Den kommende far skriver:
Køber i nyt tøj til jeres børn eller tager I imod brugt tøj fra familie og venner?
vi er i den situation af jeg skal have en fætter 3 måneder før vores dreng kommer til verden og vi har fået tilbudt alt hans tøj som han vokser ud af det.
Vi har længe sparet sammen til vores baby så økonomi er ikke et problem (endnu
)
Jeg har selv svært ved at gå i andres brugte tøj og er det så ikke lidt mærkeligt hvis jeg lader mit barn gøre det?
Synes I at det er helt okay at tage imod brugt tøj?
MVH
Den kommende far
http://babydutten.blogspot.com/
Ja da...
Det er super skønt at kunne arve tøj. Det er total miljø rigtigt

hi hi...
Det er jo begrænset hvor meget sådan noget tøj kan nå at blive brugt i den alder, når de er helt små.
Vi modtager meget fra min nevø og niece og tager imod det med kyshånd.
ALtså det vi får er jo pænt og velholdt og vi får jeg ikke noget der er hullet og laset, det ville jeg aldrig give mine unger på.
VI har iår arvet vinter tøj, fra dyre mærker, der slet ikke er blevet brugt og når jeg ve hvor det kommer fra og kan se det ser pænt ud og ikke er slidt, så har jeg ingen problemer med det overhovedet.
SÅ syntes jeg bare det er fedt at spare de penge og give mine unger nogen fede gaver, for de penge jeg kunne have brugt på tøj

Vi arver meget mærketøj, og der kan man jo oftes slet ikke se det er brugt.
Dog køber jeg nye sko, huer og vanter og den slags til ungerne selv.
og også undertøj og bodyer, det arver de altså IKKE,
Men fede bluser, bukser overtøj osv, der er pænt og velholdt, det elsker jeg. Og vi giver selv også videre til andre, som bliver glade.
Og vi er bestemt ikke fattige

*Camilla 40+4