Hvornår begyndte jeres at kravle?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2011

MarleneH

Min søn gik før han kunne kravle så det har været omkring de 16 mdr Min datter kravlede allerede da hun var 8 mdr..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2011

132319

Hjalte Dovenlas var 14 måneder.

Kamille Turbotrunte var 8 måneder.

Det er lidt sjovt, for mht at gå, var der også omkring 1/2 år til forskel

Anmeld

3. oktober 2011

Jeia

Ikke alle børn kravler, før de går, så det skal du ikke tage så tungt, bare hun kravler på før eller siden. Leg kravlelege med hende på gulvet, når hun bliver større, så skal hun nok lære det

Min store dreng krøb på maven (rejste sig aldrig op på alle fire) til han lærte at gå, lige inden han fyldte 1 år. Han var 16 mdr. før han kravlede rigtigt. 

Min lille pige på 10 mdr kryber også på maven, men har stået på alle fire og vugget siden hun var 1/2 år.

Hverken mig eller mine søskende har kravlet før vi gik, så det gør vi bare ikke i min familie

Ingen af os har haft motoriske problemer og min dreng var super god til at snakke meget tidligt, så det har han åbenbart brugt sin energi på

Anmeld

3. oktober 2011

2babygirls

Nikita Victoria skriver:

Min lille Sylvia er nu 7 mdr.  Og prøver nogle gange at komme op på alle fire, men det er dog ikke lykkeds hende endnu at få overdelen med op, hele numse delen komme helt i vejret når hun prøver hi hi, det sååå sødt.

Men nu har jeg efter hånden hørt fra en del, at deres allerede kravler fint omkring når de er de 7 mdr... Er Sylvia langsom?

Hvornår begyndte jeres at kravle? og Hvordan kom de igang?  Og er det noget jeg skal begynde at træne med hende? og hvordan gør man det på en go måde, som er sjov for hende?

Har stemt 11 mdr.
Hun trak sig frem da hun var 8 mdr, og gjorde det indtil hun var lige over 10 mdr, så fattede hun at man også kunne kravle.

Anmeld

3. oktober 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Nikita Victoria skriver:

Så sprang hun jo næsten kravle stadiet over  Flot hi hi.

Ja, det gjorde hun. Vi havde hende faktisk til børnelægen, men hun sagde bare, at hun var "langsom i betrækket" og at det var der nogen børn som der var

Anmeld

3. oktober 2011

Koen.

Lærke var 7mdr og 7 dage da hun kravlede, vi gjorder intet for det, det kom bare lige pludselig

Anmeld

3. oktober 2011

Frøken Sørensen

Vores søn var 8 mdr. og vi gjorde ikke så meget andet end at hjælpe lidt på vej, ligge spændende ting foran ham og rykke dem længere væk med tiden  

Anmeld

3. oktober 2011

Dansker I Holland

Nikita Victoria skriver:

Nikita sikke et godt navn  Hi hi. det ikke så tit man møder andre med det navn. Sylvia ligger altid på et tæppe på gulvet når hun leger for sig selv, imens vi spiser eller andet, omkring hende. Så hun har jo mulighed for at komme igang på et gulvtæppe hos os også

Ja jeg synes osse det er et flot navn Ikke så tit man ser folk med det navn Osse derfor vi valgte det hehe...

Anmeld

3. oktober 2011

Mortiltodrenge

Ikke for at stjæle tråden fra TS, men bliver nødt til at spørge, om der er nogen (medicinsk?) grund til, at din søn er så stor? Det er den der med 16 kg og 9 mdr, jeg studser over. Jeg har selv et barn med overvækst, men det drejer sig om længden. Er din dreng lang?

Håber det er ok, jeg spørger...

Nej, der er ingen medicinsk grund til Frederiks størrelse. Han blev født 10 dage før tid og vejede 4200 gr, så han var stor fra starten. Jeg har meget fed modermælk, så han tog også meget på i starten, men tabte sig jo i forbindelse med, at han begyndte at gå/kravle. Frederik er også lang, 95 cm for at være helt præcis. Der er ingen læger eller SP, der på noget tidspunkt har stillet spørgsmål ved hans vægt, tværtimod.

Anmeld

3. oktober 2011

Frk. Himmelblå

Mortiltodrenge skriver:

Nej, der er ingen medicinsk grund til Frederiks størrelse. Han blev født 10 dage før tid og vejede 4200 gr, så han var stor fra starten. Jeg har meget fed modermælk, så han tog også meget på i starten, men tabte sig jo i forbindelse med, at han begyndte at gå/kravle. Frederik er også lang, 95 cm for at være helt præcis. Der er ingen læger eller SP, der på noget tidspunkt har stillet spørgsmål ved hans vægt, tværtimod.

Tak for svar  

Undrede mig bare. Og tænkte at det kunne være, at du kendte til nogle af de samme problematikker, som jeg.  

Godaften.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.