Hvornår begyndte jeres at kravle?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår begyndte jeres at kravle ??? (det muligt at vælge flere i tilfælde af flere børn)

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.877 visninger
40 svar
0 synes godt om
3. oktober 2011

Tystys14

Min lille Sylvia er nu 7 mdr.  Og prøver nogle gange at komme op på alle fire, men det er dog ikke lykkeds hende endnu at få overdelen med op, hele numse delen komme helt i vejret når hun prøver hi hi, det sååå sødt.

Men nu har jeg efter hånden hørt fra en del, at deres allerede kravler fint omkring når de er de 7 mdr... Er Sylvia langsom?

Hvornår begyndte jeres at kravle? og Hvordan kom de igang?  Og er det noget jeg skal begynde at træne med hende? og hvordan gør man det på en go måde, som er sjov for hende?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Luka var omkring 9 mdr., da han begyndte, at kravle. Lillesøster Lina var noget langsommere og begyndte først da hun var 1 år og 3 mdr. Hun kravlede i 14 dage, hvorefter hun rejste sig op og gik

Anmeld

3. oktober 2011

ModerNatur

Jeg tror ikke du skal være bekymret Min niece lærte aldrig rigtig at kravle, det var mere sådan noget skubben på maven.. hehe.. Sååå kært!, men hun gik da hun var 10 mdr, og hendes motorik fejler ikk noget som helst..

Anmeld

3. oktober 2011

Maja_4000

Caroline var lige knap 9 måneder ..
Hun kom op på alle 4 inden hun blev ½ år .. Men var laaang tid om at finde teknikken til at komme fremad Hun bakkede i 1½ måned inden hun begyndte at kravle ..
Tror ikke du kan lære hende det .. Bare lad hende være så meget som muligt på gulvet , læg dig sammen med hende , så skal det nok komme

Anmeld

3. oktober 2011

MetteS81

Ella er 8,5 mdr og hun kan ikke kravle endnu...efter hun lærte at sidde op ville hun IKKE ligge på maven mere. Vi har dog øvet lidt i at ligge på maven igen og det går fint så tænker at det nok skal komme

Hendes lille fætter på 6,5 mdr begyndte at kravle igår! Så det er vist meget forskelligt hvornår de begynder  

Anmeld

3. oktober 2011

Dansker I Holland

Nikita Victoria skriver:

Min lille Sylvia er nu 7 mdr.  Og prøver nogle gange at komme op på alle fire, men det er dog ikke lykkeds hende endnu at få overdelen med op, hele numse delen komme helt i vejret når hun prøver hi hi, det sååå sødt.

Men nu har jeg efter hånden hørt fra en del, at deres allerede kravler fint omkring når de er de 7 mdr... Er Sylvia langsom?

Hvornår begyndte jeres at kravle? og Hvordan kom de igang?  Og er det noget jeg skal begynde at træne med hende? og hvordan gør man det på en go måde, som er sjov for hende?

Nikita begyndte og kravle da hun var 10 mdr næsten. Hun kom i gang ved at vi besøgte nogle venner som havde gulvtæppe. Vi har laminat på vores gulv, så hun har møvet sig frem i lang tid ved hjælp af hendes hænder. Men nu kravler hun sq

Anmeld

3. oktober 2011

Mortiltodrenge

Frederik var 11 mdr., da han kravlede (indtil da kom han rundt ved at trille og det gik bare stærkt!) og havde på daværende tidspunkt rokket på alle 4 i to mdr. Han gik da han var 14 mdr. Det skal lige siges, at Frederik er en stor dreng. Han vejede 16,4 kg, da han var 9 mdr., tabte sig til 14 kg, da han begyndte at kravle og vejer nu 14,8 - 15 kg, 16 måneder gammel.

Anmeld

3. oktober 2011

Frk. Himmelblå

Mortiltodrenge skriver:

Frederik var 11 mdr., da han kravlede (indtil da kom han rundt ved at trille og det gik bare stærkt!) og havde på daværende tidspunkt rokket på alle 4 i to mdr. Han gik da han var 14 mdr. Det skal lige siges, at Frederik er en stor dreng. Han vejede 16,4 kg, da han var 9 mdr., tabte sig til 14 kg, da han begyndte at kravle og vejer nu 14,8 - 15 kg, 16 måneder gammel.

Ikke for at stjæle tråden fra TS, men bliver nødt til at spørge, om der er nogen (medicinsk?) grund til, at din søn er så stor? Det er den der med 16 kg og 9 mdr, jeg studser over. Jeg har selv et barn med overvækst, men det drejer sig om længden. Er din dreng lang?

Håber det er ok, jeg spørger...

Anmeld

3. oktober 2011

Tystys14

Dansker I Holland skriver:

Nikita begyndte og kravle da hun var 10 mdr næsten. Hun kom i gang ved at vi besøgte nogle venner som havde gulvtæppe. Vi har laminat på vores gulv, så hun har møvet sig frem i lang tid ved hjælp af hendes hænder. Men nu kravler hun sq

Nikita sikke et godt navn  Hi hi. det ikke så tit man møder andre med det navn. Sylvia ligger altid på et tæppe på gulvet når hun leger for sig selv, imens vi spiser eller andet, omkring hende. Så hun har jo mulighed for at komme igang på et gulvtæppe hos os også

Anmeld

3. oktober 2011

Tystys14

MoarHvidovre skriver:

Luka var omkring 9 mdr., da han begyndte, at kravle. Lillesøster Lina var noget langsommere og begyndte først da hun var 1 år og 3 mdr. Hun kravlede i 14 dage, hvorefter hun rejste sig op og gik

Så sprang hun jo næsten kravle stadiet over  Flot hi hi.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.