Hvornår begyndte jeres at kravle?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2011

Clisolka

Jeg troede aldrig Isabella ville kravle helt, men det er kommet nu!!! Hun er 11 mrd. og begyndte fast at kravle i sidste uge  De sidste par måneder har hun stået fast på alle 4 og taget et par skridt og møvet sig videre/sat sig ned. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2011

Mortiltodrenge

Frk. Himmelblå skriver:

Tak for svar  

Undrede mig bare. Og tænkte at det kunne være, at du kendte til nogle af de samme problematikker, som jeg.  

Godaften.

Selv tak Hvor lang er din pige?

Anmeld

3. oktober 2011

AA10

Min prinsesse begyndte og kravle lige den dag hun blev 7mdr

Anmeld

3. oktober 2011

Toshiba

Nikita Victoria skriver:

Min lille Sylvia er nu 7 mdr.  Og prøver nogle gange at komme op på alle fire, men det er dog ikke lykkeds hende endnu at få overdelen med op, hele numse delen komme helt i vejret når hun prøver hi hi, det sååå sødt.

Men nu har jeg efter hånden hørt fra en del, at deres allerede kravler fint omkring når de er de 7 mdr... Er Sylvia langsom?

Hvornår begyndte jeres at kravle? og Hvordan kom de igang?  Og er det noget jeg skal begynde at træne med hende? og hvordan gør man det på en go måde, som er sjov for hende?

Liva er 9 måneder og kan IKKE selv komme op og stå på alle 4 helt endnu - kun med et ben den forkerte vej hehe

man skal bare lad dem bruge den tid de skal have - det er ikke vigtigt om de er 7-8-9 eller 10 måneder...

jeg har endnu ikke mødt nogle voksne mennesker der stadig kun kan rulle fra mave til ryg og tilbage igen - så tingene skal nok komme

Anmeld

3. oktober 2011

Sara.

Nikita Victoria skriver:

Min lille Sylvia er nu 7 mdr.  Og prøver nogle gange at komme op på alle fire, men det er dog ikke lykkeds hende endnu at få overdelen med op, hele numse delen komme helt i vejret når hun prøver hi hi, det sååå sødt.

Men nu har jeg efter hånden hørt fra en del, at deres allerede kravler fint omkring når de er de 7 mdr... Er Sylvia langsom?

Hvornår begyndte jeres at kravle? og Hvordan kom de igang?  Og er det noget jeg skal begynde at træne med hende? og hvordan gør man det på en go måde, som er sjov for hende?

En dag før Nor fyldte 6 mdr :-)

Fra 4 mdr var han kommet op på alle 4, da han blev 6 blev det så til "rigtig" kravl

Anmeld

5. oktober 2011

Frk. Himmelblå

Mortiltodrenge skriver:

Selv tak Hvor lang er din pige?

Ved ik' lige nu, men hun var 80 en uge før, hun blev 8 mdr. 

Anmeld

5. oktober 2011

Jibbe

Frej kunne kravle et par dage før eller efter han blev 9 måneder... kan ikke helt huske det

Anmeld

5. oktober 2011

patella

Bastian gik før han ku kravle Han gik da han var ca. 14 måneder og kravlede ret kort derefter. Før det møvede han sig frem på maven Du har ingen grund til bekymring!

Anmeld

5. oktober 2011

K&S

Nikita Victoria skriver:

Anton kravlede først rigtigt 3 dage efter han var fyldt 10 måneder, så hvis du spørger mig, så er hun ikke langsom

Han er lige fyldt 14 måneder og har gået rigtig den sidste uges tid

Anmeld

9. oktober 2011

Tystys14

K&S skriver:

Anton kravlede først rigtigt 3 dage efter han var fyldt 10 måneder, så hvis du spørger mig, så er hun ikke langsom

Han er lige fyldt 14 måneder og har gået rigtig den sidste uges tid

Det er jeg glad for at høre  Har det meget bedre nu, hvor jeg kan se der er mange andres der ikke er på alle fire endnu når de er 7-8 mdr.  Så kan jeg bedre slappe af. Og tillykke med ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.