Morgenmads ideer til 1 årig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.428 visninger
36 svar
0 synes godt om
30. september 2011

heidi30

Malte får Havregrød til morgenmad og har fået det lææænge og efterhånden er også jeg ved at være træt af det.

Hvad får jeres tuminger til morgenmad?

Vh. Heidi

GOD WEEKEND!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2011

Koen.

Lærke var os kørt træt i havregrød så hun har i en periode nu fået en rugbrødsmad med ost og en skål yoghurt Hun er 17 mdr

Anmeld

30. september 2011

heidi30

tanja. skriver:

Lærke var os kørt træt i havregrød så hun har i en periode nu fået en rugbrødsmad med ost og en skål yoghurt Hun er 17 mdr

Tak for dit svar. 

Jeg har selv tænkt youghurt, men synes ikke det mætter nok men hvis han får noget andet til som rugbrød kunne det jo nok gå. 

Får hun noget i youghurten? 

Anmeld

30. september 2011

Koen.

heidi30 skriver:

Tak for dit svar. 

Jeg har selv tænkt youghurt, men synes ikke det mætter nok men hvis han får noget andet til som rugbrød kunne det jo nok gå. 

Får hun noget i youghurten? 

Nej jeg syntes heller ikke yoghurten mættede nok så drfor lige rugbrødsmaden os

Variere den lidt med det frugt vi nu lige har hjemme og så strøer jeg nogen gange enten lidt havregryn eller cornflakes i os, det hitter

Anmeld

30. september 2011

mth1987

Her er det meget forskelligt. Jeg syntes personligt det forkert at give det samme til morgenmad hver dag. Så hun får yoghurt med og uden havregryn, boller, franskbrød med diverse pålæg på og evt lidt frugt. Ellers også forskelig slags grød.

Anmeld

30. september 2011

heidi30

tanja. skriver:

Nej jeg syntes heller ikke yoghurten mættede nok så drfor lige rugbrødsmaden os

Variere den lidt med det frugt vi nu lige har hjemme og så strøer jeg nogen gange enten lidt havregryn eller cornflakes i os, det hitter

Ja, det kunne jeg da også prøve her.

Tak igen 

Anmeld

30. september 2011

Koen.

heidi30 skriver:

Ja, det kunne jeg da også prøve her.

Tak igen 

Det var da så lidt

Anmeld

30. september 2011

heidi30

mth1987 skriver:

Her er det meget forskelligt. Jeg syntes personligt det forkert at give det samme til morgenmad hver dag. Så hun får yoghurt med og uden havregryn, boller, franskbrød med diverse pålæg på og evt lidt frugt. Ellers også forskelig slags grød.

Hej,

tak for dit svar.

Jeg ved ikke om jeg synes det er disideret forkert, men synes mere det er trættende og kedeligt . Men kender du det at vi bare var kommet lidt fast i grød rillen og er fuldstændig ideforladt.

Så igen tak for dit svar. Jeg tror jeg køber noget youghurt igen og håber han synes om det 

Jo forresten er det noget youghurt som er bedre end andet, er meget lidt bevandret i youghurt 

Anmeld

30. september 2011

heidi30

tanja. skriver:

Det var da så lidt

Lille tillægs: Hvilken type youghurt bruger I ?

Anmeld

30. september 2011

kamtok

Hvis du vil holde det i grødbanen, så kan du lave lækre "blandet" grød med forskellige kornblandinger og grynblandinger, evt. komme lidt tørret frugt i (fx rosiner, klippet svesker, abrikoser osv.)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.