Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
heidi30 skriver: Malte får Havregrød til morgenmad og har fået det lææænge og efterhånden er også jeg ved at være træt af det. Hvad får jeres tuminger til morgenmad? Vh. Heidi GOD WEEKEND!!
Malte får Havregrød til morgenmad og har fået det lææænge og efterhånden er også jeg ved at være træt af det.
Hvad får jeres tuminger til morgenmad?
Vh. Heidi
GOD WEEKEND!!
hvad med yougurt, øllebrød eller noget brød?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Fik ikke set ovenstående indlæg om at I var kørt trætte i grød Sorry..
heidi30 skriver: Lille tillægs: Hvilken type youghurt bruger I ?
Lille tillægs: Hvilken type youghurt bruger I ?
Mor-til-asta-09 skriver: hvad med yougurt, øllebrød eller noget brød?
Hej,
jeg er hoppet på youghurt, det er der andre som også har foreslået så det prøver vi og så med noget knas på toppen og en skive rugbrød til.
Tak for dit svar
kamtok skriver: Fik ikke set ovenstående indlæg om at I var kørt trætte i grød Sorry..
Det er ok, det fik jeg vist heller ikke skrevet i trådstarten. Men tak for dit svar alligevel.
min mor giver min lillesøster youhgurt med en halv skive rugbrød pillet i stykker og blander det sammen. Både lækkert sundt og mættende
tanja. skriver: Inten peach melba eller pære banan, bare den billige fra Rema 1000 Der er sikkert sukker i men vi er ikke så sukker forskrækket
Inten peach melba eller pære banan, bare den billige fra Rema 1000 Der er sikkert sukker i men vi er ikke så sukker forskrækket
Vi er nu heller ikke sukker forskrækket, men vil lige se om jeg kan finde noget uden for meget sukker ihvertfald
Regitze&Anders skriver: min mor giver min lillesøster youhgurt med en halv skive rugbrød pillet i stykker og blander det sammen. Både lækkert sundt og mættende
det lyder da også som en god ide.
Tak for svar
Har hjemme var ungerne vilde med A38 med havergryn i og der er jo så heller ingen sukker i.
Joan ( Smallie ) skriver: Har hjemme var ungerne vilde med A38 med havergryn i og der er jo så heller ingen sukker i.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128