Den kommende far skriver:
Køber i nyt tøj til jeres børn eller tager I imod brugt tøj fra familie og venner?
vi er i den situation af jeg skal have en fætter 3 måneder før vores dreng kommer til verden og vi har fået tilbudt alt hans tøj som han vokser ud af det.
Vi har længe sparet sammen til vores baby så økonomi er ikke et problem (endnu
)
Jeg har selv svært ved at gå i andres brugte tøj og er det så ikke lidt mærkeligt hvis jeg lader mit barn gøre det?
Synes I at det er helt okay at tage imod brugt tøj?
MVH
Den kommende far
http://babydutten.blogspot.com/
Uh undskyld, men jeg kan godt få lidt fnidder når folk ikke kan "tåle" brugt tøj, for jeg fatter det simpelthen ikke

Self. undertøj og den slags, det forstår jeg godt, men det andet? Hvorfor i al verden ikke? Man vasker det da bare inden brug, evt. med noget bakteriedræbende Vanish, hvis det er dér den ligger. Og når det kommer til babytøj er det som regel brugt SÅ lidt, fordi folk har SÅ meget tøj og baby vokser SÅ hurtigt, så det da ikke kan svare sig andet end at tage imod det brugte. Så kan i bruge de penge på andre vigtige ting til baby.
90% af vores piges kommende garderobe er brugt, og det har jeg det rigtig godt med - Har sparet mange penge, har kun købt tøj i flot stand, og på den måde har der været flere penge til andre ting til hende.
Anmeld