Dreng på 1½ år - køkken eller værktøjsbænk? Erfaring søges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2011

K&S

henh01 skriver:

Vi kender alt til pladsproblemerne. Vi har kun en 3 værelses og er 2 voksne og 2 børn

Håber I finder en løsning på det

Hehe, så skal vi ikke klage - vi er kun 2 voksne og 1 barn i en 3-værelses (på lige knap 100kvm) men man bliver jo forvent med pladsen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2011

<3

K&S skriver:

Jeps, det er jeg også super glad for  men nu synes jeg bare, der er laaaang tid til jul

hæhæh ja sådan noget kan være svært for både store og små!

Anmeld

1. oktober 2011

Anne85

Begge dele :-) Kristian har haft både køkken og værktøjsbænk og de har været lige stort hit på hver sin måde

Anmeld

1. oktober 2011

henh01

K&S skriver:

Hehe, så skal vi ikke klage - vi er kun 2 voksne og 1 barn i en 3-værelses (på lige knap 100kvm) men man bliver jo forvent med pladsen

Ja meget. Vi flytter heldigvis snart i et lille rækkehus på 104 kvm. SÅ det er noget mere end vores 73 kvm

Anmeld

1. oktober 2011

K&S

Anne85 skriver:

Begge dele :-) Kristian har haft både køkken og værktøjsbænk og de har været lige stort hit på hver sin måde

Tusind tak for svaret, det bliver køkkenet her til jul

Anmeld

1. oktober 2011

K&S

henh01 skriver:

Ja meget. Vi flytter heldigvis snart i et lille rækkehus på 104 kvm. SÅ det er noget mere end vores 73 kvm

Skønt, det bliver dejligt med mere plads, vi ville også gerne have lidt have, meeeen vi kan ikke sidde billigere end vi gør nu, selvom det er en ejerlejlighed - så det må vente lidt

Anmeld

1. oktober 2011

Hasselnødden

K&S skriver:

Hehe, vi bliver altid kaldt de "tossede" forældre af både familie og venner, fordi vi gerne løber rundt, ruller rundt på gulvet, kravler under borde og stole og LEGER med Anton (+ nevøer & niecer) - vi elsker det og kan slet ikke lade være - jeg kan ikke forstå forældre, der ikke leger med deres børn, jeg synes, det er så sjovt...!  

Herhjemme er det farmand, der laver mad - så han har overgivet sig og sagt ja til køkkenet, for han kunne godt se det hyggelige i at lave mad sammen med Anton

Sådan!

Mærket er..... Fisher Price, køkkenet (fik det billigt af en medstuderende og har en del år på bagen, men det funker!)

Bosch - værkstedet

Anmeld

1. oktober 2011

K&S

Hasselnødden skriver:

Sådan!

Mærket er..... Fisher Price, køkkenet (fik det billigt af en medstuderende og har en del år på bagen, men det funker!)

Bosch - værkstedet

Anmeld

1. oktober 2011

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt
K&S skriver:

Anton vil være 1 år og 5 måneder til jul

Manden og jeg er lidt ueninge om hvorvidt Anton skal have et køkken eller en værktøjsbænk ?

Jeg synes, det er svært at finde en værktøjsbænk, som ikke frarådes undes 3 år  men jeg har til gengæld fundet et legekøkken fra Food´n´Fun som er fra 1 år

Hvad er jeres erfaring?

Katja 

Vi valgte et køkken til vores søn fordi, vi ikke kunne rive ham væk fra det i bilka

Og det har været flittig brugt lige siden... Vi havde også overvejet en værktøjsbænk, men havde ikke plads til begge dele... i stedet fik han leje værktøj.... som han mærkelig nok bruger i sit køkken

Anmeld

2. oktober 2011

K&S

Ravnholt skriver:

Vi valgte et køkken til vores søn fordi, vi ikke kunne rive ham væk fra det i bilka

Og det har været flittig brugt lige siden... Vi havde også overvejet en værktøjsbænk, men havde ikke plads til begge dele... i stedet fik han leje værktøj.... som han mærkelig nok bruger i sit køkken

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.