Dreng på 1½ år - køkken eller værktøjsbænk? Erfaring søges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2011

K&S

bagger26 skriver:

Vi har haft begge dele til vores dreng, og det er klart køkkenet der er blevet bruges mest..  

Mads fik hans da han var 1 år og 1½ år, de er begge fra 3 år og op, men de kan sagtens bruge dem nu, hvis der er små dele kan de pilles fra og gemmes til de bliver størrer..

Tusind tak for svaret! Jeg tror også at køkkenet ville blive brugt mest, fordi han ser os lave mad - vi bor i lejlighed og farmand har ikke et værksted, hvor han kan se far arbejde med værktøjet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2011

Benjamins'mor

isabellamor skriver:

IKEA har en fed værktøjsbænk... 

Deres legekøkken Duktig er godtnok også flot, var lige inde og se. Det er klart skrevet på Benjamins ønskeliste. Er jo også fint hvis han får et andet, men tror træ holder længere og bedre end de der plastik køkkener.

Anmeld

26. september 2011

Benjamins'mor

K&S skriver:

Er det DUKTIG arbejdsbord, du mener?

For manden kan slet ikke lide det (og heller ikke køkkenet fra IKEA)  

Køkkenet er ellers flot, lavet i træ. Så tror det holder længere og bedre end dem i plastik. 

Anmeld

26. september 2011

K&S

benjamins'mor skriver:

Køkkenet er ellers flot, lavet i træ. Så tror det holder længere og bedre end dem i plastik. 

Jeg er helt enig, meeeen manden kan slet ikke have dem - så hvis jeg gerne vil have et køkken på ønskesedlen, må jeg gå på kompromis med modellen og jeg har fundet dette fra Food´n´Fun, som kan accepteres

Jeg må desværre også indrømme at alle de fine træ-legesager, jeg synes Anton skulle have, har været meget lidt sjove og spændende i forhold til plastikbilerne med masser af lyd og lys

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. september 2011

Hasselnødden

K&S skriver:

Tusind tak for svaret! Jeg tror også at køkkenet ville blive brugt mest, fordi han ser os lave mad - vi bor i lejlighed og farmand har ikke et værksted, hvor han kan se far arbejde med værktøjet

Farmanden kan jo lege med - SAMMEN med sin søn i jeres søns værksted. Det er ikke kun for børn og jeres søn vil elske jer for det og det er heller IKKE forbudt for mor at være med, vi deltager allesammen derhjemme, så den går ikke - det er på barneniveau så ned i børnehøøjde og vær ikke bange for at fiolde jer ud for at smage på ikke-eksisterende retter med sjov smag og lyde... det hitter!!!!!!! Og det kan ikke siges nok.... skal med glæde lægge videoer ud af os i familien derhjemme når vi fjoller - jeg hiver bassen med op og står på bordene til høj musik som Queen og Nationalsangen, bassen slår med en trommestik på vores guitar og synger så småt.... han har sin helt egen dans, nono = nødder, nonodansen... det er når han får en næddestang han er så vild med at mor og far synger - nono nono no no nono nono no no ... (ikke udtalt som no på engelsk) og så hopper han rundt og laver gymnastik og skejer ud sammen med mor og far der hopper og danser med og snurrer rundt og laver masser af mad både indendøre og udendøre... saver i arme og ben, reparere hans *scooter* platikmotorcykel med skruetrækker og søm, og hammer og papegøjetang osv.... bryd ud af voksenrollen og oplev et fantatsisk finurligt univers! Jeres søn vil huske og elske jer endnu mere for det, det er ganarti garanteret og det er noget han vil prale med når han kommer i børnehave eller skole (nok til en vis alder) og glæde sig til at have venner med hjem til sine sjove og gakkede men fantastiske forældre!  go for it

Anmeld

26. september 2011

Hasselnødden

K&S skriver:

Tusind tak for svaret  jeg har kigget på denne værktøjsbænkfra Bosch og umiddelbart synes jeg ikke, det virker til at være meget små dele, der er med?

Hvilken en har I?

Vedhæftet billeder af vores værksted, køkken og hans scooter  Uden for brug og i brug.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. september 2011

Benjamins'mor

K&S skriver:

Jeg er helt enig, meeeen manden kan slet ikke have dem - så hvis jeg gerne vil have et køkken på ønskesedlen, må jeg gå på kompromis med modellen og jeg har fundet dette fra Food´n´Fun, som kan accepteres

Jeg må desværre også indrømme at alle de fine træ-legesager, jeg synes Anton skulle have, har været meget lidt sjove og spændende i forhold til plastikbilerne med masser af lyd og lys

Det er self. rigtigt. Jeg sad lige netop og kiggede på den samme inde på Fætter Brs hjemmeside. Også et rigtigt fint køkken. Jeg er ligeglad med hvilket Benjamin får, har bare skrevet i () det fra Ikea. 

Anmeld

26. september 2011

bagger26

K&S skriver:

Min søn har det legekøkken fra food'n'fun og han har været rigtig glad for det.. Lillesøster er jo så kommet til, og hun fik til hendes 1 års fødselsdag trækøkkenet fra ikea, og må indrømme at mads's legetkøkken er rykket i legehuset, det er kun ikeakøkkenet der bliver brugt herhjemme.. Så jeg ville kæmpe for ikeakøkkenet hvis det var mig hehe.. men det her køkken fra food'n'fun er også fint, mads var jo rigtig glad for det fær han kendte til ikeakøkkenet..

Anmeld

27. september 2011

Isabella_mor

K&S skriver:

Er det DUKTIG arbejdsbord, du mener?

For manden kan slet ikke lide det (og heller ikke køkkenet fra IKEA)  

okay,n ja det er det.. 

Anmeld

27. september 2011

TineA

William har fået et køkken fra Brio i fødselsdagsgave og han er helt pjattet med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.