Samsovning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2009

Janep

Jeg har svaret beggedele fordi jeg ville rigtig gerne sove i samme seng med vores datter- sys det er så hyggeligt at ligge og putte sammen
Men min datter sover meget bedre i sin egen seng. Hvis hun sover ved os vågner hun mange gange i løbet af en nat og hvis hun sover i sin egen seng i sit eget værelse er hun måske vågen en gang.
Så hos os fungere det ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2009

Anja

Vores børn har ALTID sovet i deres egen seng. Jeg får simpelthen ikke en ordenligt nattesøvn, hvis de skal ligge og mosle rundt oven i mig.

Så nej, ingen samsovning her i huset.

Anmeld

27. januar 2009

Honningblomst

Her samsover vi med vores drenge og har altid gjort det også da vi var sammen....jeg ser kun fordele ved det og tror på det er den bedste måde at sove på.
Vi har en kæmpe seng som er 3 meter bred, så ingen problemer med pladsen.
Knus Eva

Anmeld

27. januar 2009

Nemesis

Anja Nørreslet skriver:

Ja jeg kan jo kun svare for mig selv og mine unger kommer ikke i min seng medmindre de er syge for de er godt nok 2 af de værste at sove sammen med. De møver rundt og snorker og jeg ved ikke hvad. Jeg sover slet ikke når de er der.

samme her! :-)

Anmeld

27. januar 2009

DK

ladydan1 skriver:

samme her! :-)

Ditto

Anmeld

27. januar 2009

Lykkelig Mor til 2

Hej..

Lucas på 8mnd sover i sine egen seng, da han sover best der!!Men han sover på samme værlse som oss.

Sander på 6år sover i vår seng, å noen ganger sin egen seng.. regner med at han ikke gidder å sove inde hos oss for altid....

Voksen tid skjer bare andre steder, ...

Anmeld

27. januar 2009

monstar99

Jeg synes det en dårlig ide at lade børn sove i mors og fars seng.
Min nevø på 7år sover stadig hos sin mor fordi han er vant til det, synes det meget forkert, især da hun tit er meget let påklædt.

Nu skal det dog siges at lille Mikkel sover i sengen nogen gange når jeg er for træt til at ligge ham i sin egen seng efter han er faldet i søvn.

Men han er jo kun 1mdr. Når han ikke skal amme mere er det hans egen seng.

Anmeld

27. januar 2009

charlottekri

min datter sov også i vores seng indtil hun var omkring 14 dage gammel, og så kom hun over i liften,som stod ved siden af sengen... og senere i hendes egen seng

Anmeld

27. januar 2009

Honningblomst

monstar99 skriver:

Jeg synes det en dårlig ide at lade børn sove i mors og fars seng.
Min nevø på 7år sover stadig hos sin mor fordi han er vant til det, synes det meget forkert, især da hun tit er meget let påklædt.

Nu skal det dog siges at lille Mikkel sover i sengen nogen gange når jeg er for træt til at ligge ham i sin egen seng efter han er faldet i søvn.

Men han er jo kun 1mdr. Når han ikke skal amme mere er det hans egen seng.

Nu spørger jeg nok dumt...men hvorfor er det skidt at sove i samme seng som en forældre der er let påklædt??

Nøgenhed er da noget af det mest naturlige og det skal det da også være? Jeg synes det er et problem hvis vi forældre seksualisere nøgenhed og dermed gør det til noget forkert over for vores børn.

Knus Eva...med tre skønne unger i sengen og som intet problem har med nøgenhed....

Anmeld

27. januar 2009

Diana...

Eva skriver:

Nu spørger jeg nok dumt...men hvorfor er det skidt at sove i samme seng som en forældre der er let påklædt??

Nøgenhed er da noget af det mest naturlige og det skal det da også være? Jeg synes det er et problem hvis vi forældre seksualisere nøgenhed og dermed gør det til noget forkert over for vores børn.

Knus Eva...med tre skønne unger i sengen og som intet problem har med nøgenhed....

Ja jeg tænkte det samme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.