Morgenmads ideer til 1 årig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2011

heidi30

Joan ( Smallie ) skriver:

Har hjemme var ungerne vilde med A38 med havergryn i og der er jo så heller ingen sukker i.

Hej, 

jeg kan ikke lige få smagen af A38 frem i mit hovedet, men det kunne jeg også prøve at købe en karton af.

Tak for svar 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2011

Joan ( Smallie )

mth1987 skriver:

Ja og der lige kommet en ny a38 med hindbær

Du kan også købe den alm og mose en banan og komme i sammen med havergryn. Eller hvis du har noget æbelmos så bland det i. Så er der lidt mere at vælge mellem.

Anmeld

30. september 2011

heidi30

mth1987 skriver:

Ja og der lige kommet en ny a38 med hindbær

Nå jamen så må jeg se om jeg kan finde den.

Tak 

Anmeld

30. september 2011

heidi30

Joan ( Smallie ) skriver:

Du kan også købe den alm og mose en banan og komme i sammen med havergryn. Eller hvis du har noget æbelmos så bland det i. Så er der lidt mere at vælge mellem.

Lyder også godt.

Tak 

Anmeld

30. september 2011

Joan ( Smallie )

heidi30 skriver:

Lyder også godt.

Tak 

ja var så lidt da. Du kan forresten også komme cornfleks i og så lad det stå lidt så de bliver bløde det var også et hit her

Anmeld

30. september 2011

SHERO

Her hjemme får trolden oftest natural yougurt med havregryn i, det er så dejlig let, og så kan man putte så meget havregryn i det ikke falder af skeen så de selv kan spise det.. Ellers får han havrefras eller bare havregryn med mælk og rosiner eller banan...

Men oftest spiser han morgenmad i dagplejen da han ikke er sulten når han liige er vågnet..

Anmeld

30. september 2011

heidi30

Tullen85 skriver:

Her hjemme får trolden oftest natural yougurt med havregryn i, det er så dejlig let, og så kan man putte så meget havregryn i det ikke falder af skeen så de selv kan spise det.. Ellers får han havrefras eller bare havregryn med mælk og rosiner eller banan...

Men oftest spiser han morgenmad i dagplejen da han ikke er sulten når han liige er vågnet..

Hej,

det er faktisk en ret god ide du lige kommet med der . Malte er nemlig blevet meget fokuseret på selv at spise med gaffel eller ske, men det kan han oftes ikke særlig godt. Men med din metode, burde det være nemmere for ham.

Tak for tippet 

Anmeld

30. september 2011

Svenne

Havregryn med mælk! Fordi det får far

Da han fik havregrød spiste han aldrig før han kom op til DP'en, men nu løber han ind og kravler op på sin stol og er klar til morgensmads-hygge.
Han får ikke synderligt meget, han sidder bare og deler med far. Og spiser så en stor portion havregrød, når han kommer i DP.

Jeg tror mest, det er for hyggens skyld

Anmeld

1. oktober 2011

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Min søn har aldrig været vild med yoghurt,men en dag sad jeg og spiste den der nye Cultura med blåbær(den har en meget syret lilla farve,men er rigtig god).Den ville han smage,og han spiste 3 portioner.Den er han helt vild med

Anmeld

1. oktober 2011

twinboys

heidi30 skriver:

Malte får Havregrød til morgenmad og har fået det lææænge og efterhånden er også jeg ved at være træt af det.

Hvad får jeres tuminger til morgenmad?

Vh. Heidi

GOD WEEKEND!!

Mine har altid fået øllebrød og i dag får de stadig øllebrød eller rugbrød med ost og de er 8½ år...

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.