Samsovning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2009

Mormilla

Jeg er imod det, jeg synes at de skal sove i deres egen seng!!! Når de bliver ældre, går det jo ikke at de sover der. Så det er jo en del nemmere at de sover i deres egen seng fra starten.
Når min søn er syg får han lov til at falde i søvn inde hos os, men når han falder i søvn kommer han ind til sig selv!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2009

Honningblomst

Mormilla skriver:

Jeg er imod det, jeg synes at de skal sove i deres egen seng!!! Når de bliver ældre, går det jo ikke at de sover der. Så det er jo en del nemmere at de sover i deres egen seng fra starten.
Når min søn er syg får han lov til at falde i søvn inde hos os, men når han falder i søvn kommer han ind til sig selv!!!

Hvad så med amning, narresut, barnevogn osv osv osv....hele livet er der adfærd og ting børnene vænner sig som de skal slippe igen,men derfor lader vi da heldigvis ikke være med det.
Børn får tryghed og nærhed ved at sove tæt på sine forældre og eller søskende...så det er da kun positivt. Men hvis man som forældre ikke har lyst til at have sine børn tæt på sig om natten, så er det da en ærlig sag....men at bruge et argument som det du kom med, det holder jo ingen steder.
Knus..

Anmeld

27. januar 2009

Mormilla

Eva skriver:

Hvad så med amning, narresut, barnevogn osv osv osv....hele livet er der adfærd og ting børnene vænner sig som de skal slippe igen,men derfor lader vi da heldigvis ikke være med det.
Børn får tryghed og nærhed ved at sove tæt på sine forældre og eller søskende...så det er da kun positivt. Men hvis man som forældre ikke har lyst til at have sine børn tæt på sig om natten, så er det da en ærlig sag....men at bruge et argument som det du kom med, det holder jo ingen steder.
Knus..

Hver sin mening...
Knus

Anmeld

27. januar 2009

Tina2

Hej Kathrina!
Dejligt at se dig herinde i debatten også:-)

Jeg elsker at sove sammen med ungerne, Filuca sover dog ret uroligt, men er Thomas ikke hjemme, sover hun ALTID inde hos mig:-)
Og hun kommer ofte ind om natten og putter ved mig eller imellem os.....

Milas sov imellem os til han var 1 år og det var ekstremt svært for mig at give slip på ham og lægge ham ind på eget værelse.... Men Thomas var ved at være træt af hans spark hver nat (ja, jeg kan jo vågne op om morgenen med ben oppe i hovedet uden at ha ænset noget som helst) ha ha:-)

Så jeg synes det er skide hyggeligt, men også dejligt at ha sin seng for sig selv..... Synes i hvert fald du skal gøre præcis hvad du/de har lyst til:-)
Jeg elsker at vi ligger der alle 4 + katten søndag morgen og ser Lazy Town og hygger:-)

Knus Tina (som faktisk gik ind til mine forældre om natten til jeg var 12 år)

Anmeld

28. januar 2009

tumle81

Jamen hej Tina og i lige måde

Jeg nyder det også bare indtil videre, tænker at hvis det bliver et problem må man jo tage det op til overvejelse igen.

Jeg kan godt forstå hvis ens nattesøvn forværres at man vælger at sove i hver sin seng, jeg selv har aldrig sovet dårligere af at de lå i min seng

Dejligt at høre folks meninger og debatten er da altid god at have

Knus Kathrina

Anmeld

28. januar 2009

Miamaja

Eva skriver:

Jamen, hvorfor synes du ikke det??
Jeg har stadig meget svært ved at se problemet...jeg synes det er skønt at den omtalte mor og hendes søn sover sammen...må da være en dejlig tryghed for barnet og så tror jeg faktisk barrnet er ligeglad med om mor sover i habit eller g-streng.
Det er jo bare en nøgen krop, der er da virkelig intet mere naturligt i verden.
Hvad er det for tanker du har siden det er så forkert i din verden og hvorfor skal børn sove i deres egen seng?
KNus fra Eva, som elsker at være nøgen og som har børn der også har et meget naturligt forhold til deres kroppe.

synes bare det er fint med noegenhed. saadan er vi jo alle fodt

Anmeld

28. januar 2009

1977

Profilbillede for 1977

Tja jeg synes det er en god ide hvis det fungerer for den enkelte familie. Her har vi delvis samsovning, for han bliver puttet i sin egen seng, og hvis han føler for det, ja så kommer han ind til os i løbet af natten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.