Dreng på 1½ år - køkken eller værktøjsbænk? Erfaring søges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2011

Valle81

K&S skriver:

Anton vil være 1 år og 5 måneder til jul

Manden og jeg er lidt ueninge om hvorvidt Anton skal have et køkken eller en værktøjsbænk ?

Jeg synes, det er svært at finde en værktøjsbænk, som ikke frarådes undes 3 år  men jeg har til gengæld fundet et legekøkken fra Food´n´Fun som er fra 1 år

Hvad er jeres erfaring?

Katja 

Jeg vil sige køkken.

Vi har en værktøjsbænk ( det er godt nok sebastians), men den leger Anton også med, men han kan ikke finde ud af det endnu. Det med at skrue i og skrue af osv det er alt for svært - han er 18 mdr:0)

Men et køkken, der kan lukkes op til ovn og puttes noget i og tages ud osv - det er mere sagen. Drengen her får legetøjskøkken fra Ikea til jul:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2011

henh01

Her får Noam et legekøkken af søster i fødselsdagsgave (hendes eget som hun mener hun er færdig med at lege med og derfor gerne vil give hendes bror det &nbsp og så får han i julegave en værktøjsbænk.

Jeg tror jeg køber et par potter og pander eller andet tilbehør til køkkenet men det bliver bare en lille ting han får da han jo ikke helt forstår det alligevel..

Jeg tror på at begge ting er en succes og I kan jo sagtens skrive begge ting på ønskesedlen?

Anmeld

27. september 2011

merethe

Profilbillede for merethe

køkken  

min dreng var vild med hans køkken, jeg tror ikke at værktøjsbænk er noget børn i den alder kan finde ud af at bruge.

Anmeld

27. september 2011

<3

Klart køkkenet. Så kan han senere få værktøjsbænken som udskiftning. Ligenu er det køkkenet han vil få mest ud af og bør få. De meget kønsopdelte ting såsom barbie/værktøj er der masser af tid til senere

Kh Kirsten

Anmeld

27. september 2011

2721

Charlie har et legekøkkenog det hitter MAX
Har ingen erfaring med værktøjsbænk

Anmeld

27. september 2011

L.J.L

K&S skriver:

Anton vil være 1 år og 5 måneder til jul

Manden og jeg er lidt ueninge om hvorvidt Anton skal have et køkken eller en værktøjsbænk ?

Jeg synes, det er svært at finde en værktøjsbænk, som ikke frarådes undes 3 år  men jeg har til gengæld fundet et legekøkken fra Food´n´Fun som er fra 1 år

Hvad er jeres erfaring?

Katja 

Her hjemme er det bestemt værktøjsbænken der er et hit! Han leger ikke med andet når vi er på besøg hos hans fætter, så vores dreng får en værktøjsbænk til jul Glæder mig til at se hans ansigt!

Køkken gider man overhovedet ikke herhjemme, men det er nok også fordi han ser hans far når han bygger hans guitarer, med skruetrækkere og diverse ting

Anmeld

1. oktober 2011

K&S

Hasselnødden skriver:

Farmanden kan jo lege med - SAMMEN med sin søn i jeres søns værksted. Det er ikke kun for børn og jeres søn vil elske jer for det og det er heller IKKE forbudt for mor at være med, vi deltager allesammen derhjemme, så den går ikke - det er på barneniveau så ned i børnehøøjde og vær ikke bange for at fiolde jer ud for at smage på ikke-eksisterende retter med sjov smag og lyde... det hitter!!!!!!! Og det kan ikke siges nok.... skal med glæde lægge videoer ud af os i familien derhjemme når vi fjoller - jeg hiver bassen med op og står på bordene til høj musik som Queen og Nationalsangen, bassen slår med en trommestik på vores guitar og synger så småt.... han har sin helt egen dans, nono = nødder, nonodansen... det er når han får en næddestang han er så vild med at mor og far synger - nono nono no no nono nono no no ... (ikke udtalt som no på engelsk) og så hopper han rundt og laver gymnastik og skejer ud sammen med mor og far der hopper og danser med og snurrer rundt og laver masser af mad både indendøre og udendøre... saver i arme og ben, reparere hans *scooter* platikmotorcykel med skruetrækker og søm, og hammer og papegøjetang osv.... bryd ud af voksenrollen og oplev et fantatsisk finurligt univers! Jeres søn vil huske og elske jer endnu mere for det, det er ganarti garanteret og det er noget han vil prale med når han kommer i børnehave eller skole (nok til en vis alder) og glæde sig til at have venner med hjem til sine sjove og gakkede men fantastiske forældre!  go for it

Hehe, vi bliver altid kaldt de "tossede" forældre af både familie og venner, fordi vi gerne løber rundt, ruller rundt på gulvet, kravler under borde og stole og LEGER med Anton (+ nevøer & niecer) - vi elsker det og kan slet ikke lade være - jeg kan ikke forstå forældre, der ikke leger med deres børn, jeg synes, det er så sjovt...!  

Herhjemme er det farmand, der laver mad - så han har overgivet sig og sagt ja til køkkenet, for han kunne godt se det hyggelige i at lave mad sammen med Anton

Anmeld

1. oktober 2011

K&S

Hasselnødden skriver:

Vedhæftet billeder af vores værksted, køkken og hans scooter  Uden for brug og i brug.

Skønne billeder

Hvilket mærke er køkkenet?

Anmeld

1. oktober 2011

K&S

bagger26 skriver:

Min søn har det legekøkken fra food'n'fun og han har været rigtig glad for det.. Lillesøster er jo så kommet til, og hun fik til hendes 1 års fødselsdag trækøkkenet fra ikea, og må indrømme at mads's legetkøkken er rykket i legehuset, det er kun ikeakøkkenet der bliver brugt herhjemme.. Så jeg ville kæmpe for ikeakøkkenet hvis det var mig hehe.. men det her køkken fra food'n'fun er også fint, mads var jo rigtig glad for det fær han kendte til ikeakøkkenet..

Jeg kan kæmpe "all I can", men han giver sig ikke mht. IKEA køkkenet - men han nu sagt ja til at Anton skal have køkken i julegave

Anmeld

1. oktober 2011

Ellingsen

Marcus fik et legekøkken i 1 års fødselsdagsgave. og han leger med det stort set dagligt. Tit flere gange om dagen. Helt sikkert et kæmpe hit!

Vi har ikke en værktøjsbænk, men min veninde, hvis dreng er lige så gammel som vores, de har en værktøjsbænk. og den er deres søn rigtig glad for.

Så jeg tror at begge dele er gode.

Håber i finder en løsning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.