7 mdr.  Og prøver nogle gange at komme op på alle fire, men det er dog ikke lykkeds hende endnu at få overdelen med op, hele numse delen komme helt i vejret når hun prøver hi hi, det sååå sødt.

Men nu har jeg efter hånden hørt fra en del, at deres allerede kravler fint omkring når de er de 7 mdr... Er Sylvia langsom?

Hvornår begyndte jeres at kravle? og Hvordan kom de igang?  Og er det noget jeg skal begynde at træne med hende? og hvordan gør man det på en go måde, som er sjov for hende?

Laura var 9 mdr. - hun er jo 11 mdr. (bliver 1 år den 25 okt.) og vil hellere gå end kravle, så hun går rundt i lejligheden..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2011

Tystys14

Nadia&Daniel skriver:

Laura var 9 mdr. - hun er jo 11 mdr. (bliver 1 år den 25 okt.) og vil hellere gå end kravle, så hun går rundt i lejligheden..

Så hun begyndte slet ikke at kravle?

Anmeld

9. oktober 2011

Lilje82

Noah er 9 måneder på fredag og han kravler ikke endnu, han er først lige begyndt at møve sig fremad inden for de sidste par dage (og inden da lå han bare og sprællede som en fisk og legede snurretop).

Det er meget forskelligt, hvornår de kravler og nogle kravler ikke før de kan gå. Så synes bestemt ikke du skal være bekymret.

Anmeld

9. oktober 2011

Nadia&Daniel

Nikita Victoria skriver:

Så hun begyndte slet ikke at kravle?

Jo, hun kravlede da hun var 9 mdr. og hun er nu 11 mdr. og går nu..

Anmeld

9. oktober 2011

morethanperfect

Oscar var 6 mdr. næsten 7 ..

Men du skal ikke være bekymret .. Nogle er hurtigere end andre ..

Anmeld

9. oktober 2011

MorEllen

Marie begynte lige plutselig at kravle da hun var 8 måneder. Hun havde ikke riktig gjort noget tegn til at ville op på alle fire, men i løbet af to dage blev hun er riktig superkravler Så det kan altså ske over natten

Anmeld

9. oktober 2011

Miss T

Den store var omkring 7-9 mdr. Den mindste gad overhovedet ikke at kravle før hun var 11 mdr. Da hun så blev 12 måneder og 14 dage gik hun, det havde vi ikke regnet med.

Anmeld

9. oktober 2011

MorDk

Vores dreng var ca. 7 måneder gammel...

Anmeld

9. oktober 2011

B&J

Daniel var 7mdr da han kravlede og han stod lige pludselig på alle 4 og et par dage efter rokkede han mens han stod der og til sidst kravlede han  og vi gjorde ingen ting

Anmeld

9. oktober 2011

SussieThyssen

Nikita Victoria skriver:

Min lille Sylvia er nu 7 mdr.  Og prøver nogle gange at komme op på alle fire, men det er dog ikke lykkeds hende endnu at få overdelen med op, hele numse delen komme helt i vejret når hun prøver hi hi, det sååå sødt.

Men nu har jeg efter hånden hørt fra en del, at deres allerede kravler fint omkring når de er de 7 mdr... Er Sylvia langsom?

Hvornår begyndte jeres at kravle? og Hvordan kom de igang?  Og er det noget jeg skal begynde at træne med hende? og hvordan gør man det på en go måde, som er sjov for hende?

6 mdr for den første, 7 mdr for nr 3 og 15 mdr for nr 2..så det er vist meget forskelligt.
Men at min den mellemste var længe om det, skyldtes nu, at hun havde løse hofter, men hun rutchede rundt på rumpen fra hun var ca 11 mdr.  

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.